SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tłuszczu podskórnego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1194

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 33
Witam, na wstępie chcę napisać, że nie jestem kulturystą i nie dążę do formy znanej z zawodów kulturystycznych czyli mega pociętej sylwetki. Moim celem jest zrzucić trochę tłuszczu przy jak najmniejszej utracie masy mięśniowej.

O sobie:

Sylwetka: ektomorfik
Masa: 80 kg.
Wzrost: 186 cm.

Jeśli chodzi o treningi to głównie zajmuje się sportami walki od kilku lat, na siłowni regularnie ćwiczę od roku. Chciałem zwiększyć masę ciała, rok temu ważyłem 73 kg. Udało mi się "wjechać" na 84, ale później miałem problem z dietą i trochę spadłem a przede wszystkim się zalałem tłuszczem. Aktualnie BF=20%, rok temu było to 11,5%. Chciałbym zrzucić ten tłuszcz tak chociaż na 14%. Po zarzuceniu diety jakoś w styczniu jadłem nieregularnie, jednego dnia z bilansem ujemnym, innego z dodatnim a było w tym także dużo śmieci typu fast-foody, słodycze i tym podobne. Treningi cały czas regularne.

Wg kalkulatora na tej stronie bilans na zero obecnie to jakieś 3280 kcal. Jeśli chodzi o dietę to staram się przede wszystkim wyciąć wszystkie cukry a więc odstawiłem zupełnie słodycze, soki zawierające cukier i inne tego typu, oczywiście żadnych fast-foodów i innych temu podobnych rzeczy też nie jem. Staram się jeść zróżnicowanie bo nie dałbym rady jeść codziennie dokładnie tego samego. Przykładowo dzisiaj:

1. Śniadanie (8:30):
- 3 kromki pieczywa ciemnego
- ok. 50 gram sera żółtego
- ok. 30 gram szynki chudej
- banan, pomidor

2. Po śniadaniu (11:30):
- 125 gram twarogu chudego
- musli z owocami suszonymi ok. 30 gram
- banan/jabłko

3. Obiad (14:00):
- Mięso mielone wieprzowe ok. 120 gram
- Makaron ok. 100 gram
- 3 pomidory

4. Po obiedzie (16:00):
- Orzechy ziemne 100 gram