SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan HIT przy sportach walki- do oceny

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4409

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Oto moj plan trningowy...musze zaznaczyc ze trenuje silownie jako dodatek do sportow walki wiec ten HIT wydaje mi sie w sam raz(malo czasu na ciezary).
Zaznaczam tez ze waze 86-93 kilo i raczej chodzi mi o utrzymanie dobrej jakosci miesnia i "niesflaczenie" a nie jakies ogromne przyrosty masy i sily.
Bardzo bym prosil o jakies konkretne uwagi co by zmienic,co mozna odjac(zmniejszyc liczbe seri??),a co nalezy dodac?
Z gory dzieki za pomoc.

1 dzien:

-szrugsy 3x16 powtozen
-wyciskanie na plaskiej 3x8
-przysiady 2x10-(albo 100 hinduskich przysiadow bez ciezaru)
-wioslowanie na skosnej 2x12
-spacer farmera z hantlami(przedramiona) po 35 kilo kazdy ile sie da 1raz

2 dzien
-wyciskanie z za karku 3x8
-podciaganie sie na drazku z obciazeniem(nadchwyt,podchwyt.szeroko,wasko)5x8
-mostowanie z obciazeniem i bez 3x4minuty(czyli miesnie karku,lydek,bzucha,bioder,wokol calego kregoslupa)


Pozdrawiam



nurek
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Mozna podciagnac to pod HIT, aczkolwiek faktycznie liczba serii jest wieksza niz zwykle w HIT - ale takie porogramy tez widywalem.

Co zmienic? Drugi dzien wyraje sie znacznie lzejszy niz pierwszy, nie wiem tez czemu jako pierwsze wykonujesz szrugsy - masz w tym jakis ukryty cel?

Moze zamiast wioslowania na skosnej daj podciaganie hatnla w opadzie? Zawsze chyba bedzie skuteczniejsze.

No i ten spacej farmera - nie wiem ile bierzesz w przysiadzie - ale nieco male ciezary - nie sadzisz? Wybierz takie obciazenie Abys mogl chodzic nie dluzej niz minute, lub jezeli chcesz sie skupic tylko i wylacznie na przedramionach - to sa leprze cwiczenia (nawijanie na drazek itp)


bst
Moderator dzialu HIT
Zapraszam do dyskusji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
No dobra to jedziemy: mniej seri(czyli po 2),wywalam wioslowanie,nie mam ukrytego celu w szrugsach(a co powinno byc na poczatku i jaka kolejnosc cwiczen Twoim zdaniem?)
I co to jest to :nawijanie na drazek???(bo spacer farmera dobze dziala na moje przedramiona mimo wszystko)

1 dzien:

-szrugsy 2x16 powtozen
-wyciskanie na plaskiej 2x8 (czy to nie za malo?)
-przysiady 2x10-(albo 100 hinduskich przysiadow bez ciezaru)
-podciaganie hantla w opadzie(albo wioslowanie;) 2x12
-spacer farmera z hantlami(przedramiona) po 35 kilo kazdy ile sie da 1raz(kuzwa nie mam wiekszych chantli:(

2 dzien
-wyciskanie z za karku 2x8
-podciaganie sie na drazku z obciazeniem(nadchwyt,podchwyt.szeroko,wasko)5x8
-mostowanie z obciazeniem i bez 2x4minuty(czyli miesnie karku,lydek,bzucha,bioder,wokol calego kregoslupa)

Teraz to lepiej wyglada?
A moze wszystko zmiescic w jednym dniu(?!!???)

Pozdrawiam





nurek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Najpierw rob podstawowe cwiczenia, przysiady, martwe ciagi wyciskania - cwicz najwieksze grupy najpierw.
Potem ew. te miesnie dodatowe.

Co do tych 2x8 - to nie jest malo - zrob dobra
rozgrzewke i potem powolne serie 2sec gora, 4sec dol.
I zobaczysz jaki ogien.
Co do nawijania na drazek:
Bierzsz rurke, dowiazujesz do niej linke z ciezarkiem na
koncu i trzymajac ja oburacz (nachwyt i podchwyt) i
nawijasz..
I to wszystko :)


bst
Moderator dzialu HIT
Zapraszam do dyskusji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzieki.
Pozdrawiam.

nurek
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początkujący, jak tam efekty?

Następny temat

Plan HIT dla początkującego

Fitmeal