SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ziomus123

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 42135

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 120 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 25866
siema.
jestem tu nowy
dajcie znac nad czym popracowac.
czy mam robic mase czy redukcje?
oraz napiszcie czy jestem endomorfikiem?
lapka ~ 42-43 cm (po treningu)
staz 8 miesiecy (wczesniej nieregularne cwiczenia, opor melanz itd)





1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3331 Napisanych postów 70557 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 452119
Ja bym na twoim miejscu zaczął redukoqac bo fatu siedzi na tobie sporo. I tak wydaje mi sie ze jestes endo

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2226 Napisanych postów 13701 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228564
Jw czyli redukcja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 272 Napisanych postów 381 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7500
Przyredukować z głową a będzie fajna sylwetka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 120 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 25866
dzieki za komentarze.
ja i tak bede robil jeszcze mase bo jeszcze jestem za maly. nie ma z czego redukowac :)
moj trening to FBW.
pozatym nie bardzo na razie chce mi sie trzymac sztywny rezim dietetyczny (lubie jesc fastfoody - chinczyki, kfc, mcdonald, takze kielbase itp oczywiscie w kazym posilku dostarczam miecho).
mysle, ze zaczne redukcje po zimie (ale za rok).

pozdrawiam i bede tu zagladal :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3331 Napisanych postów 70557 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 452119
No to rob mase. Bedziesz wiekszy o tluszcz bo miesa nie zbudujesz na tym poziomie bf.
2

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 120 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 25866
mozesz wyjasnic mi to lub dac linki do artykulow na ten temat?
czy trzeba miec maly bf zeby miesnie rosly? duzy to uniemozliwia? czy nie beda one po prostu widoczne pod tluszczem? jaki wiec ma byc zeby rosly?
nie znam sie na tym, ale np nie widzialem, zeby strongmeni robili redukcje czy cos a i tak sa mega duzi... czy oni nie musza bo maja "suplementacje" dobra?
zawsze myslalem, ze cale zycie mozna robic mase.
z gory dzieki za odpowiedz


zaznaczam tez, ze podoba mi sie sylwetka jaka mial np Slawomir Toczek, Irek Kuras. nie musi byc taka jak mial Frank Zane :) na docietym kaloryferze ani na startach na zawodach mi nie zalezy :)


Zmieniony przez - ziomus123 w dniu 2017-02-28 19:52:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 82 Napisanych postów 1119 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 47439
To będziesz wyglądał jak fast food
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 120 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 25866
vvv: uzywam wskazowek Lee Priesta:

Lee Priest

Wskazówki na masę :


Trwaj przy podstawach.
Stosuj trening objętościowy lub dużą liczbę serii. Masa musi się akumulować i częściowo narastać , a nie jedynie być stymulowana za pomocą minimalnych serii.
Zachowuj zawsze poprawną , bez względu na to czy oszukujesz , czy nie. Nie pozwól aby ciężar miał nad tobą kontrolę.
Jedz mięso.
Nie martw się za bardzo o to co jesz i jak dużo pijesz. Jeśli chcesz masy potrzebujesz masywnych posiłków.
Skoncentruj się na budowaniu bazy dla twoich mięśni, a nie tylko mięśni samych w sobie.
Na pierwszym miejscu są wolne ciężary , maszyny na końcu.


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3331 Napisanych postów 70557 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 452119
Nie nie będę ci podsylal artykułów wysil sie i znajdz. Jezeli podobają ci sie stwetki StronhManow no to wszystko wyjasnia, w takim razie udanej masy i metra w pasie
1

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 82 Napisanych postów 1119 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 47439
Ja też kiedyś jadłem dużo i zdrowo i tłuszcz leciał a mięśnie słabo przez wrażliwość insulinowe. No chyba że jesteś na dobrej bombie to wtedy możesz to wykorzystać ale to trzeba ogarniać dobór środków
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moja przemiana 17 lat :)

Następny temat

Rok ćwiczeń. Zła genetyka, potrzeba czasu, czy gdzie jest błąd?

nutlove