Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: do jakiego lekarza

Strona 6 z 5000

  • bol pleców

    przestalo. bo nikt dr. housem nie jest;p ale mam nadzieje ze ktos mnie choc w czesci nakieruje co to moze byc, i do jakiego lekarza musze sie udac, pozdawiam:

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1036| Data: 2011-07-24 12:24:13| Liczba SOGów: 0
  • Jaki specjalista może przepisać odżywki?

    witam. mam pytanie do jakiego lekarza udac sie by przepisal mi / polecil odpowiednie dla mni odzywki czy wystarczy udac sie do zwyklego lekaarza ogolnego

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1040| Data: 2005-01-16 17:59:44| Liczba SOGów: 2
  • bruzda harrisona, kifoza?

    17, waga 60, wzrost 183. witam, ćwiczę od około 2/3 miesięcy i jak widać na zdjęciach mam sporo wadę postawy, do jakiego lekarza mógłbym się udać aby określił dokładnie co mi jest i drugie pytanie to waga, wiem że powinienem ważyć około 70/75kg

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1128| Data: 2015-12-28 17:23:17| Liczba SOGów: 0
  • problem ze wzrostem 19 lat

    moj dziadek.. czy istnieja jakies leki, aby troszeczke podrosnac jakies 5 8 cm i by bylo fantastycznie!!!;o albo do jakiego lekarza trzebabylo by sie udac dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1291| Data: 2009-10-19 18:07:12| Liczba SOGów: 0
  • Kalafiory a odszkodowanie

    ale jakoś szczególnie nie napisali co i jak . więc moja pytanie brzmi co mam zrobić aby uzyskać odszkodowanie , do jakiego lekarza się udać , czy konieczny jest zabieg itd z góry dzięki za odpowiedź

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2594| Data: 2012-03-14 21:38:23| Liczba SOGów: 0
  • duza szpara miedzy zebami

    oprocz tej szpary miedzy jedynkami mam rowniez szpary pomiedzy jedynkami i trojkami. jakby ktos mogl powiedziec do jakiego lekarza sie z tym zglosic i jakie sa szanse na zredukowanie tego pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1658| Data: 2008-10-13 22:39:51| Liczba SOGów: 0
  • powazna sprawa!!!

    wyszlo ze mam 2.37 ng/mg ,a w maju 2001 mialem ponad 7 .co maze byc przyczyna takiego spadku jak uwazacie do jakiego lekarza sie zglosic czy deca lub winstrol mogy go obnizyc ps:nie bralem nigdy testosteronu.co radzicie ...pozdrawiam...

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1098| Data: 2002-01-25 21:45:25| Liczba SOGów: 0
  • peritol

    witam jak jest z peritolem na recepte czytalem poprzednie tematy. co wymyslec lekarzowi zeby mi wypisal recepte i ogolnie do jakiego lekarza sie udac itd. plis o pomoc

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1396| Data: 2004-07-26 19:29:27| Liczba SOGów: 1
  • gino ?

    lipa chyba mam poczatki gino , niejestem pewien bo suty mnie nie pikły ani nic a napuchły i obawiam sie ze to to jaka dawke nolvy pojechac i do jakiego lekarza sie zgłosic na badania czekam na szybka odpowiedz !

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1299| Data: 2004-12-10 21:47:34| Liczba SOGów: 0
  • poziom tescia -> jaki lekarz?

    do jakiego lekarza musze sie zglosic aby dal mi skierowanie na spr. poziomu tescia

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1277| Data: 2005-11-18 23:42:30| Liczba SOGów: 1
  • Zakwaszenie organizmu

    witam, do jakiego lekarza specjalisty najlepiej udać się z podejrzeniem zakwaszenia organizmu

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1431| Data: 2008-09-23 22:22:09| Liczba SOGów: 0
  • gineko - wizyta u lekarza

    moim zdaniem mam duża ginekomastie i nie jestem gruby żeby to było normalne ... co mam zrobić iść jeszcze do innego lekarza bo ten jest ... ktoś może był i wie co dalej robić bo to głównie z tego forum się dowiedziałem o tym : [dzięki]

