SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zapobiec katabolizmowi

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3965

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 40 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 278
Witam. Mam pytanie - co najlepiej przyjac po treningu, by zapobiec katabolizmowi mniesni? Problem w tym, ze cwicze wieczorem. Trening koncze o 22 a ide spac 24. Jezeli ww to w jakiej postaci - bo przeciez sie nie najem wieczorem.
Ja biore aminokwasy - rano - wdni tr i nietr, oraz po treningu.
POwiedziano mi ze nie moge laczyc aminkwasow i bialka, wiec stosuje godzinny odstep pomiedzy wzieciem aminokw a wypiciem bialka. Chcialbym sie dowiedziec dlaczego nie moge tego przyjac razem, skoro aminokwasy sa odpowiedzialne za laczenie bialek??? Prosze o wyjasnienie.
Biore takze kreatyne - rano 5 g i w dni trening dodatkowo po treningu jeszcze. Biore monohydtrat. I tu kolejne pytanie.
Wszyscy pisza o tych efektach i duzej roznicy jaka widza w cyklu kreatynowym. Ja natomiast nie widze zadnej roznicy jak to biore. Ani wiecej sily, ani mi miesni nie przybywa, ani nie sa bardziej wyrzezbione.
MOze nie na wszystkich dziala. Ja cwicze na mase miesniowa przez 5-6 dni w tyg plus aeroby, bo chce spalic resztki tluszczu.
Moj problem polega na tym, ze nie moge rozwinac miesni, mimo, ze bardzo ostro cwicze.
Unikam ww, bo bardzo latwo tyje. Kiedys musialem wyrzucic odzywke ww, bo od razu przytylem sporo mimo cwiczen.
Z gory dziekuje za porady,
Pozdrawiam wszystkich dzwigajacych:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 10282 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 52628
jezuuuuu
poczytaj duzo o odżywianiu i treningu
diety nie masz, trening zapewne do dupy i w dodatku po huuuj 5-6 razy w tyg cwiczysz, regeneracji tez pewnie nie ma

zarowno odpowiednia dieta jak i kreatyna dziala antykatabolicznie, aminokwasy rozgalezione BCAA, glutamina, HMB, tauryna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 40 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 278
CO ty giecik wiesz o mojej diecie? 'Po huuuj' to ty sie wypowiadasz. Diete mam bardzo dobra - wysokobialkowa, wyliczona jesli o chodzi o bialka na kazdy kg mojego ciala. Wiec nie chrzan jak nie wiesz. NIe bede rozpisywal sowjej diety, bo wiem, ze jest bardzo dobra, bo sie radzilem fachowcow.
5-6v razy w tyg - na przemian z aerobami jak pisalem. Skrotowo - pon - klata biceps, wtorek-aeroby, sroda - ramona+ tric, czwartek-klata biceps, piatek - aeroby, sob - ramiona + tric, niedz - TV.
Prosze o odpowiedzi na moje pytania, a nie krytyke apriori pseudoznawcow.
Dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 862 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12904
trening z dupy wziety.
a giecika sie nie czepiaj bo prawde mówi
jakich "fachowców" masz na mysli?


mam gdzies co odpiszesz bo i tak tu nie zajrze

żyje tylko dla Niej..
żyje tylko dzięki Niej..
Dziękuje..dziękuje za to, że jesteś..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 40 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 278
Widze ze szkoda mojego czasu. MOje pytanie nie bylo na temat treningu i diety do koorwy nedzy. Po co baranie sie wcinasz, jak masz to w dupie???
Fachowcow - mam tu na mysli trenerke - mistrzynie fitness z litwy ktora ulozyla mi trening i diete. Ona jest trenerka na mojej silowni.
Moje pytanie dotyczylo suplementow.
A konkretnie laczenia aminokwasow z bialkiem i dzialania kreatyny.
Napisalem trening w skrocie i nie jest on z dupe wziety bo mam wszystko opisane lacznie z ciezarem, iloscia powt i czasem na przerwe miedzy powt, iloscia serii itd.
Nic sie nie mozna spytac, bo zaraz jakis przemadrzaly "znawca" cie zjeeebie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1907 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 35840
chciałem już napisać kilka mądrych rzeczy ale nie podoba mi się ton autora

P.S.
jesteś na dobrej drodzę do BAN'a

http://www.sfd.pl/-t301411.html
http://www.sfd.pl/search.asp <--odpowiedź na wszystkie Twoje pytania
http://www.sfd.pl/temat195089/  <--najlepszy program antyspamowy
<<< AKCJA "STOP SPAMOWI NA SFD.PL" - PRZYŁĄCZ SIĘ!!! >>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8282
Hmmmm... a gdzie w Twoim treningu plecy? nogi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 243 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12233
Kto ci powiedział że niemożesz łaczyć białka i aminek? Możesz łaczyć i tyle(tak myśle ,jeżeli niemożna to dlaczego? - pytanie do bardziej kumatych odemnie). Kreatyna powinna działać przynajmniej na wzrost siły jest bardzo mały procent kreatynoodpornych wiec raczej sie do nich niezaliczasz. Zwrócono ci uwagę ze brak postępów moze być spowodowany zbyt intensywnym treningiem albo zła dietą i nienapinaj się tylko kombinuj wlaśnie z tymi czynnikami.
PS. Jak masz jechać po ludziach którzy za friko chcą ci pomóc chociaż wcale niemuszą to weź sie pytaj na swojej siłowni a jak brakuje ci odwagi(albo wiesz ze ci niepomogą bo cie mają w dupie z uwagi na paskudny charakter) to sam szukaj po ksiażkach i niew****iaj uprzejmych userów na tym forum.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2623 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 42219
podstawowa sprawa - praktycznie nie da sie jednoczesnie rozwijac miesni i tracic tkanki tluszczowej.
chyba ze jesets poczatkujacy, albo wspomagasz sie w aptece.

nie wiem jak jest na litwie, i jakie kryteria trzeba tam spelnic zeby byc tam mistrzynia fitness, ale u nas, jak sie che byc przyzwoicie wygladajacym facetem, trzeba cwiczyc tez plecy i nogi - to dwie najwieksze grupy miesniowe - a nie tylko jakis taki zestaw lajtowy, powtarzany 2x w tygodniu.

a to ze w temacie zostala poruszona kwestia diety nie bylo przypadkowe - to ona glownie odpowiada za wyniki, a nie monohydrat kreatyny czy pora brania aminokwasow.

chwilowy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 40 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 278
Ok, jeszcze raz - nie opisuje treningu, bo nie o to pytam. Oczywiscie, ze robie nogi i plecy. Jesli chodzi o ton - to prosze zwrocic uwage, ze zaczalem bardzo grzecznie - i jaki byl ton nastepnych wypowiedzi?
Jak ktos mi wyjezdza z huuujem i dupa, to staram sie napisac zrozumiale dla kogos, kto ma ograniczone slownictwo.
Ja po prostu potrzebuje odp na pytania, ktore byly jasno sformulowane, a wszyscy zaraz mi pisza, ze trening do dupy, ze dieta. Nie o to pytalem.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2623 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 42219
zobacz co piszesz:

plus aeroby, bo chce spalic resztki tluszczu.

Moj problem polega na tym, ze nie moge rozwinac miesni, mimo, ze bardzo ostro cwicze


to w koncu chesz rozwinac miesnie czy spalic resztki tluszczu? pisalem juz ze to sie wyklucza.

jesli cehsz spalic tluszcz - masz ujemny bilans - nie rozwiniesz miesni chocbys zjadl nie wiadomo ile kreatyny czy aminokwasow,
jesli chcesz zrobic mase - nie spalisz tluszczu.

jesli nie uzyskujesz ani tego, ani tego - gdzies popelniasz bledy, i sposobem na to nie bedize kreatyna czy aminy.

odpowiadajac:
jesli masz ujemny bilans, kreatyna nie pomoze zbudowac miesni, zminimalizuje jedynie spadki

aminokwasow rozgalezionych bcaa nie laczy sie z bialkiem, bo maja do spelnienia okreslona role w organizmie, i dostarczajac dodatkowo dwudziestu kilku innych aminokwasow w odzywce niwelujesz ta role. a innych nie ma sensu laczyc z bialkiem, bo po co dodawac bialka do bialka - lepiej chlapnac odzywke bialkowa, bo i tansza, i wiecej bialeczka dostarczysz - bo raczej nie lykasz min. 30 g aminokwasow.

bezposrenio po treningu proponuje whey + carbo bez wzgledu na pore, godzine pozniej posilek bialkowy z warzywami w Twoim przypadku.

chwilowy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Termo fat burner

Następny temat

Czym sie różnią Proteiny od Białka??

Fruzelina