Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: czym przyprawiac piers z indyka

Strona 1 z 1920

  • Piers z indyka a filetowane mieso z uda indyka???

    filety uda indyka w cenie okolo 9 zl za kg zas piers kosztuje okolo 16 zl jest to istotna roznica dlatego pytam czym rozni sie to mieso czy jest gorsze gatunkowo i czy mozna piers z indyka zastapic w diecie wlasnie miesem z uda indyka z gory

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3217 | Data: 2005-08-06 15:12:16 | Liczba SOGów: 0
  • piers z indyka jako ostatni posilek

    witam ! piers z indyka na noc co myślicie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 253 | Data: 2013-10-22 19:22:47 | Liczba SOGów: 1
  • Pierś z indyka w sosie z cukini

    2009/20090914142639 składniki: piers z indyka 150g cukinia 1 sztuka papryka cebula marchew bazylia pietruszka koperek czosnek przyprawy pieprz,

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 7359 | Data: 2009-09-14 14:26:39 | Liczba SOGów: 2
  • Piers z indyka w pesto z mozarella by Malinowa

    2010/20100506112241 2010/20100506112225 2010/20100506112201 skladniki: *4 6 sznycli z piersi indyka super juz lekko rozbite sa w biedronce *mozarella *zielone pesto lidl *pomidor *oliwa *przyprawy

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 6745 | Data: 2010-05-06 11:22:01 | Liczba SOGów: 9
  • czym zastapic piers z kurczaka

    czy ktos moze mi doradzic czym moge zastapic przez jakis czas piers z kurczaka ...oprucz ryby, bo ta tez mi sie juz przejadla 7

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 3815 | Data: 2006-04-30 04:32:09 | Liczba SOGów: 0
  • Jak szybko schudnąć po porodzie?!!!

    witam, mam spory problem: w krótkim czasie na przestrzeni dwóch lat przeszlam dwie ciąże, dwa porody, czym sobie mocno wyeksploatowalam organizm. przed ciążami byłam szczuplą 170cm, 55kg , wysportowaną dziewczyną, delikatna budowa, kruchy

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 33099 | Data: 2007-05-20 21:12:16 | Liczba SOGów: 0
  • soczysta piers z kuraka

    jak kto lubi przyprawic ulozyc na folie aluminiowa oliwe z oliwek zmieszac z ciepla woda i wylac na kuraka po czym jeszcze raz przyprawic ma byc tyle wody zeby kawalki byly podlane woda do polowy zawijamy i do piekarnika na 30 35 minut

    Odpowiedzi: 141 | Ilość wyświetleń: 76989 | Data: 2008-10-16 15:42:25 | Liczba SOGów: 70
  • Test - xp,cm3,inne czyli atak na masę by pati pods.str.63/64

    4.migdały 40gram 5.śliwki suszone 15gram 6.siemie lniane 30gram 2. śniadanie 10.30 1.ryż brązowy 50g 2.piers z indyka 150gram 3.pomidor 150gram 4.ogorek 150gram 5.oliwa z oliwek 15gram 15t 3.obiad 13.00 1.cycek 150gram

    Odpowiedzi: 728 | Ilość wyświetleń: 41400 | Data: 2007-09-10 18:54:56 | Liczba SOGów: 29
  • CYCEK Z KURY W SOSIE Z CZERWONEJ CEBULI

    2008/20081110174510 2008/20081110174435 2008/20081110174350 200 gram piersi z kurczaka/ piers z indyka 2 czerwone cebule okolo 200 gram [ja robie rowniez z jasna cebula] 2 wielkie zabki

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 16708 | Data: 2008-11-10 17:43:50 | Liczba SOGów: 14
  • Piers kurczaka - wasze przepisy na przyzadzenie

    witam poniewaz przegladajac forum doszedlem do wniosku ze piers kurczaka bierze udzial w tworzeniu kazdej diety postanowilem zapytac sie o wasze przepisy na przygotowanie tego

    Odpowiedzi: 80 | Ilość wyświetleń: 43568 | Data: 2006-05-21 15:38:18 | Liczba SOGów: 16
  • Jak dlugo gotowac piers z kurczaka ;)

    czy jak gotouje piers ok.45 60 minut to nie straci ona swoich wlasciwosci bialko dzieki za odp. pozdr.

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 40313 | Data: 2008-03-05 01:37:21 | Liczba SOGów: 1
  • Ile posiłków dziennie

    kasza manna do tego troche twarogu. na drugie sniadanie wafle ryzowe do tego banan. na obiad przewaznie ryż i piers z indyka a na kolacje znowu kasza manna. czy taka racja zywieniowa jest wystarczajaca bartek

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 15565 | Data: 2002-03-22 16:58:21 | Liczba SOGów: 2
  • Czym grozi za niskie cisnienie?? i kiedy ono jest - ??

    witam ostatnio mierzylem sobie cisnienie i mialem 105/70 nie czulem sie zbyt fajnie czym moze grozic za niskie cisnienie

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 116295 | Data: 2005-02-15 20:59:55 | Liczba SOGów: 1
  • Czym mam wypchac worek?

    kupilem pusty worek ze skóry, mocne szwy łancuchy itp. ale nie wiem czym go napełnic. próbowalem piachem ale powiem szczerze ze nie ma kozaka na taki worek, piasek jest jak kamień a poza tym

    Odpowiedzi: 50 | Ilość wyświetleń: 36477 | Data: 2005-05-15 21:39:14 | Liczba SOGów: 1
  • Czym sie objawia przedawkowanie witamin

    mam pytanie czym objawia sie przedawkowanie witamin. jestem teraz na pewnym cyklu i dokupilem do niego glucosamine, multi pack z treca i

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 21123 | Data: 2006-01-10 16:47:14 | Liczba SOGów: 0
  • PO czym szybko schodzi opuchlizna z podbitego oka?:))Nie na temat

    witam panowie po czym szybko zejdzie sliwa z podbitego oka.do pracy trzeba isc a oko najladniej nie wyglada:

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 40357 | Data: 2006-02-12 10:45:01 | Liczba SOGów: 0
  • Depilacja intymna u faceta - jak i czym?

    to byl blad. w tej chwili mam w ciele setki wystających malych igiełek które kłują wszystko dookola niemiłosiernie. czym sie depilowac, aby odrastajace wloski nie draznily ciala i byly przynajmniej lagodnie zakonczone w tej chwili przypuszczam

    Odpowiedzi: 43 | Ilość wyświetleń: 70773 | Data: 2006-07-17 19:28:39 | Liczba SOGów: 1
  • W czym jest magnez?

    chciałbym sie dowiedzieć w czym zawarty jest magnez oprócz wody mineralnej bo ja nie mam pojęcia.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 31729 | Data: 2006-08-17 19:10:47 | Liczba SOGów: 0
  • Cell Pump....co i jak...z czym laczyc ???

    witam moje pytanie brzmi... jutro zaczynam brac cell pumpa... z czym go laczyc... mam ulozona diete ktora naprawde daje zamierzane efekty... diete czasami uzupelniam bialkiem z

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 26332 | Data: 2006-11-26 22:52:17 | Liczba SOGów: 1
  • Smalec,Olej,Masło czy Margaryna? na czym smażyć najlepiej.

    i termicznej produktu nie dla walczących z nadwagą i z podwyższonym poziomem cholesterolu, nadciśnieniem tętn czym i uczulonych na białko mleka. margaryna obniżająca poziom cholesterolu benecol, flora pro active 100 g = 660 kcal 100 g

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 36726 | Data: 2007-03-20 16:35:05 | Liczba SOGów: 10

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}