Chciałbym anulować zamówienie nr. 3624804. Wiem, że w tych kwestiach powinienem kontaktować się z BOK, ale jest sobota i nie ma takiej możliwości. Szkoda żeby paczka wyjechał bo nie będę w stanie jej nawet odebrać ze względu na zły adres (zapisane dane paczkomatu z poprzedniego zamówienia). Przy okazji, długo czeka się na zwrot pieniędzy? [...]
Dzień dobry, niestety proces realizacji zamówień odbywa się automatycznie, w związku z czym nie mamy możliwości edycji danych oraz nie zawsze możemy anulować zamówienie. Paczka oczekuje już na odbiór przez przewoźnika, nie mogę jej zatrzymać. Proszę nie odbierać zamówienia, jak do nas wróci wówczas skontaktujemy się celem zwrotu środków na konto [...]
Witam, od 2 dni probuje zlozyc Zamowienie i za kazdym razem jak ma mnie przekierowac do Paypal to wyskakuje blad " Bad Gateway 502" . Probowalem na Telefonie, Laptopie za pomoca Internet Explorer czy Google Chrome i ciagle to samo. pozdrawiam
[...] Oczywiście najpierw trening-poszły ramiona . https://youtu.be/i_TIC3ZnuIY A po treningu-w góry :) Przeszedłem ok 20 km-pogoda była super. https://youtu.be/aJ3Rmo8uhoY https://youtu.be/N-L61z48o8Y A po powrocie niespodzianka-tel z firmy,czy nie przyjdę na nockę,bo mają pilne zamówienie i brak ludzi . No i poszedłem-teraz dochodzę do siebie :)
Staram sie zlozyc zamowienie z wysylka do anglii ale kiedy wypelniam krok po kroku zamówienie wpisujac adress zamieszkania w uk i wysylke do uk dostaje ingormacje ze zamówienie przekroczylo wage paczki dodam ze nawet jak mam w koszyku 500g produkt nie moge dokonczyc zamowienia
Dzień dobry, chciałbym zmienić adres dostawy: Zamówienie nr: 3640345 z 2020-12-29 Z paczkomatu Warszawa, Mehoffera 132 Na paczkomat Warszawa, Obozowa 58. Przez pomyłkę wybrałem paczkomat, do którego zamawiałem paczki wcześniej. Proszę o szybką pomoc.
Witam, najmocniej nam przykro, jednak Pana zamówienie zostało już zapakowane i otrzymało etykietę przewozową. W tym momencie nie mamy możliwości już zmiany adresu. Jeśli nie odbierze Pan w.w. zamówienia, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Panem w celu ustalenia szczegółów ponownej wysyłki już do innego paczkomatu. Dziękujemy i pozdrawiamy! :)
Nie ma co się tu długo rozwodzić-konkurs Kuliste barki zakończył się wraz z końcem roku. Lista nagrodzonych : 1. Fifi 4943 -3328 =1615 2.Rutkow 5102 - 3604 =1498 3.Kerad 4698 -3552 = 1146 Tradycyjnie-wysyłamy do mnie na prive swoje dane do przesyłki,nie zapominajac o telefonie Zamówienie wypisujemy z cenami poszczególnych produktów. Kurier już [...]
Witam, Zwrot został odebrany przez sklep 22.12.2020 - dziś mamy 05.01.2021. Zrezygnowałem z 2 rzeczy z kilku. W zamówieniu było więcej produktów. Sklep/magazyn otrzymał zwrot w dniu 22.12.2020 od kilku dni sklep przestał się odzywać. Nie chce potwierdzić kwoty zwrotu, ani uwaga po 14 dniach nie ma informacji z magazynu czy i gdzie jest zwrot... Po [...]
Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie
Witam. Łukasz 1122 dokładnie się z Tobą zgadzam firma KELTON jest najgorszą firma z jaką kiedykolwiek miałem doczynienia. Dodam jeszcze że czekałem na zamówienie ok 3 miesięcy. Zaraz podam całą swoją transakcje odnośnie zakupu butterfly HZ9 do Heavy Python I. Od razu dodam że to była kompletna porażka ze strony firmy KELTON. A oto parę wiadomości [...]
Dzień dobry, zamówienie nr. 3640345 zostało zwrócone do nadawcy z powodu nieodebrania paczki z paczkomatu. Zamiast reklamacji chciałbym prosić o ponowne wysłanie paczki (jest już opłacona), jednak do paczkomatu Obozowa 58. Proszę o szybką pomoc.