rama 450
widelec albo 30 albo tak kolo 280 (np dmr )
korba + support okolo 300 (warto wydac) chyba ze chcesz na poczatku cos normalnego to kup truvativa five D i zostaw sama mala zembatke - do tego dorob sobie za grosze metalowy rockring czyli taka blache chroniaca zebatke
kolo tylne 300 przod... dorwij jakies ze zwyklego roweru - od crossowki
opony 100 (liczyc ze z tylu dobra, masywna - jakies 2,3 np , z przodu jakis syf zwykly byle lekki)
kiera 60 - szeroka
mostek 100 spory wznios dosc dlugi...
stery 60 - jakies zwykle na kulkach
kaseta - 7 rzedow ci starczy za 50 zl, przerzutka.. szosowa SORA z krotkim wozkiem za 70 zl - zaklada sie ja tak zeby byla zupelnie rozciagnieta.. czyli jak sie wydaje ze jest ok z dlugoscia lancucha to trzeba jeszcze skrocic o dwa oczka
lancuch 30.. kmc najlepiej - mocne sa
jeszcze sztyca.. chyba 32mm chyba + siodlo jakies to bvedzie 60 zl - najprostrze jakies bo i tak sie nie siedzi w trialu...
Ogolnie to wytrzymala musi byc korba, tylne kolo lancuch i korba... kiera i mostek powinny tez byc stosunkowo mocne a na reszcie mozna troche oszczedzic zawsze :)
Nie jestem specjalista od trialu ale jezdzilem z trialowcami i pare roznych konfiguracji widzialem....