Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból pleców przy schylaniu głowy

Strona 10 z 28

  • 53 SPOSOBY NA POPRAWIENIE SYLWETKI

    kreatyny przez 30 dni. 11. unikaj stosowania uchwytu bez kciuka przy większości ruchów wyciskających. jeśli odczuwasz ból nadgarstka chwytając kciukiem sztangę, spróbuj przekręcić nieco dłoń zgodnie z ruchem zegarka lub przeciwnie. uważaj, byś

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3733 | Data: 2004-08-01 11:16:15 | Liczba SOGów: 0
  • Metoda izometryczna (bez użycia obciążenia) ćwicz bez sprzętu !

    kończyn górnych na wysokość klatki piersiowej łokcie na wysokość barków 3. napięcie mięśni obręczy barkowej i pleców poprzez próbę rozerwania uchwytu wykonanego za plecami uchwyt ręki za nadgarstek 4. napięcie mięśni czworobocznych i szyi

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 8858 | Data: 2006-08-29 11:13:01 | Liczba SOGów: 4
  • MASZ PROBLEM Z MASĄ<MAM NA TO ANTIDOTUM>

    z opadu wzmacniają dolne partie mięśni grzbietu, dobrze rozwinięte i silne mięśnie brzucha również pomogą ustrzec dół pleców przed kontuzjami, ponieważ mięśnie brzucha pełnią funkcję mięśni stabilizujących w wielu ćwiczeniach podstawowych takich

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2852 | Data: 2003-01-19 14:04:59 | Liczba SOGów: 0
  • opis ćw. BY sewim !

    triceps prostowanie ramion ze sztangą prostą, łamaną usiądź na ławce z podparciem pleców trzymając nad głową gryf sztangi na szerokości mniejszej niż rozstaw barków. trzymając łokcie nieruchomo i

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1394 | Data: 2005-08-18 11:24:25 | Liczba SOGów: 0
  • DORIAN YATES:SEKRETY TRENINGU GRZBIETU(kopia)

    ćwiczenia podciągania sztangi z opadu. ktoś kto jednak zwróci szczególną uwagę, dostrzeże w moim trenowaniu pleców sporo różnic, a w szczególności w technice wykonywania ćwiczeń. najlepszym sposobem na wytłumaczenie tych odmienności jest

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 5092 | Data: 2007-05-13 18:47:24 | Liczba SOGów: 0
  • Brzuszki

    nogi, zginając kolana, oraz tułów z rękoma, tak, aby ręce i nogi spotkały się mniej więcej na środku dolna partia pleców oraz pośladki, cały czas muszą leżeć na ziemi pomiędzy 1 a 2 seriom, zrób koło 2 minut przerwy, a pomiędzy jednym i drugim

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 7824 | Data: 2006-08-02 11:57:13 | Liczba SOGów: 1
  • TESTOSTERON - stymulacja PSYCHICZNĄ reakcją na trening i inne doświadczenia

    kolejności skracamy przerwy w ćwiczeniach uzupełniających, będących na końcu treningu. jeśli na koniec treningu pleców robisz martwy ciąg, to … zbyt mocne skrócenie przerw nie wchodzi w rachubę. tu chodzi o ćwiczenia „niezabijające kondycyjnie , w

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 8607 | Data: 2008-10-10 17:28:28 | Liczba SOGów: 30
  • 7 wad budowy- LEKARSTWA!

    je do klatki piersiowej. jednocześnie z tym ruchem coraz mocniej wypychamy klatkę piersiową do góry. górna część pleców oraz górna część pośladków przylega do oparcia ławki. w momencie, gdy sztangielki dochodzą zewnętrznych części mięśni

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3579 | Data: 2005-09-23 22:43:29 | Liczba SOGów: 9
  • Sędziowanie w judo dla laików%-)

    ma miejsce po usłyszeniu komendy soremade . osaekomi [osajkomi] jest to trzymanie pozycja, w której ¾ pleców przeciwnika znajduje się na macie, a my trzymamy go za co najmniej dwie części ciała . ippon jest to duży punkt, który

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 5348 | Data: 2008-07-31 21:35:54 | Liczba SOGów: 11
  • -------Program treningowy na 4 dni-----------

    ławki drążek opuszczamy przyciągnij drążek tak daleko, jak to możliwe. nie angażuj do pomocy mięśni pośladków, dołu pleców lub przedramion. pracować musi tylko tył uda. ważna jest technika forma wykonania. wykonujmy 5 serii po 8 10 powtórzeń.

