SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pytanie do specjalistów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 624

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 144 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6867
to już kolejna modyfikacja proszę o owentualne sugestie jak można by jeszcze poprawić by był optymalny - z góry dzięki

Poniedziałek - klatka brzuch
*sztanga prosta 5 seri 10/8/7/6/4 progresja
*sztanga głową w dół 4 serie 10/8/7/4 progresja
*sztangielki ławka skośna głową w górę 4 serie po 10
*rozpiętki płaska ławka 4 serie po 12 powtórzeń (satały ciężar)


Wtorek barki biceps brzuch
*wyciskanie sztangi zza karku 4 serie 8/8/8/6 progresja
*Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4 serie 10/10/10/10
*Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 4 serie 10/10/10/10
*Uginanie ramion ze sztangą na "modlitewniku" 4 serie/10/8/8/4 progresja
*Uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie - w podporze o kolano 4 serie 10/10/10/10
*Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 3 serie 10/8/6 progresja

Sroda - basen brzuch

Czwartek plecy triceps brzuch
*Ściąganie drążka/rączki wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem (nachwyt) do karku 4 serie 10/10/8/8 progresja
*Ściąganie drążka/rączki wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem (nachwyt) do klatki4 serie 10/10/10/10
*marwy ciąg 4serie 8/8/8/8
*PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)4serie 10/10/10/10
*Wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu 4 serie 12/12/12/12
*Prostowanie ramion na wyciągu w płaszczyźnie poziomej stojąc 4serie 10/10/10/10
*Wyciskanie "francuskie" sztangielki w siadzie 4 serie 12/12/12/12

piatek nogi przedramie brzuch
*Wspięcia na palce w staniu 4serie 15/15/15/15
*Prostowanie nóg w siadzie 4 serie 12/12/12/12
*Uginanie nóg w leżeniu 4serie 12/12/12/12
Nogi są teraz bardzo ograniczone niedawo przeszedłem operacje kolana i nie mogę go przeciążać dlatego narazie żadne sztangi i duże obciążenie nie wchodzi w gre
*Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 4 serie do bólu
*Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 4 serie do bólu
w piątki robie tez wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i głową w dół na wąskim uchwycie 4 sereie 8/8/8/8

Jesli chodzi o brzuch to codziennie unoszenie nóg w leżeniu z obciążeniem no standardowe brzuszki po 4 serie az do bólu

sobota - basen
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1588 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16577
wtorek przeładowany i w plecach brak drążka, ale poza tym poprawny...

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 144 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6867
niestety nie mam do dyspozycji drążka stąd jego brak przy plecach
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1588 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16577
na siłowni nie ma drążka ??

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 144 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6867
cwicze w domu i niestety drażka nie mam bo nie ma jak go zamątować
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1588 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16577
nie chcę się przypieprzać ale masz skos w dół w domu a drążka między futrynę nie mozesz wstawić ??
ogólnie tak jak napisałem wtorek przeładowany

Zmieniony przez - chomson w dniu 2007-05-18 10:44:49

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 144 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6867
heheh mam profesjonalna ławkę sztangi hanteli wyciąg obciążenie i miękie futryny które nie nadają się do zamontowania drążka (poprostu zniszczyłbym je) a co do wtorku to jakie zmiany byś proponował??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1588 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16577
wiesz czasem są takie drążku do sufitu, sa droższe
wiem ze truje z drążkiem ale bez niego trening pleców jest do dupy, poprostu...
proponuje żebys poczytał :

http://www.sfd.pl/PLANY_4_DNIOWE_Z_PRIORYTETAMI...ZAPRASZAM...by_niekwestio-t233868.html

http://www.sfd.pl/@@@_4_DNIOWE_PODZIALY_TYGODNIOWE_@@@-t307984.html

http://www.sfd.pl/PODZIAŁ_TRENINGÓW-t245388.html

tam wszystko znajdziesz, nie chcę powielac informacji wiec daje linki
powodzenia

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3
Witam Jestem nowym uzytkownikiem na tym forum i mam bardzo wazne pytanie do specjalistow. Ćwicze juz nie od wczoraj mam 20 lat i cwicze z przerwami roznie to bywa jak narazie jade 2 miesiace non stop i chce tutaj podać rozkład moich ćwiczeń ktore wykonuje i prosze o odpowiedz czy sa dobre lub tez nie.W PONIEDZIAŁEK :Klata lezac płasko 4 serie po 12 powtorzeń ,klata skos 4 serie po 12 powt,rozpiętki 4 x 12 powt.WTOREK:Biceps łamanym gryfem szer nachwyt 4x12,biceps wąski uchwyt 4x12,biceps hantlem 3x12,biceps długi hantlem 3x12,barki sztanga stojac za plecy i przed glowe oba te cwiczenia po 3x12powtorzen,barki hantlem 3x12.ŚRODA -WOLNA Czwartek :plecy i kaptury Piątek:to co w poniedziałek. Prosze o odpowiedz czy robie dobrze czy tez źle jak źle to co robie zle i prosiłbym podać jakiś godziwy rozkład ćwiczen, jesli to pomoze to podam moje parametry 182cm 74kg w klatce piersiowej 106cm biceps 35cm, zalezy mi wsumie na 2 planach treningowych bede w pozniejszym czasie je wprowadzał a mianowicie potrzebiwałbym :Na siłe , Na mase.jak narazie na serie pykam 66 kg na klate bywało lepiej 75 czasmi 80 ale to po kreatynie :P a teraz na sucho tak jak wspominalem ćwiczyłem z przerwami prosze o odpowiedz na mojego e-maila zielon66@interia.pl

Pozdro

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Panowie - nie wbijajcie się jeden drugiemu do tematu.

Załóż proszę osobny.

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

przede wszystkim do początkujących

Następny temat

Trening na masę

Kreatyny ranking - najlepsza kreatyna Aminokwasy ranking - najlepsze aminokwasy Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne