zamówienie w sobotę zostało przekazane do spakowania.lecz dalej nie mam nic o wysyłce.jakieś informacje?pytam bo nigdy nie odbywało się to wszystko tak wolno.
Witam, zamówienie było opłacone od razu po złożeniu. 10.02.2015 dostalem 3 razy tego samego maila, mówiącego że zamówienie zostało przekazane na magazyn do spakowania. Od 6 dni cisza, nie ma paczki, kontaktu od kuriera ani żadnych nowych maili. Proszę o sprawdzenie. Pozdrawiam.
[...] się robieniem koszulek typu "bokserka". Chodzi mi o to aby były one czyste, ponieważ mam firmę sitodrukową i chciałbym nanieść na nich własne logo. Interesowałoby mnie zamówienie około 100szt. Jeżeli ktoś ma jakieś pojęcie gdzie mogę je zdobyć bardzo proszę o informację. Hurtownie odzieżowe typu Adler Stedman czy Fruit of The Loom nie [...]
Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie
hahahaha, mam od nich maila, troche kabaret jak oni to wszystko opóźniają Twoje zamówienie nr: 460524 (ZS-9716/15/DPA) Z dnia: 16-02-2015 zostało przekazane na magazyn do spakowania. Drogi Kliencie, od tego momentu nie ma już możliwości modyfikowania zamówienia.
Witam, złożyłem zamówienie w poniedziałek 09.02. Dostałem info, że zostało wysłane na magazyn do pakowania. Ale od tej chwili niestety brak info na temat przesyłki. Dodzwonić się nie sposób. Maila z odpowiedzią też nie ma... Czy mogę się dowiedzieć w jakiej fazie realizacji jest moje zamówienie? Edit: Nr. zam. 456207 Pozdrawiam Zmieniony przez - [...]
Witam, Zamowienie zostało wysłane wczoraj jutro powinno być na miejscu. Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w realizacji, na chwile obecną zamówien jest strasznie duzo. Zmieniony przez - shila w dniu 2015-02-18 14:40:34
Witam, Nawiązując do rozmowy telefonicznej czekam na dalsze dyspozycje. obecne zamówienie anulowaliśmy Zmieniony przez - shila w dniu 2015-02-18 15:08:02
Witam, Złożyłem ponowne zamówienie. Na stronie sklepu jest informacja, że wcześniej wybrany przeze mnie produkt znowu jest dostępny. Zgodnie z tym co ustaliliśmy telefonicznie przypominam się. Nr. zam.: 462476. Pozdrawiam serdecznie. Zmieniony przez - Zackson w dniu 2015-02-19 08:56:47
Witam Zamówiłem dwa SFD v3 PLUS a dostałem jednego Plusa i jednego Econo. Co ja mam teraz zrobić? Odesłać te econo? Żreć je i liczyć na zwrot różnicy? /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/4cc4d442f1a543b38f09ba56525f7ed1.jpg
Witam, To nie jest tak, że zrezygnowałem. Nie było akurat w magazynie tego co chciałem nabyć więc przez telefon z Panią ze sklepu SFD uzgodniliśmy, że poprzednie zamówienie anulujemy. Dziś rano ten sam produkt miał status "dostępny" więc złożyłem zamówienie ponownie. Jakież było moje zdziwienie gdy na skrzynce mail dostałem info, ze kurier z moim [...]
Witam, Najmocniej przepraszamy za kłopot system troszke nam namieszał w stanach i stad nieporozumienie. Do pana zostanie wysłane tylko jedno zamówienie. Zmieniony przez - shila w dniu 2015-02-20 09:56:13
Witam chciałbym złożyć zamówienie na nowy miesiąc niestety nie posiadam żadnego rabatu ,czy mógłbym takowy tutaj uzyskać ? Myślę ,że mógłbym wtedy z powodzeniem dokonać o wiele większych zakupów :)
[...] To są suplementy, które zamawiałem w ubiegłym miesiącu, teraz na początku programu dostałem KOD na suplementy od sklepu SFD na suplementacje w miesiącu Lutym, ale z racji tego że obecnie mam wszystko czego mi trzeba to poczekam na kolejny KOD i złożę większe zamówienie :-));-). /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/b223844a474f40f0b4de49062a5d501e.jpg
Witam , przeglądam sobie moje zamówienia i oto patrzę że jest błąd zamówienie nr 248223 z dnia 2013-08-18 20:26:13 na koszt 640,76 zł jest nadal w "W realizacji" a zostało opłacone no i dawno odebrane , a ponadto nie zostały przyznane pkt . Proszę o przyznanie pkt .Pozdrawiam . Zamówienie robione z konta sebek777 Zmieniony przez - jasio43 w dniu [...]