SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

9 m-cy treningu - słabe efekty

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6986

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
witam.
trenuję na siłowni od ponad 9 miesięcy. przez pierwsze 4 miesiące treningu miałem dość zadowalające efekty siłowe, przyrost masy jakieś 5 kg... po tym okresie przyrost masy stanął w miejscu, tak samo z przyrostem siły - powiedzmy że raz na kilka tygodni jestem w stanie zwiększyć nieznacznie ciężar w jednym ćwiczeniu.
trenuję 3 razy w tygodniu (pn, śr, pt) o godz. 7 rano. czy tak wczesna pora treningu może mieć wpływ na postępy?
mogę podać plan treningowy jeśli jest potrzeba.

z góry dzięki za jakąkolwiek poradę.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 832
dlaczego tak wcześnie źle robisz trening powinien odbyać sie 1godzine po obiedzie i przed kolacja
to jest optymalna forma panie kolego twoje mięśnie niedośc że nie mają bodźca do wzrostu w postaci białka to jeszcze są zmęczane całym dniem i nie mają czasu na regenerkę @!ybierz koiecznie inna porę !!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
mam świadomość tego że nie jest to najlepsza pora, ale nie mam innej możliwości... pracuję do godz. 18, a później mam inne zajęcia..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2908 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 24391