SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ławeczka...

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2818

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1953 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 28926
dla mnie 150cm jest w sam raz, a mam 185 cm wzrostu. jednak dluzszy gryfik jest bardziej przyszlosciowym zakupem, bedziesz mogl wiecej obciazenia na niego zaladowac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 193 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7284
Zalcus, jego gg jest podane na stronie? ja pie...rnicze

chyba coś ze mną nie tak :/ . może spowodowane to jest tym, że jestem początkującym uzytkownikiem allegro .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 384 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 8029
Nooo podane jest na górze strony po lewej:

gg: 3350054
mail: [email protected]
tel: 697 490 897

War is the only proper school for a surgeon.

Primum non nocere.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 193 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7284
no cóż. Pan sprzedający zaskoczył mnie....niemile :P za dodatkową opcję tj. przyrząd do nóg trzeba zapłacić 150 zł natomiast modlitewnik bez stojaków za 60 zł. Chciałem pójść na pewien układ z panem sprzedającym, to jest kupić przyrząd do nóg, a modlitewnik w forumie gratisu dostać, niestety, nie zgodził się Jednakże dał mi inną ofertę, jakże kuszącą , jeśli zakupię ławeczke + stacja do nóg + modlitewnik, w sumie za około 470 zł :O, wyślą mi przyrządy pocztą polską gratis ;D

Zdecyduje sie raczej tylko na ławkę, ewentualnie z modlitewnikiem.

Zmieniony przez - smokeee_ w dniu 2007-01-12 14:30:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 551 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11097
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący