Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: znieczulenie tatuazu emla

Strona 2 z 9

  • Gojenie sie tatuażu

    witam mam problem odnośnie mojego tatuażu, mianowicie.. po sesji minęło 6 dni dbam o tatuaż myje go letnią wodą z mydłem kremuje maścią alantan lecz nie pojawiają się pierwsze strupki, nie czuje nawet lekkich górek gdy kremuje tatuaż trochę się

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1543| Data: 2010-12-21 20:53:52| Liczba SOGów: 0
  • Studio tatuażu projekty tatuaży - gdzie?

    tak jak w tytule szukam dobrego studia tatuażu w którym wykonano by również projekt.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1377| Data: 2011-03-15 17:33:24| Liczba SOGów: 0
  • wycena tatuażu

    witam proszę o mniej więcej wycenę zrobienia takiego tatuażu [img]/obrazkisfd/zdjeciasfd2/bb815a24e3064a57ac204b7a806a8bf7[/img]

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1202| Data: 2014-05-28 18:01:42| Liczba SOGów: 1
  • Informacje na temat tatuazy

    koszty na przykład obrazek w czerni 8 na 10 cm. może kosztować od 80 do 150 zł. za to samo w kolorze być może trzeba będzie zapłacić 200 zł. ale koszt nie zależy tylko od powierzchni. są małe tatuaże, które z powodu dużej ilości szczegółów są

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 22322| Data: 2004-07-09 11:44:35| Liczba SOGów: 6
  • Złamanie trójkostkowe podudzia prawego S82

    operację na 4 ręce tzn. nogę miałem otwartą z dwóch stron kostki. wszystko było w porządku dopóki trzymało znieczulenie kiedy puściło znieczulenie nastał koszmar bólu, nawet zastrzyki z morfiny nic mi nie pomagały. lekarze myśleli, że

    Odpowiedzi: 52| Ilość wyświetleń: 38212| Data: 2008-03-31 12:11:23| Liczba SOGów: 1
  • tatuaż- masc znieczulająca

    witam: stosowal ktos moze masc znieczulająca emla przed zrobieniem dziarki

    Odpowiedzi: 63| Ilość wyświetleń: 44761| Data: 2008-01-30 17:44:04| Liczba SOGów: 1
  • Mistrz.Polskich Siłaczy WL bez kosz.spec ZŁOTORYJA 06.11.2010

    mam zaszczyt poinformować wszystkich sympatyków wyciskania sztangi leżąc, że 6 listopada 2010 roku odbędą się w złotoryi mistrz.polskich siłaczy wl bez kosz.spec złotoryja 06.11.2010 bez koszulek specjalistycznych . poniżej przedstawiam

    Odpowiedzi: 717| Ilość wyświetleń: 45703| Data: 2010-09-13 22:10:07| Liczba SOGów: 14
  • Artroskopia kolana - proszę o radę i pomoc

    chce zeby znieczulając nogę wbijali mi igłę w kregosłup, wiemy jak to jest wystarczy niewielka pomylka i ... znieczulenie tak zeby spac też jest ryzykowne. sami widzicie jak to jest kiedy cos takiego przechodzi się po raz pierwszy, dlatego chciałem

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 61629| Data: 2006-07-10 22:15:10| Liczba SOGów: 0
  • Urazy - złamania, skręcenia, zwichnięcia

    co jest błędem, bo gdy złamanie jest z przemieszczeniem wtedy trzeba nastawić nogę podając pacjentowi narkozę znieczulenie ja akurat podczas swojego złamania miałem pecha i gruba pani pielęgniarka mnie nią nie poczęstowała przezco musiałem

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 101329| Data: 2007-10-05 16:56:56| Liczba SOGów: 0
  • Złamanie Dwukostkowe - operacja, zrastanie, rehabilitacja - moje doświadczenia.

    operacja jest bezbolesna, nawet powedziałbym, że przyjemna. dlaczego w przypadkach ortopedycznych stosuje się znieczulenie polegające na odcięciu odpowiednich układów nerwowych. anestezjolog podaje zastrzyk w kręgosłup nie boli , dzięki czemu

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 46261| Data: 2008-07-14 02:05:41| Liczba SOGów: 1
  • yoyo1978/BLOG/ E7 :)

    i chwila przerwy, potem przy 40pwt chwila przerwy, potem chyba jeszce jedna, a pod koniec już czulam jakby znieczulenie robilam najmniejszym ciezarem 10kg... po treningu: za***iste uczucie mrowienia w nogach, takie fajne i przyjemne...

