Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: znieczulenie tatuazu emla

Strona 2 z 5

  • Rosyjskie pieklo!

    pozwalającego mu na... okaleczenie ciała twierdzi jeden z oficerów jednostki vitiaz . takie znieczulenie psychiki sprawi, że w trudnych sytuacjach bojowych będzie można utrzymać organizm w stałej mobilizacji do działania. wtedy nasz

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 10064| Data: 2003-11-14 09:25:54| Liczba SOGów: 1
  • Problem z zębem mądrości

    u górze po prawej stronie. po pewnym czasie ząb zaczął boleć więc postanowiłem zawitać do detysty. lekarz dał znieczulenie powiercił i załatał potem jeszcze siwteliek pojezdzil. niestety coś mi jeszcze bolało więc powiedziłęm to dla dentysty.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 9058| Data: 2006-09-15 13:14:22| Liczba SOGów: 5
  • Ginekomastia - droga do operacji

    w znieczuleniu miejscowym, bez konieczności pozostawania w szpitalu. w pozostałych przypadkach wskazane jest znieczulenie ogólne. po operacji należy stosować opatrunek uciskowy przez ok. 7 dni, tj. do czasu zdjęcia szwów lub specjalną elastyczną

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3922| Data: 2009-03-20 17:32:37| Liczba SOGów: 0
  • Znaczenia Tatuaży Alexandra Emelianenko

    ramie : pajęczyna : alex odmówił wyjasnienia znaczenia, lecz stanowczo zaprzeczył jakiemu kolwiek powiązaniu tego tatuazu z mafią. lewe ramie : text w języku rosyjskim lewe przedramię : pół koci łeb, pół czaszka “homo homini lupus est

    Odpowiedzi: 64| Ilość wyświetleń: 55571| Data: 2006-07-30 01:57:59| Liczba SOGów: 23
  • yoyo1978/BLOG/ E7 :)

    i chwila przerwy, potem przy 40pwt chwila przerwy, potem chyba jeszce jedna, a pod koniec już czulam jakby znieczulenie robilam najmniejszym ciezarem 10kg... po treningu: za***iste uczucie mrowienia w nogach, takie fajne i przyjemne...

    Odpowiedzi: 956| Ilość wyświetleń: 31806| Data: 2009-09-07 19:32:57| Liczba SOGów: 14
  • Fenyloetyloamina - PEA

    ; ma on miejsce w przypadku ekstremalnie długiego i ciężkiego wysiłku, kiedy po stanie wyczerpania nadchodzi znieczulenie i nagły przypływ energii pozwalający na dalszą pracę. pea odpowiada za pozytywny nastrój, dobre samopoczucie, wzrost

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 13547| Data: 2011-04-23 17:20:47| Liczba SOGów: 0
  • Uciążliwy problem z kolanem

    podczas rozgrzewki ból ustępował a wejście na ciężary robocze było bardzo komfortowe. przysiady podziałały jak znieczulenie na moje kolano. ból praktycznie ustąpił. jedynie promieniował trochę na piszczel. czasem jak wyszedłem w jakimś powtórzeniu

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1223| Data: 2012-05-18 13:18:33| Liczba SOGów: 0
  • Artroskopia kolana - proszę o radę i pomoc

    chce zeby znieczulając nogę wbijali mi igłę w kregosłup, wiemy jak to jest wystarczy niewielka pomylka i ... znieczulenie tak zeby spac też jest ryzykowne. sami widzicie jak to jest kiedy cos takiego przechodzi się po raz pierwszy, dlatego chciałem

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 62994| Data: 2006-07-10 22:15:10| Liczba SOGów: 0
  • ANDROGENY I LIBIDO

    cyklem ze względu na wymuszona androgenami supresje osi podwzgórze przysadka jądra. wynikiem tego jest znieczulenie receptorów i tkanek erogennych. dzieje się tak częściowo ze względu na podniesienie progu stymulacji nerwu sromowego co

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 4323| Data: 2006-05-10 21:15:31| Liczba SOGów: 3
  • Żylaki Wszystko o żylakach . Operacja i po .

    i zaczołem cwiczyc mięsnie w ktorych nie angażuje nóg. a nóg nie cwiczyłem przez okres ok.3 miesiecy . znieczulenie tak . albo zastrzyk w kregosłup nie polecam zawroty glowy po operacji i odczucie ogłupeinia albo tabletka która

