SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przygotownie pod spoty walki

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1800

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 21
Część wszystkim! Zawitałem tutaj ponieważ szukam pewnych wskazówek jak sobie mogę pomóc.

Mianowicie. Jestem prawie 30 letnim informatykiem, jedynym ruchem jaki robię to wpisywanie danych za pomocą myszki i klawiatury, do tego jestem otyły i fast food to moje codzienne dnia…Pracuje na okrągło a zwykły spacer mega męczy mnie ….

Czas coś z tym zrobić, lekko i łatwo nie będzie a efekty zobaczę może po roku czasu….

Co chcę osiągnąć.
- zmienić diete - zdrowo się odżywiać
- zmienić wygląd schudnąć, nabrać trochę mięśni, być szybszy i wytrzymalszy. (myslę tu pod kontem sportów wlki – najbardziej kształtują charakter a tego mi potrzeba).

Od czego zacząć ?
Co byście mi doradzili abym od razu nie zabrał zbyt dużo na swoje barki? Lub „nie zrobił sobie krzywdy” ? Myślę o etapach 1-2 tygodnie od bardzo „lekkich” rzeczy które przyzwyczają mnie do większego wysiłku w późniejszych etapach.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 2284 Wiek 3 lata Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 62146
Wejdź w działy "Odżywianie"i"Trening dla początkujących",przeczytaj posty podwieszone i będziesz miał podstawową wiedzę i odpowiedzi na swoje pytania.Pozdrawiam.

rower1

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 21
dzięki za sugestie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert