SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc przy układaniu diety na masę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2991

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 172
Witam ćwiczę od 2 miesięcy i chcę sobie ułożyć dietę na masę. Tylko nie wiem od czego się zabrać. Czytałęm te tematy podwieszone ale to jest dla mnie za trudne. Jak możecie to pomóżcie mi ją ułożyć, albo jak ktoś ma czas to niech sam mi jakąś zaproponuje.
Wiek:17lat
Wzrost:166cm
waga:55kg
zapotrzebowanie kaloryczne: 2882(chyba dobrze obliczyłem)
Typ budowy: EKTOMORFIK
Proszę o pomoc bo sam nie dam rady ułożyć tej diety. Jak macie czas to pomóżcie.

fifhter17

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 496
Wow !!! coz za dieta.... powiem krótko.... wypierd..ol parówki, sosy.... parowka i do tego szklanka mleka??? na ch...uj Ci cebula i czosnek... kasza gryczana i do kszy chleb razowy z masłem???po co??? po treningu ryz ok... ale kanapki z czyms na co bedziesz miał ochote.... jak po treningu potrzebujesz 40 g białka... a kanapki z czyms:/ i ryz.... nie za duzo maja tego białka.... wszystko do poprawy.... powinienes wrzucic jakies ryby, zdrowe tłuszcze..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 4069 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 44515
nie wiem w czym problem masz zapotrzebowanie to teraz tylko stosunek b\t\w i układasz w podwieszonych jest to wytłumaczone jak dla przedszkolaka wiec nie wierze ze nic nie rozumiesz

HST power!!!