Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: bol miesnia udowego

Strona 23 z 360

  • Ból kolana

    witam. zwracam sie do was z prośbą o pomoc, podpowiedź, porady... od 5lat towarzyszy mi ból kolana, szczególnie podczas chłodu, jest to pewnego rodzaju kłucie, byłem u 3lekarzy: rodzinny, przepisał mi maść, nie pomogła chirurg/specjalista,

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2276| Data: 2007-12-28 15:40:07| Liczba SOGów: 0
  • Bol miedzy lopadkami, meisnie, czy kregoslup?

    witam. od jakiegos czasu odczuwam bol miedzy lopatkami, gdy mocno spinam i naciagam, robie systematyczne oklady z lodu, ale pytanie moje brzmi tak czy mozna

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1888| Data: 2012-04-20 22:33:57| Liczba SOGów: 0
  • Rolki K2 3.0M - a ból stóp

    tego może być rozmiar rolki jak przymierzałem w sklepie wszystko się wydawało ok. wydaje mi się, że naintensywniej boli mnie spód stopy. czy wam też to się zdarza przy nowych rolkach może po prostu stopa musi sie dopasować do innych obciążeń

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 16189| Data: 2004-08-14 21:47:40| Liczba SOGów: 0
  • kreatyna ból głowy

    temu zaczalem brac kreatyne biotecha. przez tydzien wzialem ok 100gram. po tygodniu stosowania zaczela mnie straszine bolec glowa dokladnie tyl glowy towarzyszyl temu wzrost cisnienia bylo ok 160/90 i wysoki puls. przestalem brac krete. po jakichs

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 4971| Data: 2008-02-09 13:47:42| Liczba SOGów: 0
  • Ból pleców po przysiadzie

    poczułem klujący i promieniujący ból pleców.ból nie był duży i byłem w stanie dokończyć trening.w sobotę trochę pobolewało więc odpuściłem trening barków.ale wieczorem w niedziele przy unoszeniu hantli w przód ból powrócił.bolało mnie całą

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2077| Data: 2011-05-30 12:07:34| Liczba SOGów: 0
  • Ból łokcia przy prostowaniu ręki.

    witam. piszę w sprawie dolegliwości która się zaczęła dwa dni temu. po długiej nieobecności na siłowni, zrobiłem trening siłowy z wyciskaniem na biceps. przy niektórych ćwiczeniach, za wszelką cenę próbowałem osiągnąć taką samą liczbę powtórzeń na

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1759| Data: 2016-01-13 06:45:49| Liczba SOGów: 1
  • Ból kolana - przysiady

    20,25,30 powt w domu i bylo wszystko ok. ostatnim razem jak robilem przysiady juz na nowej silowni to kolano mnie troche bolalo, tylko prawe w gornej czesci po paru dniach bol ustal wiec dzisiaj zrobilem znow nogi i znow bol w gornej czesci prawego

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2143| Data: 2010-04-06 16:40:22| Liczba SOGów: 0
  • Ból zęba - po kanałowym

    witam otóż boli mnie ząb lewa dolna piątka . wszystko zaczęło się dość dawno. gdy piłem zimne picie bolał mnie ten ząb. w

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 10621| Data: 2009-12-23 19:11:59| Liczba SOGów: 1
  • Film z ćwiczeniami na ból kręgosłupa

    [img]http://www.mocni.net/zdjecia/fitness/plecy1[/img] [img]http://www.mocni.net/zdjecia/fitness/plecy2[/img] [img]http://www.mocni.net/zdjecia/fitness/plecy3[/img] ból promieniujący w okolicach pleców jest często bardzo mocny, dlatego też może

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 5276| Data: 2011-12-06 12:00:20| Liczba SOGów: 3
  • Bol barku

    otoz od moze 2 miesiecy odczuwam bol w barku podczas wyciskania na plaskiej. na skosie w dol czy w gore nie mam takiego problemu. tak samo przy treningu