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 15748| Data: 2010-01-19 09:45:05| Liczba SOGów: 1
  • żylaki moszny - jak znieczulić

    jest to niemożliwe. znacie jakiś sposób nawet hardkorowy, i tak bardzo możliwe że skończe z bezpłodnością na znieczulenie tego żebym mógł żyć w miarę normalnie bo teraz potrafi np. 15 sek nic a tu nagle mega kłucie w mosznie i wszystkie mięśnie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1155| Data: 2012-12-10 17:57:36| Liczba SOGów: 0
  • Dentystyczny horror.

    się wybrać dzisiaj do swojej dentystki i wyszło borowanko. niestety zęby i dziąsła mam mocno unerwione więc znieczulenie to podstawa. i tu pojawił się problem. jeden strzal i nic, drugi i trzeci też nic. babka powiedziala że czwartego mi nie da bo

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1286| Data: 2009-08-13 17:28:07| Liczba SOGów: 2
  • gojenie tatuażu

    witam po przeczytaniu waszych opini na temat gojenia sie tatuazu mam metlik w glowie bo z koleji mnie powiedziano ze nie nalezy myc tatuazu tylko odswiezac okolice miejsca i

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3176| Data: 2010-07-05 20:57:23| Liczba SOGów: 0
  • SOLARNIU A TATOO

    mam tatoo juz jakiś czas na łydce i chciałbym pojsc na solarke a słyszałem ze nie wolno opalac tatuazu bo blaknie:/ wiedz chciałem sie dowiedziec czy jest jakas mozliwosc opalania sie na solarce... a jak jest to czego

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1255| Data: 2004-12-19 12:30:08| Liczba SOGów: 0
  • Tatuaz a silownia, sauna, basen etc.

    poprawic tatuaz . moj problem jest nastepujacy: przez ile czasu nie bede mogl chodzic na basen i saune po zrobieniu tatuazu slyszalem tez ze na silownie nie bede mogl chodzic po zrobieniu, bo sie bedzie babral od potu. jak wy myslicie przeciez ja

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 29209| Data: 2010-08-08 13:33:13| Liczba SOGów: 0
  • wyrwana ósemka..

    witam. mialem dizs wyrywany zab, 8 na dole. narazie mam znieczulenie jeszcze, wzielem an wszelki wypadek ibuprom, mam zimny oklad na ryju, ale boje sie, ze jak znieczulenie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1220| Data: 2009-02-04 19:40:01| Liczba SOGów: 0
  • Tatuaz i jego znaczenie

    wydaje mi sie ze w urodzie bedzie odpowiednie miejsce... mam takie pytanie dluzszy zcas przymierzam sie d zrobienia tatuazu ..podobaja mi sie dziary z jokerem i asem albo kosciami..jednak nie chce zrobic glupstwa i moze ktos sie orientuje jakie

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 17967| Data: 2010-11-24 21:25:06| Liczba SOGów: 2
  • ginekomastia - zabieg,efekty.porady.dziennik

    także z dnia na dzień bedzie napewno coraz to lepiej. tak więc po krótce wyciety został cały gruczoł , znieczulenie miejscowe, więc rozmawiałem sobie w trakcie zabiegu z doktorem i pielegniarką, zero bólu nie licząc zastrzyku znieczulenia

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 5438| Data: 2014-01-19 09:50:55| Liczba SOGów: 0
  • tatuaż the rocka

    reke tego co ma na cycku nie chce. jeszcze mam 3 pytanie wie ktos moze cos wiecej o znaczeniu albo o symbolice jego tatuazu ja troche czytalem ale nie za duzo wiem tylko tyle ze jest to marquesan/tahitian tattoo.

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 23789| Data: 2007-04-17 11:36:20| Liczba SOGów: 1
  • TATUAŻ STOPA

    witam! spotkalem sie w tym dziale z takim zdaniem odnosnie tatuazu na stopie : zrób sobie na stopie, przeżyjesz chwile grozy a po paru latach ci się złuszczy do bladosci .i stad moje pytanie czy rzeczywiscie to prawda ze tak bedzie pzdro

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 52011| Data: 2007-11-11 01:57:54| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}