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1899 | Data: 2007-05-31 17:04:20 | Liczba SOGów: 0
  • RADY ARNOLDA-ODĆ.19 i 20

    może spotkamy się z obiegową opinią niekórych ludzi wypowiadających sięprzciwko przysiadom osłabienie kolan i dołu pleców . są to jednak argumenty bezpodstawne. przysiad jest najlepszym ćwiczeniem na rozwój mięsni ud. dobierzmy odpowiedni ciężar

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 7656 | Data: 2002-12-10 00:16:11 | Liczba SOGów: 4
  • Francis Benfatto alternatywna droga do mistrzostwa

    liczba serii ćwiczeń na poszczególne grupy mięśni jest zmienna. więcej seri wykonuje na mięśnie potężniejsze, nap pleców lub nóg. bez względu na to którą część muskulatury ma trenować stosuje rozgrzewkę polegającą na ćwiczeniu z małym obciążeniem

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 6656 | Data: 2006-08-29 14:39:15 | Liczba SOGów: 4
  • 51 porad dla początkujacych

    kreatyny przez 30 dni. 10. unikaj stosowania uchwytu bez kciuka przy większości ruchów wyciskających. jeśli odczuwasz ból nadgarstka chwytając kciukiem sztangę, spróbuj przekręcić nieco dłoń zgodnie z ruchem zegarka lub przeciwnie. uważaj, byś

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 2839 | Data: 2008-10-31 18:31:19 | Liczba SOGów: 10
  • NOWE KONKURENCJE W IFBB i PZKFiTS !

    ograniczeń wymienionych poniżej. 3. kostium jednoczęściowy powinien zakrywać minimum ½ pośladków oraz dolną połowę pleców 4. grubość podeszwy pantofli nie może przekraczać 1 cm, a wysokość szpilki nie może przekraczać 12 cm. pantofle na grubej

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1749 | Data: 2016-01-05 15:25:42 | Liczba SOGów: 3
  • PRACA KONKURSOWA W DZIALE "trening dla początkujących"

    progresja 3 wiosłowanie hantlą chwyt młotkowy 10/10/10 wiosłujemy do momentu, gdy ramię zrówna się z płaszczyzną pleców 4 unoszenie tułowia z opadu 12/12/12 5 szrugsy z hantlami stojąc 15/15/15 6 swobodny zwis na drążku 3 serie max

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 6405 | Data: 2007-12-04 21:07:58 | Liczba SOGów: 2
  • Mdrol + Eq-plex + prop- moja recenzja

    podchwyt na zmianę triceps za głowy sztangą śródręcze tutaj trochę kombinuję, o kolaną sztangielką lub sztanga za pleców brzuch czasem brzuchy, nie robię go zbyt dużo, gdyż ćwiczy przy innych ćwiczeniach aero czasami 20 30min rower

    Odpowiedzi: 114 | Ilość wyświetleń: 7569 | Data: 2012-01-20 15:58:14 | Liczba SOGów: 7
  • 53 SPOSOBY NA POPRAWIENIE SYLWETKI

    kreatyny przez 30 dni. 11. unikaj stosowania uchwytu bez kciuka przy większości ruchów wyciskających. jeśli odczuwasz ból nadgarstka chwytając kciukiem sztangę, spróbuj przekręcić nieco dłoń zgodnie z ruchem zegarka lub przeciwnie. uważaj, byś

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 2485 | Data: 2003-04-03 23:22:50 | Liczba SOGów: 3
  • MIĘŚNIE BRZUCHA

    grzbietu. łatwiejszą wersją tego ćwiczenia jest wykonanie go na drabinkach przyściennych, co daje oparcie dla pleców uwagi: należy unikać bujania tułowiem i ruchów zamaszystych, zmniejszających napięcie mięśni. 5. unoszenie nóg w podporze:

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3733 | Data: 2008-08-01 20:59:41 | Liczba SOGów: 0
  • [ART] UKŁADANIE PLANU TRENINGOWEGO

    duży wydatek energetyczny duża ilość spalonych kcal połączony trening największych partii mięśniowych: nóg, pleców duża odpowiedź hormonalna organizmu wady: brak możliości wdrożenia do planu ulubionych ćwiczeń trening bardzo

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2657 | Data: 2012-04-12 16:20:52 | Liczba SOGów: 2
  • Setterka go on

    zalecił abym jadła co 2 3h . i już nie o samą sylwetkę chodziło a o zdrowie. czasem do tej pory odczuwam chwilowe bóle w okolicy trzustki ale ani z badań krwi ani z usg nic nie wyszło. do tego hormony i spowolniona praca serca na ekg otworzyły mi

    Odpowiedzi: 175 | Ilość wyświetleń: 6612 | Data: 2015-02-02 14:56:59 | Liczba SOGów: 9

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}