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1173| Data: 2012-02-17 11:34:46| Liczba SOGów: 0
  • Ból podczas kopnięcia (okolice pachwiny, krocza)

    . dodam ,że mam przeskoki w okolicy biodra ale to raczej osobna sprawa i ma mało wspólnego z tą okolicą pachwiny bo nie boli. wiecie może co to jest być może opisałem nieudolnie za co przepraszam. jak to leczyć może ktoś miał podobnie i ile

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3348| Data: 2012-11-15 20:21:57| Liczba SOGów: 0
  • Upierdliwy bol karku...

    witam od paru dni mam taki wkurzajacy bol karku, chodzilem troche wyletniony i mnie przewialo pare razy, zawsze jak mnie zawieje to mnie boli kark, a dokladniej

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 9334| Data: 2007-03-13 20:14:27| Liczba SOGów: 0
  • Ból kolana

    wlewym kolanie a dokładniec ucisk. pojawia sie on gdy noga jest obciazana podczas zgiecia kolana np. siadanie chwilowy bol ale natomiast o przysiadach na jednej nodze niema mowy. bol pojawia sie tylko wtedy. niepzreszkadza mi on na treningachw

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1492| Data: 2009-11-06 23:10:10| Liczba SOGów: 1
  • Bol promieniowy do lewej nogi

    w lokciu i kolanie juz na szczescie wyleczylem. od nie calego roku w dolnym odcinku kregoslupa mam taki dziwny bol jakby promieniowy i on dochodzi do lewej nogi do piety az. druga sprawa jak spie w nocy dretwieje mi reka poprostu krew nie

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2649| Data: 2012-10-28 21:47:08| Liczba SOGów: 0
  • Brzuszki i ból kręgosłupa

    gdy robię brzuszki boli mnie kręgosłup dokładnie odcinek lędźwiowy i część kości krzyżowej. w trakcie robienia odczuwam ból gdy już naprawdę

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6810| Data: 2008-01-09 15:46:24| Liczba SOGów: 0
  • Drgania mięśnia

    witam mam od dwóch dni dziwny problem otóż odczuwam i zauważam drgania mięśnia lewej ręki połaczenie bicepsa z przedramieniem, drgania sa nieregularne miał ktoś z was cos podobnego co to moze być i jak z tym walczyc

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 11095| Data: 2007-01-17 14:38:44| Liczba SOGów: 1
  • Pieczenie i ból piszczeli - jakie badania przed wizytą?

    witam. od ok. miesiąca mam problem z bolącą piszczelą. bardzo proszę o pomoc. na samym początku bolała mnie zewnętrzna część łydki, raczej był to mięsień,

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 4248| Data: 2011-05-21 18:10:11| Liczba SOGów: 2
  • ból w podbrzuuszu

    jak sie okazało po wizycie u urologa że moję prawe jądro jest w pachwinie i nic nie da się z tym zrobić choć mnie boli ale teraz ponownie pojawił się ból w podbrzuszu i nie wiem co to może być.napoczątku myślałem że to wyrostek ale to chyba nie to

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1101| Data: 2009-02-17 10:49:04| Liczba SOGów: 0
  • Ból łapy

    panowie znalazłem wiele tematów w wyszukiwarce, przejrzałem, przeczytałem. wiem od czego ten ból może być. ale do tej pory nie znalazłem konkretnej rady co z nim zrobić i jak wyleczyć. chodzi o ból przedramienia, dokładne miejsce zaznaczyłem kreską

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1818| Data: 2010-01-20 22:13:16| Liczba SOGów: 2
  • Przeszywajacy ból prostownikow

    bol pojawia sie oczywiscie po treningu plecow i przypuszczam, ze to po martwym. dziwne jest to, ze w innych miesniach grzbietu mam normalne zakwasy. odcinek ledzwiowy mam na bank prosty podczas cwiczen, zawsze robie kilka powtorzen na sucho. no po

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 3346| Data: 2007-10-01 19:08:31| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}