SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

BRZUCH PO KAŻDYM TERNINGU

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1580

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
chodzi o ATLAS m.in. i razej to nie jest wyrwane z kontekstu .. czego tu nie kapujesz?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 157 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 763
"także odpowiednie ćwiczenia angażujące dolny odcinek grzbietu- np. skłony, skręty tułowia, krążenia bioder jak również mięśnie prostowniki bioder(bardzo aktywne w treningu mięśni brzucha). "

no o to chodzi ze wogule nie wiem "z czym mozna to zjesc"

moze mi podpowiesz co moglbym sie dowiedziec z tego fragmentu zdania?

Palenie albo zdrowie - wybór należy do ciebie

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
moze to ze nie powinno sie trenoawc bębna po trening do,nego grzibetu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 157 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 763
i to jest w tym fragmencie??

a skad ja mam wiedziec co jest wczesniej? moze byc np. tak:

"NA ROZGRZEWKE PRZED TRENINGIEM BRZUCHA BARDZO DOBRZE SPRAWDZAJA SIE także odpowiednie ćwiczenia angażujące dolny odcinek grzbietu- np. skłony, skręty tułowia, krążenia bioder jak również mięśnie prostowniki bioder(bardzo aktywne w treningu mięśni brzucha). "

i nie mow mi ze fragment nie jest wyrwany z kontekstu

Palenie albo zdrowie - wybór należy do ciebie

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
dobra wygrales

Trening mięśni brzucha powinien być poprzedzony rozgrzewką-nie gorszą niż przed treningiem innych partii umięśnienia. Prawidłowa rozgrzewka przed treningiem mięśni brzucha zawiera, poza ćwiczeniami aerobowymi( zwiększającymi temperaturę mięśni)-jak przy innych grupach mięśniowych, także odpowiednie ćwiczenia angażujące dolny odcinek grzbietu- np. skłony, skręty tułowia, krążenia bioder jak również mięśnie prostowniki bioder(bardzo aktywne w treningu mięśni brzucha). Kolejnym błędem popełnianym w treningu mięśni brzucha są zbyt częste treningi, a co za tym idzie, zbyt krótki odpoczynek. Okresy regeneracyjne dla mięśni brzucha kształtują się następująco:

- po treningu o intensywności niskiej-2 dni,
- po treningu o intensywności średniej-3 dni,
- po treningu o intensywności wysokiej-4 dni

Przestrzeganie tych okresów pozwoli na pełną regenerację mięśni brzucha i utrzymanie ich w dobrej formie, bez niebezpieczeństwa przetrenowania lub niedotrenowania.

Jest jeszcze kilka zasad dotyczących treningu tej grupy mięśniowej, o których należy pamiętać:

-mięśni brzucha nie powinniśmy trenować przed ćwiczeniami angażującymi dolny odcinek grzbietu- np. przysiadami, martwym ciągiem, podrzutami, zarzutami na klatkę, itp. W wymienionych ćwiczeniach mięśnie brzucha pełnią odpowiedzialną rolę stabilizatorów tułowia i powinny, w momencie przystąpienia do ich wykonania być wypoczęte i w pełni sprawne.



aa

Zmieniony przez - ****master w dniu 2004-04-13 17:11:14
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 157 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 763
hrhrhr

pytanko, czysto techniczne: 2 dni wolnego to znaczy, ze za dwa dni moge znowu cwiczyc, czy po treningu 2 dni wolnego (czyli trening za 3 doby)?

pozdro

Palenie albo zdrowie - wybór należy do ciebie

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
n owiesz cwiczysz zalozy o 17. nastepny cialy dzien (1)
plus nastpeny do 17 i masz 2 dni
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 157 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 763
ale zamotalem, jak to teraz czytam to sam nic nie rozumiem

ale widze ze Ty mnie rozumiesz czyli jak cwicze w pn. (trening o niskiej intensywnosci) to nastepny moge zrobic w srode, no nie?


aha, i jeszcze tam cos o niedotrenowaniu bylo... to znaczy ze jak bede robil brzuch rzadziej nizx co 4 dni to bede mial niedotrenowany?

Palenie albo zdrowie - wybór należy do ciebie

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
tak mozesz robic np w pon i srode, ale w sumie nie polecam wiecej jak 2-3 x tydzien.

ale tez nie mozna mysle c ze jak nie bedziesz trenowac co 4 dni to bedziesz mial niedotrenoany. wtedy z bicepsami tez by byl taki prblem np . nie mozna bagatelizowac sprawy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1074 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 19774
Faku, luknij na to: http://www.sfd.pl/temat138312/ 

Tę stronę powinienneś odwiedzać codziennie! http://www.pajacyk.pl/ 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pierwszy rok treningu - planowanie makrocykli

Następny temat

<<< TRENING NA MASE - DO OCENY!!!>>>

Heba Ali: Ta dziewczyna ma powera! Heba Ali: Ta dziewczyna ma powera! Ciasto owsiane z lodami proteinowymi Ciasto owsiane z lodami proteinowymi Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał 5 ćwiczeń wytrzymałościowych dla kobiet 5 ćwiczeń wytrzymałościowych dla kobiet Smakowa, dietetyczna mąka ryżowa - Quamtrax Instant Rice Flour Smakowa, dietetyczna mąka ryżowa - Quamtrax Instant Rice Flour Phil Heath odpowiada na zdjęcia Big Ramiego Phil Heath odpowiada na zdjęcia Big Ramiego „Tiger Classic” czyli Diamond Cup w Rumunii „Tiger Classic” czyli Diamond Cup w Rumunii Andriol z nolvadexem bezpiecznie wspomaga gospodarkę hormonalną Andriol z nolvadexem bezpiecznie wspomaga gospodarkę hormonalną