Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: mam czerwony mocz

Strona 27 z 5000

  • Co mam zrobic(pot)

    duzum wisiłku np. na dyskotece poce sie jak swinia nie jestem gruby ani nie chodze w swetrach moj wułefista mowi mi ze mam bardzo dobra i szybka przemiane materi .co mam zrobic aby sie mniej pocic

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2383 | Data: 2002-08-04 12:02:02 | Liczba SOGów: 2
  • Masować czy rzeźbić? (mam 14 lat)

    cześć mam pytanie czy jeszcze robić masę czy już rzeźbić zdjęcie: http://abload.de/img/dsc_034442u7q

    Odpowiedzi: 88 | Ilość wyświetleń: 2383 | Data: 2013-11-17 01:39:53 | Liczba SOGów: 3
  • Trenuje MMA!!! Mam kilka pytan!

    elo! mam 16 lat i od niedawna trenuje mma. po kazdym treningu jest mi nie dobrze. ostatnio to sie nawet pozygalem. co mi

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 2376 | Data: 2009-03-28 11:06:33 | Liczba SOGów: 0
  • Jak mam cwiczyc aby przytyć?

    kupilem sztange i troche obciazenia. mozecie mi napisac jak mam cwiczyc aby przytyc jak najwiecej w jak najkrotszym czasie. jakie cwiczenia , po ile ruchow i ile serii. co mam jesć moze jakies odzywki

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 2373 | Data: 2006-04-16 19:39:38 | Liczba SOGów: 0
  • Jak szybko zrzucić Tłuszcz który mam na brzuchu? A6W NIE POMAGA

    aktualnie w porządku, alergia preferowane formy aktywności fizycznej : codziennie wieczorami około 15:00 i 20:00 mam czas na trening około 1 godziny. planowałbym codziennie stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 2372 | Data: 2009-11-25 14:14:42 | Liczba SOGów: 2
  • Jak Mam Sie Tego Pozbyc?! Co To Wogóle Jest?

    niedawna zaczeły robic mi sie takie krosty ,załaczam fotke dla dokładniejszego wyjasnienia,nie wiem co to jest czym mam to zlikwidowac,i od czego to moze byc byc moze od golenia reszta twarzy jest wporzadku,zadnych krost ani pryszczy,tylkow tej

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2360 | Data: 2007-07-12 22:52:44 | Liczba SOGów: 0
  • ważę 96 kg , mam 181 cm wzrostu

    hej : mam 22 lata, ważę 96 kg i mam 181 cm wzrostu, ostatnio mi się trochę coś przytyło :p mam strasznie zmienny styl życia tak

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2158 | Data: 2010-10-07 15:37:37 | Liczba SOGów: 0
  • jam mam sie odżywiać żeby przybrać na masie ?

    siema chodzę od jakiegoś czasu na siłke i wszystko jest wpożo ale chciałbym troche utyć i mam do was pytanie jak to zrobić mniejwiecej troche już wiem bo poczytałem na ten temat ale jakie proponujecie posiłki konkretne

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2354 | Data: 2003-06-03 17:41:00 | Liczba SOGów: 0
  • jaką mam budowę, bo już sam nie wiem?

    cześć, jestem tu nowy. mam 14 lat i właśnie chciałbym zacząć ćwiczyć klatę i ręce. do tej pory trochę brzuch ćwiczyłem. problemem u mnie jest waga,

    Odpowiedzi: 37 | Ilość wyświetleń: 1954 | Data: 2009-05-17 15:37:37 | Liczba SOGów: 1
  • Czy mam dobre tępo ?

    witam wszystkich. mam 16 lat przygode z silka zaczolem jakies 2,5 miesiaca temu. na poczatku wyciskalem 50kg przy wadze 70 to bylo moje

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2350 | Data: 2007-04-02 18:01:35 | Liczba SOGów: 3
  • gain bolic 6000 mam problem prosze o pomoc!! :(

    witam wszystkich!! mam problem otoz mam 15lat 176cm wzrostu i waze 55kg i jestem bardzo szczuply: kupilem sobie odzywke gain bolic 6000 i

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2145 | Data: 2007-10-13 10:27:41 | Liczba SOGów: 0
  • "LA-121" Mam zamiar kupić ... Co o tym sadzicie ..

    czesc czy to prawda że na tych tabletkach można schudnąć 1 kg w 2 dni czyli regułka : 1 tabletka 2 dni 1 kilogram :d hehehe mam zamiar kupić 10 tableteczek ... prosze o opinie, moze ktos to juz zakupil pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2341 | Data: 2005-11-06 21:20:11 | Liczba SOGów: 1
  • Mam jaja czy nie? ;)

    hej hej mmm mam dla mnie bardzo wazne pytanie mmm no bo tak niedlugo za jakies 2 miesiace mam zamiar udezyc jakis cykl deka+tesc no i

    Odpowiedzi: 47 | Ilość wyświetleń: 2141 | Data: 2004-09-29 18:29:11 | Liczba SOGów: 0
  • mam 12 lat

    witam mam 12 lat i jestem ciekawy od czego i jak mam zacząć trening prosze o pomoc moje parametry to wzrost:165cm waga:55kg p.s. odrazu mówie że moje zainteresowanie nie jest wzbudzone walką gołota vs adamek

    Odpowiedzi: 41 | Ilość wyświetleń: 2336 | Data: 2009-10-29 21:19:46 | Liczba SOGów: 2
  • mam 6 miesięcy muszę przytyć !!

    witam, mam 16 lat, 188cm wzrostu, około 79kg wagi. chcę przytyć około 10kgmasy mięśniowej. wyciskam 75kg, chciałbym to popraqwić do około 100kg. bardzo rposzę napiszcie co mam kupić, mam około 400zł na to.

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 2127 | Data: 2006-11-15 23:41:28 | Liczba SOGów: 2
  • Ja juz mam mętlik w głowie przez to wszystko jak to w koncu jest????

    pisza biegac krocej na zmiane raz bardzo szybko potem wolno potem szybko potem wolno okolo 30 minut. inni pisze ze mam biegac na czczo rano bo spale najwiecej tluszczu za to inni pisze nie biegaj na czczo spalisz miesnie a nie tuszcz. to ja

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 2326 | Data: 2008-10-27 14:17:54 | Liczba SOGów: 1
  • Jutro mam solo

    siema prosze o pomoc jutro mam solo i nie wiem w jaki sposob rozwalic rywala to znaczy umiem sie jako tako bić ale czasami boje sie wyprowadzić ciosu w twarz boje sie konsekwencji jeśli coś sie powarznego stanie prosze o pomoc pozdrawiam :

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2324 | Data: 2015-11-16 21:11:07 | Liczba SOGów: 3
  • CZy mam dobry plan??

    2007/20071218165611 cześć, mam 17 lat, 160cm wzrostu i ważę 63 kg, to stanowczo za dużo! od zawsze marzę o skąpych kostiumach kąpielowych i fajnych

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1923 | Data: 2007-12-18 16:56:11 | Liczba SOGów: 0
  • czy mam jeszcze szasne?

    nad morze. chciałbym wyrwać jakas panne bo to ostatnia szansa na złapanie panny bo za rok to już nie bede mógl. ale mam jeden problem ładny jestem ,ale jak sciagne koszulke to mam wielki bebech.na ryju nie jestem gruby ale brzuch mam bardzo

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 1921 | Data: 2005-06-15 03:05:18 | Liczba SOGów: 1
  • Co mam zrobić..?

    ello mam 17 lat mam 185 cm i 62 kg wagi czyli jestem strasznie chudy.cwicze w domu z kumplami mam laweczke sztange obciazenie

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 1912 | Data: 2005-05-25 19:44:25 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}