SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Intensywny 2 miesięczny trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43028 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam!

Proszę o radę i wskazówki bardziej doświadczonych co do mojego treningu.
Zależy mi na redukcji tkanki tłuszczowej jak i poprawie sylwetki, wzmocnieniu mięśni i mam czas ok 2 miesięcy (aktywne wakacje gdzie wymagana jest bardzo dobra forma).
A trening to na przemian tabata i ćw siłowe (pon - tabata, wt - siłowe, niedz - dzień wolny) wraz z dieta oczywiście.
Zdecydowałam się na tabatę jako, ze ponoć daje lepsze efekty niż zwykłe ćw aerobowe, jednak jej nigdy nie robiłam i w związku z tym mam pytanie: czy lepiej skupić się na jednym typie ćw czy jeśli w tygodniu mam 3 to mogę co drugi dzień wykonywać inne? Myślałam o burpee, skakankce i biegu bokserskim.
Kolejną kwestią jest pora wykonywania tabaty, czy godz popołudniowe 15,16 byłyby ok? rano z racji pracy nie mogę.

Jakiś czas temu przez półtora miesiąca wykonywałam ćw siłowe i aerobowe (bieganie) regularnie, dietę również stosowałam i po tym okresie widziałam efekty, małe bo małe ale czułam się lepiej i wzmocniłam trochę mięśnie, niestety przestałam i muszę zacząć od nowa.

Dodatkowo mam pytanie jaki wpływ miałaby jazda na rowerze? wiem, że w dniu robienia tabaty raczej nie mogę się zdecydować na inny wysiłek fizyczny, po ćw siłowych tez to nie jest wskazane, a często jeżdzę na rowerze (dystanse 30-50 km, na maksa możliwości) i nie chciałabym z tego zrezygnować. Dodatkowo codziennie do pracy jeżdżę na rowerze, ale niewiele ok 9-10 km więc raczej to nie ma znaczenia.

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2373 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23929
Napisz może w dziale dla pań:
http://www.sfd.pl/Ladies_Fit-f403.html 
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43028 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
ok dzięki, jeśli jednak ktoś w tym dziale również mi pomógł byłabym bardzo wdzięczna :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja czy Nadal masa.

Następny temat

FBW na start

Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina