SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

17 lat - suple

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1026

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 461
Witka.

Mam takie małe pytanie z mojej strony... ćwiczę od 5 miesięcy, nie używałem żadnych supli, witamin, białek, spalaczy itd. Od Grudnia zeszłego roku schudłem 7kg z czego jestem zadowolony. Mam wzrost 181 cm, ważę 78 kg no i mam 17 lat. Teraz chce w końcu urosnąć w mięśniach i zwracam sie do was z prośbą o pomoc w wybraniu prawidłowych supli. Ćwiczę intensywnie 3-4 razy w tygodniu, poniedziałki, środy i piątki - nie pije, nie pale.

Jak takich supli używać, kiedy i ile?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3369 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11510
Jak stoisz z dietą? I jaki jest Twój cel. Prościej by było gdybyś dał ankietę działu wypełnioną.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 461
Zdrowe odżywianie, jem chude mięsa z duża zawartością białka, mało tłuszczów, ryż, staram się jeść ryby.

Chciałbym przybrać na masy mięśniowej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3369 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11510
Masz może rozkład b/t/w?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 461
Nie mam. Staram się jeść wszystko abym nie nudził sie na tej samej diecie w kółko..

jakie suple mógłbyś zarekomendować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący