Ostatnio dostałem od nich oficjalnego e-maila poprzedzonego telefonem, że moja firma została wybrana (a daleko jej do potęgi w branży w akurat tej kategorii), a warunkiem uczestnictwa jest wykup reklamy w Gazecie Prawnej lub w wybranych mediach telewizyjnych.
Nie sugeruj się regulaminami, decyzję podejmuje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna. Zostałeś zmanipulowany.
Szacuny
0
Napisanych postów
67
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
351
Czy ty próbujesz mnie szantażować? "Jeśli nie udostępnisz maila to znaczy, że kłamiesz". Haha. Człowieku jesteś robiony w konia, manipulowany, wierzysz w regulaminy.
Poniżej część maila z wycinkami, żeby nie zdradzać szczegółów korespondencji.
>>> USUNIĘTY TEKST JUŻ PO PREZENTACJI E-MAILA<<<
Masz jeszcze jakieś pytania? Twój światopogląd się zawalił? Masz 43 lata, masz interes, a robią cię jak cielaka z każdej ze stron.
Zmieniony przez - TCM100 w dniu 2013-01-23 11:03:00
Szacuny
0
Napisanych postów
67
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
351
anty_ciota
Więc nie czytasz ze zrozumieniem, w mailu masz potwierdzenie zapisów z regulaminu.
Chcesz używać wyróżnienia jak activlab - zapłać - ich stać!
Szkoda Marek, że bawisz sie w takie podjazdy, tylko do mnie nie dzwoń!
Człowieku udowodniłem ci swoje racje, a ty dalej brniesz w zaparte nie rozumiejąc zupełnie istoty problemu. Moja firma tak naprawdę nie zasługuje na tę nagrodę w tej kategorii, chcieli mi po prostu sprzedać ten znaczek za reklamę w gazecie czy telewizji.
I jaki Marek? Chłopie opanuj się i wróć do swojej sprzedaży odżywek, może w przyszłym roku zwyciężysz w plebiscycie i dostaniesz swój Laur Konsumenta za kilkanaście tys. zł tak jak Olimp i inni.
Szacuny
0
Napisanych postów
67
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
351
Nie kompromituj się. To kolejny przykład w jak prosty sposób można kogoś zmanipulować w marketingowy sposób. Użytkownik o swojsko brzmiącym nicku "anty-ciota" zbliża się do 50-tki, ma firmę, doświadczenie, a został zrobiony w balona jak małe dziecko z zerówki.
To jest właśnie efekt marketingu na poziomie Olimpa. Wykupują certyfikaty, aby później je prezentować na opakowaniach. Ma to zwiększyć sprzedaż i wzmocnić oddziaływanie marketingowego bełkotu skupiającego się na słynnym już tekście Nutrifarma "tylko świadomi kupują Olimp, posiadamy certyfikaty, dbamy o bezpieczeństwo" itd.
Zmieniony przez - TCM100 w dniu 2013-01-23 11:10:21