    Odpowiedzi: 956| Ilość wyświetleń: 30724| Data: 2009-09-07 19:32:57| Liczba SOGów: 14
  • chinskie znaki - tatuaze

    mam prosbe czy moze mi ktos przeslac na moj mail barbi019@wp.pl zdjecie chinskiego a jest mi potrzebne do tatuazu a nie moge znalezc

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 58958| Data: 2004-06-01 00:12:44| Liczba SOGów: 0
  • USUWANIE TATUAŻU

    witam mam do was prosbe kto z was usuwal tatuaz i jaka metodą....zamiesccie swoja opinie noi ile to wszystko kosztuje....z gory dzieki pozdrawiam

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 33762| Data: 2005-07-28 23:24:39| Liczba SOGów: 0
  • Znaczenia Tatuaży Alexandra Emelianenko

    ramie : pajęczyna : alex odmówił wyjasnienia znaczenia, lecz stanowczo zaprzeczył jakiemu kolwiek powiązaniu tego tatuazu z mafią. lewe ramie : text w języku rosyjskim lewe przedramię : pół koci łeb, pół czaszka “homo homini lupus est

    Odpowiedzi: 64| Ilość wyświetleń: 53921| Data: 2006-07-30 01:57:59| Liczba SOGów: 23
  • Tatuaż

    2007/20070412200103 nie wiem czy tu pisać o tatuażu ale chyba tak ;] wiec potrzebuje wzorów tatuaży na noge najlepjej na stopie ale na nodze tez moze byc. nie jakies wielkie na całą noge 1 to tylke i dzienki z góry 1 . taki

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 42441| Data: 2007-04-12 20:01:03| Liczba SOGów: 0
  • tatuaż the rocka

    reke tego co ma na cycku nie chce. jeszcze mam 3 pytanie wie ktos moze cos wiecej o znaczeniu albo o symbolice jego tatuazu ja troche czytalem ale nie za duzo wiem tylko tyle ze jest to marquesan/tahitian tattoo.

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 23061| Data: 2007-04-17 11:36:20| Liczba SOGów: 1
  • gdzie tatuaż w olsztynie ???

    ludziska pomóżta szukam, szukam i nie mogę nigdzie znaleźć namiarów na salon tatuażu w olsztynie. sam nie jestem z olsztyna tylko mieszkam 25km dalej pomoże ktoś

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 23826| Data: 2007-06-14 21:40:06| Liczba SOGów: 1
  • TATUAŻ STOPA

    witam! spotkalem sie w tym dziale z takim zdaniem odnosnie tatuazu na stopie : zrób sobie na stopie, przeżyjesz chwile grozy a po paru latach ci się złuszczy do bladosci .i stad moje pytanie czy rzeczywiscie to prawda ze tak bedzie pzdro

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 51754| Data: 2007-11-11 01:57:54| Liczba SOGów: 0
  • Tatuaże zawodników mma i k1

    w temacie chodzi o rozmowie, ocenie, wymianie zdjęć tatuaży zawodników mma i k1. każdy user może wstawić zdjęcie, wyjaśnić symbolikę itp. jak temat nie podejdzie to któryś z moderatorów usunie. wanderlei silva

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 76419| Data: 2008-06-08 22:05:01| Liczba SOGów: 2
  • Tatuaz a silownia, sauna, basen etc.

    poprawic tatuaz . moj problem jest nastepujacy: przez ile czasu nie bede mogl chodzic na basen i saune po zrobieniu tatuazu slyszalem tez ze na silownie nie bede mogl chodzic po zrobieniu, bo sie bedzie babral od potu. jak wy myslicie przeciez ja

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 21152| Data: 2010-08-08 13:33:13| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}