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 5022| Data: 2005-05-05 16:20:49| Liczba SOGów: 6
  • Ciężki Granul do zrzeźbienia

    obrażającym się za byle co. zdaje sobie sprawę z tego jak tragicznie wyglądam i jak spora droga przede mną do jakiego kol wiek efektu. z parametrów to jestem wysoki bo 191cm pas itp. zmierzę i dodam jutro. [size=big] zdjęcie za małolata:

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1236| Data: 2013-01-30 23:15:39| Liczba SOGów: 0
  • Superdol i klony // Massdrol//M-drol Pytanie do EKSPERTÓW - Rzeczowy temat.

    orientuje to superdol i klony jak m drol to nie ph które konwertują do saa w układzie pokarmowym ale steryd. do jakiego saa jest najbardziej zbliżony swoim składem 3. przeczytałem tone o cyklach na m drolu itd ale jeżeli już ktoś z wiedzą to

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2168| Data: 2010-02-16 18:33:32| Liczba SOGów: 0
  • KONKURS - Twój idealny zestaw do ćwiczeń !

    i najlepiej zaprezentowane konfiguracje. dodatkowymi atutami będą informacje o wielkości pomieszczenia, do jakiego zestaw był wybierany jak i uzasadnienie dlaczego akurat ten sprzęt wybraliście. nagrody: 1. podwójnie regulowana ławka

    Odpowiedzi: 84| Ilość wyświetleń: 4481| Data: 2010-05-31 12:10:55| Liczba SOGów: 5
  • Krostki nad górną wargą - Co to do cholery jest?

    i kolejne. najwięcej jest zwłaszcza z rana 3 4 . potem koło południa robią się nowe i tak w kółko. chyba doszło do jakiegoś cholernego zakażenia. to samo zauważyłem na skórze głowy najczęściej na skroniach i nad czołem . stosowałem maść

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 8075| Data: 2008-08-18 23:27:58| Liczba SOGów: 0
  • plan treningowy dla kompletnie początkującego do poprawienia, pliss ;)

    ćwiczenia na grzbiet, ale tylko z drążkiem bo mam go w domu, a na siłowni nie. czy można dorzucić grzbiet do jakiegoś dnia albo ogólnie jakoś poprawcie ten trening, pliss ; do tego na brzuch abs2 ii poziom 4 dni w tygodniu, w którym trzeba

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1270| Data: 2007-09-17 21:31:04| Liczba SOGów: 1
  • Cukrzyca - wykorzystanie insuliny do celów anabolicznych

    witam. nie wiedziałem do jakiego działu wrzucić ten temat, ten wydawał mi się odpowiedni, bo w miarę uniwersalny. długo szukałem rozwiązania mojego

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 2792| Data: 2011-09-28 23:50:09| Liczba SOGów: 1
  • SZCZEPAN TRENUJE, czyli moja naturalna przemiana w drodze do zawodów sylwetkowych.

    będę przy innych zawodnikach wyglądał jak młodszy braciszek 8 a przy okazji sprawdzę jak to wszystko wygląda i do jakiego poziomu bf uda mi się zejść oczywiście dalej na sucho . co do wymiarów to znam tylko łapę ok. 42 cm i pas ok. 78cm .

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 4858| Data: 2015-08-31 16:21:25| Liczba SOGów: 2
  • Pytanie do specjalisty- Uszkodzenie kompleksu chrząstki trójkątnej w nadgarstku

    który to potiwerdzi i umówić się na zabieg jakieś szycie nacinanie itp zabieg tradycyjny. podzedłem do innego lekarza który dął mi skierowanie na rezonans cały czas na niego czekam z tymże powiedział, mi że jeżeli sie potwierdzi to co ma

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 11420| Data: 2008-04-21 14:02:37| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}