SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dominiklbn / Dziennik - OD SUCHARA DO KAFARA - MASUUUUJEMY :D / CEL : 80 kg

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9005

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3763
Witam wszystkich
Planowałem zrobić test w dziale z odżywkami, ale zwlekałem z tym i minęły już ponad 2 tygodnie odkąd zacząłem cykl na kreatynie inkosporu Postanowiłem jednak założyć dziennik, który pozwoli mi na udokumentowanie wypisek z treningów, fotek itd. Fajna sprawa przypomnieć sobie po roku 'jak to kiedyś było' hehe

Forum odwiedzam regularnie od stycznia tego roku, jednak konto mam od niedawna

Coś o sobie:
Za miesiąc skończę 19 lat. Trenuję muay thai od 11 miesięcy. W lutym postanowiłem zapisać się na siłkę, żeby nabrać trochę masy Po miesiącu naciągnąłem najszerszy grzbietu przez co miałem miesiąc urlopu od sw i siłki Po tej przerwie chodziłem już regularnie na siłownie do 25 czerwca. Na początku lipca pojechałem na obóz MT, a po powrocie pracowałem na budowlach i remontach przez większość wakacji itp. Na siłkę nie miałem wtedy czasu. Pod koniec sierpnia powróciłem do treningów, z bicka spadło 1,5 cm przez wakacje Zarobiłem trochę chajsu i zdecydowałem się, że zrobię swój pierwszy cykl na jakimś mono Dietę trzymałem odkąd wróciłem z pierwszego treningu na siłowni, mocno wziąłem sobie do serca słowa 'dieta
stanowi 60 % sukcesu' Niestety miałem problemy z trawieniem, z tego co widziałem to mistrz spamu studensky :D miał podobnie tzn. kibel 3x dzien, gaaazy itp. Dodając do tego 2 treningi MT w tygodniu, można powiedzieć, że z planów złapania paru kg nic nie wyszło Teraz jednak nastąpiła poprawa, organizm lepiej trawi posiłki, kibel max 2x na dzien, czasem nawet raz na 2 dni.
Oby tak dalej :)

Historia treningów :