SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę - małe pytania

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1086

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 289
Siemanko mam 19lat aktualnie przy 186cm ważę 73kg i planuję przytyć. Jestem ektomorfikiem i moje pytanie brzmi czy sugerować się kalkulatorami w necie z których wychodzi mi przeciętnie 260-270g białka czy iść raczej tropem 2-2,5g białka na kg ciała czyli około 180g . Dodam, że moja aktywność fizyczna jest bardzo wysoka. Tak samo pytanie o węgle i tłuszcze. 470g i 141g czy może sugerować się opiniami jakiś bardziej doswiadczonych forumowiczów? Z góry dzięki za podpowiedzi. Dodam, że ćwiczę od 6 miesięcy.

P.S Czy kotlety sojowe to dobre rozwiązanie co do białka ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 447 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10205
270g białka to prawie 4g/kg masy ciałą w twoim przypadku. Zdecydowanie za dużo. Jedz około 2g białka, 1g-1,5g tłuszczu i reszta węgle. Stwierdziłeś, że jesteś ektomorfikiem, więc domyślam się, że chcesz przytyć. Ewentualnie zerknij na tematy podwieszone. Tam na pewno znajdziesz odpowiedzi na pytanie, które Cię nurtują.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 199 Napisanych postów 1532 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11842