Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: bol miesnia udowego

Strona 23 z 455

  • Bol jajek

    jestem na cyklu tesc + deka . po ok 2 h po strzale czuje bol kolo jajek czy to normalne

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1733 | Data: 2004-03-22 19:31:36 | Liczba SOGów: 0
  • Bol plecow przy oddychaniu

    siema, wszystko bylo ok caly dzien... ok 17 poszedlem do sklepu i jeb w ciagu sekundy zaczalem odczuwac ogromny klujacy bol w klatce piersiowej z kazdym oddechem, na poczatku myslalem ze to zawal serca. doszeldem jakos do domu uspokoilem sie i

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 726 | Data: 2012-10-27 21:18:53 | Liczba SOGów: 1
  • bol w lewym plucu

    zdazalo sie to raz w tygodniu.jednak przez ostatnie miesiace przerodzilo sie to w przewlekly kaszel i od czasu do czasu bol w lewej czesci klatki piersiowej tak jak by bol w lewym plucu.prosze o odpowiedz co to morze byc i czy mam sie zglosic do

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 726 | Data: 2011-06-13 20:04:01 | Liczba SOGów: 0
  • Bolą was kolana jak robicie przysiady ??

    mnie bardzo bolą i zastanawiam się czy nie zrezygnować z nich.

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 1725 | Data: 2009-01-06 19:46:18 | Liczba SOGów: 0
  • Bol w biodrach po tyreningu!!!!!!!!!!

    ale po treningu jakies 15 30min nie moge juz podniesc nogi wyzej niz biodro nie wiem dlaczego gdy chcem kopnac czuje bol w okolicach bioder!!!!!! i jeszcze jedno w prawym biodrze gdy robie okrezny ruch noga kosci mi przeskakuja jak bym zmienial

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 1719 | Data: 2005-07-22 18:17:53 | Liczba SOGów: 0
  • Bol z prawej strony od plecow - Pomocy

    od kilku dni mam lekki bol ucisk po prawej stronie od strony plecow.. czyzby to byla watroba z tego co wiem watroba jest nie unerwionym organem

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 707 | Data: 2011-08-10 19:07:46 | Liczba SOGów: 0
  • Bol lewej lopatki.

    od jakiegos roku. bylem z tym u lekarza stwierdzil ze to naderwany miesien i ze trzeba robic zimne oklady. po okladach bol stal sie troszke mniejszy lecz nadla bolalo. od jakiegos czasu bol ponownie sie na silil i bez tabletek przeciw bolowych ani

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 694 | Data: 2012-07-19 00:04:43 | Liczba SOGów: 0
  • Bolące plecy po treningu na nogi.

    do tyłu 7 i coś się zrobiło z prawej strony pod łopatką. wszystko to zdarzyło się około miesiąc temu a plecy dalej bolą. po dobrej rozgrzewce nie bolą. ćwiczę normalnie na siłowni 3x w tyg + 2x w mt. co zrobić w tym przypadku 7

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 691 | Data: 2010-10-18 21:00:34 | Liczba SOGów: 0
  • thermo speed extreme - bol glowy

    jak w temacie po 10 dniach mam straszny bol glowy czy to normalne

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1689 | Data: 2006-04-06 02:11:00 | Liczba SOGów: 0
  • T-BOL 150 kapsułek. Producent: THERMOLIFE

    t bol 150 kapsułek. producent: thermolife czego można się spodziewać

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1686 | Data: 2009-10-23 10:54:37 | Liczba SOGów: 0
  • bol w plecach?

    siema lubie grac w pilke i czesto gram w wakacje gralem niemal codziennie bardzo intensywnie wtedy pojawil mi sie bol w dolnej czesci plecow jakby na tej duzej kosci wiecie chyba o co chodzi boli najbardziej jak wchodze/schodze po

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 680 | Data: 2004-10-20 17:42:41 | Liczba SOGów: 0
  • bol w przedramionach... co robic?

    mam pytanko ... przy wykonywaniu cwiczen na biceps odczowam w przedramionach dziwny bol to tak jakby miesnie sie dziwnie spinaly , dziwni pieka. nie wiem jak to uczucie nazwac... moze ktos z was tez cos

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 678 | Data: 2005-09-10 18:33:50 | Liczba SOGów: 0
  • Klatka i bol

    witam!! w poneidizalek bylem w silowni i cwiczylemklatke piersiowa...po 2 dniach odczuwalem bol i jak anraize czuje go do teraz...bol podobny jak zakwasy lecz moze jednak torszeczke mocniejszy : 0 i boli jak chce sie

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 678 | Data: 2006-06-15 16:02:51 | Liczba SOGów: 0
  • Bol plecow!

    jak w temacie,zawsze po treningu miesni brzucha odczuwam straszny bol w dolnych partiach plecow.dodam,ze cwiczenie staram sie wykonywac jak najbardziej techniczne,poniewaz wiem,ze bol moze

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 667 | Data: 2006-04-21 01:50:03 | Liczba SOGów: 0
  • bol w tylnej czesci glowy jakby cisnienie mialo mi rozwalic glowe

    witam mam pytanie odnosnie tego co napisalam w temacie.2 raz w zyciu mialam taki bol 1 byl ok 2 tygodni temu bol jest prawie nie do zniesienia czuje jakby mi cisnienie w srodku czaszki mialo zaraz ja

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 661 | Data: 2011-03-16 16:12:49 | Liczba SOGów: 0
  • Bol w prawej czesci plecow !!!!!!

    boli mnie w prawej czesci plecow na odcinku ledzwiowym troche ponad miednica.przyczyna tego jest gra w pilke dwa dni temu a mianowicie proba strzalu po ktorej poczulem bol wczesniej juz bolalo mnie w podobnym miejscu po grze w siatke ale wtedy

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1659 | Data: 2008-05-04 18:11:51 | Liczba SOGów: 0
  • bolące barki a trening

    nie trenowałem barków.jakiś czas później zdecydowałem się na trening barków i właśnie po pierwszym treningu zaczęły mnie bolec. podejrzewam ,ze od wyciskania zza głowy.teraz jest taki problem bo barki także bolą przy robieniu klatki .pytanie jest

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 1659 | Data: 2011-01-21 15:00:07 | Liczba SOGów: 1
  • Bolą mnie często nadgarstki z wysiłku!!Prosze o pomoc!!!

    bolą mnie często nadgarstki z wysiłku!!prosze o pomoc!!! mam częsty ból nadgarstków: ponosze coś , lub włoże wysiłek.. odczuwam niesamowity ból nadgarstków czy brakuje mi jakiś witamin prosze o pomoc...!!

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1653 | Data: 2005-08-03 23:18:00 | Liczba SOGów: 0
  • problem z wyciskaniem bol łokcia

    witam od jakiegos czasu gdy robie wyciskanie na lawce boli mnie łokieć bol zaczyna sie gdy nakadam wieksze obciazenie pierwsza serie mam spokoj ale juz w drugiej seri robie 5

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1648 | Data: 2008-10-30 20:14:34 | Liczba SOGów: 0
  • bol miesni po wysilku

    otoz od pewnego czasu odczuwam bol w bicepsie. pojawia sie on juz po jednej czy dwoch seriach z duzym obciazeniem nie koniecznie cwiczac biceps, przy

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 645 | Data: 2009-01-14 12:32:17 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}