logo
zamknij zamknij

Dziennik Treningowy Smutnej Marii

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 359

0 5 0
napisał(a)
ajmegerl
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 32 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 411
Witam wszystkich :)

Pewnie jak większość kobiet zaczynam po raz 1736, dlatego teraz założyłam ten dziennik, jako sposób na motywację i pilnowanie się. W czerwcu rok temu schudłam i ważyłam 59 kg, niestety pojawiły się problemy hormonalne, zaczęłam więcej jeść i skończyło się tym, że ważę prawie 10 kg więcej :( Oczywiście, nie wszytko to tłuszcz, wiem, że mam więcej mięśni, jednak chciałabym zrzucić kilka kilo.
Liczę na Waszą motywację, opinie, komentarze i wierzę z całego serca, że w końcu mi się uda dojść do momentu, kiedy będę zadowolona z tego jak wyglądam
ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: ajmegerl
WIEK: 25
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 4 lata

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 68
WZROST: 173
OBWÓD RAMIENIA:
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA: 58
OBWÓD BIODER: 90
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 80
OBWÓD TALI 69
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 93

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? Na pewno chce wyglądać ładnie, zdrowo. Nie jest moim priorytetem maksymalne zredukowanie, jednak chcę trochę zrzucić.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: problemy z kolanem, ogólnie jestem bardzo podatna na kontuzje więc co chwile mnie coś boli ;)
WADY POSTAWY: trochę się garbie
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? raczej tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? euthyrox ale chyba odstawię

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: białko, witamina D, magnez, cynk
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) od zawsze, jestem na permanentnej diecie

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - jem około 1700 kcal (raz więcej, raz mniej, nie trzymam sztywno makro), białko pilnuję, żeby nie było niżej niż 80 g, tłuszcze nie niżej niż 70, reszta węgle
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? wydaje mi się, że utrzymuje

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: nie :(

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - ćwiczę w siłowni w piwnicy, gdzie sprzęty czasem znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. Ćwiczę siłowe 3 lub 4 razy w tygodniu. Dwa razy góra, dwa razy dół. Góra: ściąganie drążka wyciągu do klaty 60 kg/3 serie/10 powtorzen, wioło sztangą 30kg/3/10, wiosło hantlą w opadzie 13kg/3/10, ohp, rozpiętki 6kg/3/10, ćwiczenia na biceps i triceps
Dół: uginanie nóg leżąc 30 kg/3/10, odwodzenie nóg na wyciągu w bok 3 serie, 10 powtórzeń, zakroki skrzyżne, wykroki, wypychanie na maszynie (mój rekord 170 kg - nie wiem czy to dużo ale chciałam się pochwalić ;p) - tu kombinuje na co mam ochotę, przeważnie robie kilka ćwiczeń w 3 seriach po 10-12 powtórzeń i potem przechodzę do interwałów 10-15 min
Czasami robię jeden dzień nóg w tygodniu i wtedy dokładam bieganie.

ZDJĘCIA - przepraszam za słabe, nie mam możliwości zrobić lepszych, jak się wybiorę na shopping to zachaczę o jakąś przymierzalnię i wtedy dodam takie, jak powinny być





Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1233 Napisanych postów 20950 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 179375
Trening mocno taki sobie. Dieta tym bardziej. Przydałyby się jeszcze zrzuty z potreningu.pl to byśmy konkretnie widzieli co jesz.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
ajmegerl
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 32 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 411
Jeśli chodzi o zrzuty diety to będzie problem, bo ostatnio coś mi się działo z moim kontem i nie mogę otworzyć dziennika żywieniowego (a właściwie wszystko z niego zniknęło), trening może źle opisałam, wygląda to tak (wszystko robię po 3-4 serie, 10 powtórzeń, koło ćwiczenia jest napisane obciążenie)
Góra:
-ściąganie drążka wyciągu do klaty 60kg
-ściąganie drążka wyciągu za kark 50 kg
-wiosło sztangą 30 kg
-rozpiętki + wyciskanie 6-8 kg na rękę
-ohp 20 kg
+ćwiczenia na biceps i triceps
Dół
-uginanie leżąc 30 kg
-wypychanie na maszynie 100-150 kg
-bułgary 7 kg na rękę
-wykroki, zakroki, przysiady chodzone (tu zależy od humoru)
+interwały oparte na ćwiczeniach na nogi typu wyskoki, wskoki na skrzynię, burpee itp


Zmieniony przez - ajmegerl w dniu 2017-04-09 13:48:52
napisał(a)
Padme
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 700 Wiek 4 lata Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 15203
Jak wejdziesz na swój profil w PoTreningu to powinnaś dziennik żywieniowy widzieć, ja go widzę przynajmniej: http://potreningu.pl/profile/ajmegerl 
napisał(a)
ajmegerl
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 32 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 411
A no właśnie wszyscy go widzą, a mi się wyświetla jedynie "BŁĄD"
Jak się dorwę do innego komputera to zrobię zrzuty


Zmieniony przez - ajmegerl w dniu 2017-04-09 14:01:36
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nie mogę przytyć..

Następny temat

Ciężki przypadek. Dieta i trening.zaczynam od nowa po raz 534.