Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jakie ćwiczenia na bolące stawy

Strona 1 z 2

  • Żywność a stawy

    jeszcze bardzo nasilony ból, ale trochę się boję :/. dodatkowo przydałaby się jakaś dietka. może dużo galaretki może jakieś tabletki na stawy może jakieś owoce, warzywa etc. będę wdzięczny za wszelkie rady. dodam że jest to moja pierwsza

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 1069| Data: 2005-10-30 09:43:37| Liczba SOGów: 0
  • Strzelające stawy - czy to choroba?

    czy strzelające stawy to oznaka słabości stawów i choroby oraz tego, że to stan patologiczny mojego organizmu jakie ćwiczenia polecacie na przykurcze barkowe w domu, bo fizjoterapeuta przepisał mi splatanie dłoni za plecami, ale nie bardzo

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2997| Data: 2012-12-30 20:10:45| Liczba SOGów: 0
  • Split partia 2x w tygodniu, bolące nadgarstki i powrót na siłkę

    bynajmniej tak mi się wydawało ; od początku ćwiczyłem z usztywniaczami nadgarstków które mam w rękawiczkach : no i jakieś 3 tygodnie temu pojawił się problem nadgarstki tak mnie zaczęły naparzać, jakbym sobie w nie młotkiem klepał }: szybko

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 653| Data: 2012-06-09 13:03:23| Liczba SOGów: 0
  • Przysiad z przysłowiowym palcem w doopie - żadnych wymówek Panowie i Panie

    czemu robimy brzuszki i skretoskłony zeby wykorzystac pol godziny na silowni w czasie ktorych moglibysmy wykonac jakies solidniejsze cwiczenie pas treningowy jesli nauczysz sie techniki bez niego to bedzie cipotrzebny wylacznie do bicia

    Odpowiedzi: 301| Ilość wyświetleń: 80214| Data: 2010-06-04 15:16:39| Liczba SOGów: 181
  • Odchudzanie Łopatologicznie, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane przez kobiety

    nasz organizm przez wieki został ukształtowany na okresach głodu i ciężkiej pracy, a nie takiej ilości jedzenia do jakiej teraz mamy dostęp i relaksującego machania nogami . w związku z czym wytworzył masę systemów obronnych i dostosowawczych.

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 342116| Data: 2010-04-08 13:26:21| Liczba SOGów: 247
  • "METODY TRENINGOWE"

    minuty, a ilość powtórzeń średnio 15 razy. możliwość wariantów w ustawieniu stacji jest bardzo duża, zależy od tego jakie grupy mięśniowe chcemy ćwiczyć i w jaki sposób, a praktycznie zależy od ilości posiadanego sprzętu i inwencji ćwiczących.

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 1786| Data: 2009-10-25 11:42:41| Liczba SOGów: 0
  • JAK ĆWICZYĆ POSZCZEGÓLNE PARTIE MIĘŚNIOWE

    większość mięśni grzbietu do pracy. tutaj wspomnę tylko że bezwarunkowo musimy zadbać o prawidłową technikę. jakie błędy najczęściej popełniamy przy treningu pleców: zbyt duży ciężar który powoduje utratę prawidłowej techniki a także

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 69913| Data: 2008-06-17 09:23:53| Liczba SOGów: 60
  • WYCZUCIE : 6-ty zmysł sportowca, czyli jak "wsłuchiwać sie w organizm"

    nerwowego. po jakichś dwóch latach dochodzi się do poziomu gdzie przetrenowanie nerwów staje się realne. odczucia, jakie temu towarzysza to „sztywność mięsni i jakby ich odmowa/niechęć, kiedy wydajemy polecenie skurczu. nie ma to nic wspólnego

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 6248| Data: 2008-10-10 17:50:44| Liczba SOGów: 20
  • ROZCIAGANIE!!!!! cz.2

    artykułu dowiecie się m.in.: jak móc kopać na maksymalną wysokość bez rozgrzewki, w ciągu całego dnia jakie ćwiczenia siłowe wspomogą trening elastyczności jak ustawić ciało, aby wykonać wysokie kopnięcie boczne z łatwością, nawet gdy

    Odpowiedzi: 56| Ilość wyświetleń: 99627| Data: 2004-03-24 17:22:03| Liczba SOGów: 45
  • Kontuzje w sporcie

    umożliwiają one zgięcie i wyprost oraz ruchy boczne tułowia, a także amortyzują i łagodzą wszelkie wstrząsy, na jakie narażony jest kręgosłup.w kręgosłupie występują największe przeciążenia, które mogą w niektórych przypadkach np. podnoszenie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 4139| Data: 2006-01-26 21:51:56| Liczba SOGów: 0
  • [ART] Rozciąganie w sztukach (sportach) walki

    artykułu dowiecie się m.in.: jak móc kopać na maksymalną wysokość bez rozgrzewki, w ciągu całego dnia jakie ćwiczenia siłowe wspomogą trening elastyczności jak ustawić ciało, aby wykonać wysokie kopnięcie boczne z łatwością, nawet gdy

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 11805| Data: 2011-11-19 18:01:03| Liczba SOGów: 3
  • Medycyna Sportowa

    medycyna sportowa zajmuje się prawie każdym zaburzeniem stanu zdrowia, w tym schorzeniami, jakie mogą powstać przy uprawianiu sportu, a zwłaszcza podczas zawodów, począwszy od popularnych meczów piłkarskich do mniej

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 26060| Data: 2005-01-06 19:11:58| Liczba SOGów: 4
  • jak kopać mocno i wysoko: teoria i ćwiczenia - art

    artykułu dowiecie się m.in.: jak móc kopać na maksymalną wysokość bez rozgrzewki, w ciągu całego dnia jakie ćwiczenia siłowe wspomogą trening elastyczności jak ustawić ciało, aby wykonać wysokie kopnięcie boczne z łatwością, nawet gdy

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 17895| Data: 2008-10-09 13:07:50| Liczba SOGów: 4
  • CYKL TRENINGOWY POD BJJ

    bjj niecały rok z dosyć dużą intensywnością 4 6 x tydz , pracuję na 3 zmiany 6 14 14 22 22 6 , siłowni nie robię jakieś pół roku, regularnie się suplemetuję, dietę trzymam, nie trapią mnie żadne poważniejsze kontuzje. przez niecały rok

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3132| Data: 2013-11-22 02:39:13| Liczba SOGów: 0
  • CYKL TRENINGOWY POD BJJ

    bjj niecały rok z dosyć dużą intensywnością 4 6 x tydz , pracuję na 3 zmiany 6 14 14 22 22 6 , siłowni nie robię jakieś pół roku, regularnie się suplemetuję, dietę trzymam, nie trapią mnie żadne poważniejsze kontuzje. przez niecały rok

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 351| Data: 2013-11-20 03:06:03| Liczba SOGów: 0
  • SEEEZON - opracowanie najczęściej zadawanych pytań dot. supli i treningu by _knife_

    ph musi być w granicy 3 4,15. czas półtrwania odnośnie zamiany kreatyny na kreatyninę według danych opracowania jakiego autorami są persky am, brazeau ga, hochhaus g wynosił przy ph 1,4 ; 3,7 i 6,8 odpowiednio 55 ; 7,5 i 40,5 dni. zgodnie z tym

    Odpowiedzi: 234| Ilość wyświetleń: 163163| Data: 2008-07-13 12:53:20| Liczba SOGów: 335
  • Urazy - złamania, skręcenia, zwichnięcia

    na lepszą ochronę niż ryzykować kontuzję jeśli uprawiacie inne dysycypliny powinniście świetnie się orientować co jakie gadżety sobie zakupić aby nie doznać kontuzji. złamanie ok a więc skręcenia mamy

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 108338| Data: 2007-10-05 16:56:56| Liczba SOGów: 0
  • NIEZWYKŁA MOC SAUNY

    sauny profilaktyczne ćwiczenia i hartowanie organizmu jest dobre. wszys cy o tym wiedzą, choć z reguły każdy ma jakieś wymówki, by ten prosty sposób na zdrowie wcielić w życie. sauna nie wymaga żadnego wysiłku i jest dobra co

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 29919| Data: 2005-07-07 02:35:21| Liczba SOGów: 2
  • [ART]Crossfit jako uzupełnienie treningu kulturystycznego.

    gdyż osłabione mięśnie rdzenia to większy ryzyko kontuzji. przedstawiłem wam kilka, ogólnych rad.jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam do komentowania : bądźcie silni i sprawni ! ronnie. zmieniony przez ronie220

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 10602| Data: 2014-08-01 14:35:26| Liczba SOGów: 12
  • Pomoc w ułożeniu treningu (kolana koślawe i stopy płasko-koślawe)

    bardziej szczególnie to lewe, które było kontuzjowane . oczywiście wiem, że powinienem wykonywać każde ćwiczenia jakie tylko mogę, ale nie wiem czy to faktycznie naprawi mój problem. deformacji wiadomo, że nie cofnę chyba, że operacyjnie, ale

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 793| Data: 2013-12-05 20:08:33| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}