SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tluszczu -trening silowy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2840

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 137 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51049
Witam wlasnie niedlugo bede zaczynal redukcje i chcialbym dac ogolny plan do sprawdzenia :waga 97 kg wzrost 188 staz 4 lata
dieta cos w stylu tkd tzn posilek przed i po silowni 60/80 g wegli i po 40 g bialek tluszcz 20g ( wlasnie nie wiem czy dodawac tluszcz do tych posilkow ? )reszta posilkow to bialko + tluszcz i warzywa ogolnie kalorycznosc diety okolo 4,000 tys ,dni bez silowni wegle do 100 g -z warzyw, nasion
trening aerobowy 3 razy w tyg po 30 min naczczo (przed aer 20 g wpc i kofeina )
trening silowy i tu jest problem - zawsze cwiczylem jedna partia raz w tygodniu ,ale chcialem cos zmienic wiec wymyslilem cos takiego :
1dzien treningu -pol ciala (przod) klatka, bic, barki(przod bok),brzuch, czworoglowe uda - na kazda partie 2 cwiczenia po 2/3 serie (6/8 powt)przerwy miedzy seriami od 30 do 60 sek
2 dzien - pol ciala (tyl)- plecy,kaptur, tyl barkow ,triceps 2 glowe uda lydki serie powt ---tak jak 1 dzien (ogolnie rozklad treningow w tygodniu -2dni trening 1 dzien przerwa-1 dzien tren-1 dzien przer 1 dzien tren 1 dzien przer - w jeden wolny dzien dorzuce jeszcze hiit na zmiane z tabata co tydzien )
sporo treningow ale mam tez sporo czasu na regeneracje i spokojne odrzywianie ,wiec mysle ze powinno byc ok ?
p.s jak macie jakies pomysly co do treningu silowego przy redukcji to wrzuccie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47743 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
wlasnie nie wiem czy dodawac tluszcz do tych posilkow ?

zdecydowanie nie

trening aerobowy 3 razy w tyg po 30 min naczczo (przed aer 20 g wpc i kofeina )

jeśli jest to niskointensywny trening aerobowy to 20 gram wpc skutecznie zmniejszy jego efekty, zamiast tego radzę 3-5 gram BCAA

jak macie jakies pomysly co do treningu silowego przy redukcji to wrzuccie

jest sporo postów z przykładowymi planami (i w Treningu i tutaj)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 137 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51049
co do tego wpc przed aer to dlaczego moze zmniejszac efektywnosc ? (neoglukogeneza bialka?)
w dziale trening panuje jeszcze opinia ze przy treningu na rzezbe to "wiecej powt maly cierzar cwiczenia izlolowane "
chodzi mi glownie o to czy lepiej trenowac cale cialo 1 raz w tyg czy moze 2 albo nawet 3 razy ? wiem ze raczej polecasz cale cialo na 1 treningu - tylko jakos nie jestem (jeszcze ?) przekonany do takiej metody.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47743 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
nie, wpc po prostu w takiej ilości podniesie poziom insuliny a to jak wiadomo spowoduje zmniejszenie tempa uwalniania tłuszczu z komórek tłuszczowych

dobór treningu zależy od tego jaki trening do tej pory wykonywałeś - nie mozna tak skakać z np. 1 partii raz w tygodniu od razu na 1 partię np. 3 razy w tygodniu

poza tym każdy ma inne preferencje co do treningu i nie ma jednego najlepszego dla każdego
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kawa dla opornych, oKruszki dla pokornych hrhr

Następny temat

dieta na przyrost masy

Fruzelina