SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Przejście z redukcji na masę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 334

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 283 dni Przeczytanych tematów 12
Cześć. Zwracam się do Was z paroma pytaniami odnośnie masy. Właśnie skończyłem redukcję i będę wchodził na masę. Mam 20lat, 194cm i 81kg. Po wyliczeniu zapotrzebowania, aby zacząć masę muszę szamać 3595 kcal. Mam budowę endomorfika i strasznie szybko i łatwo zalewa mnie tłuszczem i nie wiem jak podzielić makro (jak można, to proszę o wyliczenie i podanie). Drugą sprawą jest, to że nie wiem jak przejść z redukcji. Czy od razu zwiększyć kcal. do bilansu zerowego czy jakoś stopniowo zwiększać? I ostatnie pytanie odnośnie redukcji i masy, wiem że to zależy od wyników i wyglądu ale mniej więcej ile powinna trwać red., a ile masa? I ile nie powinna przekraczać? Z góry dzięki za odpowiedzi :D I oczekuję na jakieś dobre rady względem masowania.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2588 Napisanych postów 63038 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 520274
Witam , czyli obecnie jesteś na redukcji ? Nie ma jakiegoś określonego przedziału czasowego jeżeli chodzi o redukcje /mase . Wszystko zależy od wyników i progres .
Wypełnij pełna ankiete działu i wstaw diete do kontroli .
Pozdrawiam
napisał(a)
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 314 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2203
Kaskader Przyjaciele
Drugą sprawą jest, to że nie wiem jak przejść z redukcji. Czy od razu zwiększyć kcal. do bilansu zerowego czy jakoś stopniowo zwiększać?


To zalezy od tego na jakim pulapie kalorii jestes w trakcie redukcji i jak dlugo trwala, jezeli jestes na dosc dlugiej redukcji i twoje kcal sa nisko od zapotrzebowania ktore pozwoli Ci na utrzymanie wagi robisz revers diet, przyklad

konczysz redukcje na 2000kcal, jezeli bedziesz robil revers i dodawal po 100kcal tak czy siak bedziesz tkwil nadal w redukcji przez dlugi okres zanim dojsdziesz do swojego zapotrzebowania zerowego, mam na mysli adaptacje metaboliczne, dlatego do 2000kcal dodajesz 20% z tej puli , po tygodniu dodajesz 20% z pierwszej puli czyli z 2000 kcal , dopiero w nastepnych tygodniach dodajesz po 100kcal az dojdziesz do takiej ilosci gdzie masa bedzie szla w gore oraz obwody. Jezeli masztendencje do zalewania tak jak ja , dodajesz 15% z kalorii na ktorej zakonczyles redukcje, ja tak robie,

ps. jezeli zle wytlumaczylem badz chu......o ;d to prosze mnie poprawic;p




Zmieniony przez - never1992 w dniu 2017-03-08 22:24:13

Zmieniony przez - never1992 w dniu 2017-03-08 22:26:44

Zmieniony przez - never1992 w dniu 2017-03-08 22:27:24
1
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2071 Napisanych postów 50791 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 474268
Jeżeli wiesz ile jadłeś na redukcji to nie wyliczaj nic od początku kalkulatorami, czy wzorami, tylko zwiększ ilość kcal to bilansu bliskiego zera. Prawdopodobnie ok 400-500kcal i wtedy kontroluj obwody. W zależności od ich zmian, koryguj kcal.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 283 dni Przeczytanych tematów 12
Właśnie tak zrobiłem. Miałem 2250kcal i zwiększyłem do 2950 i strasznie mnie zaczęło zalewać. Nie wiem co teraz czy znów zmniejszyć kcal i i wolniej dodawać... Sam już nie wiem proszę o jakąś radę i pomoc.


Zmieniony przez - Kaskader&Przyjaciele w dniu 2017-03-17 18:08:19
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2071 Napisanych postów 50791 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 474268
Przesadziłeś z ilością 700kcal. Dodać należało ale zdecydowanie mniejszą wartość.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 314 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2203
Chciałeś szybkiej masy to masz, napisałem ci jak powinieneś to zrobić, to maraton.nie dprint tu potrzeba czasu ;)
1
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2071 Napisanych postów 50791 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 474268
Trzeba czasu i cierpliwości. Na szybko niestety nic nie da się osiągnąć.
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 283 dni Przeczytanych tematów 12
No wiem :D Na błędach człowiek się uczy :) Na przyszłość już będę wiedział. Teraz zmniejszę kcal. i będzie dużo areobów i interwałów, żeby to spalić. Dzięki za rady!
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2071 Napisanych postów 50791 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 474268
Dużo aerobów i interwałów to niekoniecznie dobre rozwiązanie. Ilości muszą być wprowadzane z rozsądkiem.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2588 Napisanych postów 63038 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 520274
Dokładnie , juz bardziej skup się na interwałach
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja tkanki tłuszczowej, 85kg

Następny temat

Bardzo intrygujaca kwestia

Mielona wieprzowina z warzywami Mielona wieprzowina z warzywami Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację! Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki