SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ile serii?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 767

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 67
Witam!

Co radzicie dla poczatkujacego na mase? Czytam tutaj o 6-12 seriach ale to tygodniowo? Bo dalej piszecie przewaznie o 4 seriach np 12-10-8-8
Zglupialem do reszty, do tej pory na kilku treningach robilem 3 serie po 10.
Znajomy z ktorym chodze na silownie powiedzial przy wyciskaniu sztangi lezac na laweczce ze dobrze jest pierwsze pchniecia robic szybko wtedy mniej sie meczymy - czy to ma sens? NIe lepiej wykonywac to powoli najwyzej wczesniej odpadniemy?
Pozdrawiam

Storf

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 5664 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 62767
jak dla mnie
male grupy 8-10serii 2-3cw.
duze grupy 12-14serii 3 no moze 4cw

www.kulturystyka.pl/atlas tu masz wszystko

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 67
ale tyle seri mam robic na jedym treningu? Sporo robilem do tej pory 3 serie po 10-12 powtorzen...
OK a jak ciezar rozkladac? bo pierwsza serie robie 80% maksimum druga daje jeszcze rade ale przy 3 wysiadam zrobie 2-3 powtorzenia i klapa.

Storf

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Witam

Zapraszam do udziału w mojej nowej akcji "ROBIMY FORMĘ NA LATO 2006"

W przeciwieństwie do Cykliczności nie musicie martwić się o kolejne cykle, gdyż zamieszczam od razu CAŁOŚĆ programu od teraz aż do LATA 2006 !!!

ZAPRASZAM !!!

http://www.sfd.pl/temat246422/

1 -wybierasz grupę (pod kątem stażu i celu)
2 -wybierasz JEDEN program treningowy w TYM cyklu (pod kątem możliwości czasowych i sprzętowych) i jedziesz nim cały cykl.
3 -po skończonym cyklu jedziesz kolejnym cyklem w TEJ SAMEJ Kolejno Cykl I, potem Cykl II, i Cykl III

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 67
Super dzieki pieknie!

-w tygodniach 1 i 2 wykonujemy po 2 obwody ze stałym obciążeniem w każdym ćwiczeniu

czyli robie najpierw po jednej serii z kadego cwiczenia i potem drugi obwod rowniez po 1 serii? czy moze przystepujac do danego cwiczenia od razu wykonuje 2 serie?

Storf

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Miesnie naramienne - kilka pytan

Następny temat

Ból w łokciach pzry dużych ciężarach!! co zrobic?

Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby!