Witam. To moja 3 próba kontaktu z waszym sklepem. Na 2 maile nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, więc zwracam się tutaj do państwa tutaj. Dokonałem wpłaty za zamówienie za pośrednictwem payu. Jednak po wyborze metody płatności cofnąłem się w przeglądarce i utworzyły się 2 transakcje. Jedna ma status nowa, druga opłacona. Kontaktowałem się z PayU i [...]
Witam, Zrobiłem konkretniejsze zamówienie. Ostatnio . zostały mi obiecane darmowe próbki suplementów przed treningowych. Niestety takowych nie dostałem. Prosił bym tym razem o przychylenie się do mojej prośby. Chciał bym też zaznaczyć i nie będę tutaj odosobniony, gdy w przypadku zamówień przekraczających 300 czy 400zł. dodawanie jednej próbki [...]
Witam do mojej paczki nie został dołączony Pill Box. To juz drugie zamówienie gdzie go nie dostałem, a zakupy robie u Państwa odkąd trenuje czyli jakieś ładne pare lat.. Poprzednio to zignorowałem, ale to juz drugi raz więc trochę nieprofesjonalnie. Prosze o wyjaśnienie sprawy i z góry dziękuje.
Witam.witam złożyłem zamówienie28.09 zrobiłem płatność przelewem. Według mojego banku pieniądze są u państwa od 29.09. Do dnia dzisiejszego moje zamówienie nie wyszło od państwa. Proszę o sprawdzenie konta i jak najszybsze wyjasnienie mojego zamówienia.
Witam. Dzisiaj mija 2 tyg od kiedy zlozylem zamowienie. Przewaznie paczka dochodzi w max tydzien. Prosze o jakies wyjasnienie bo zacxynam sie martwic. Dodam ze jestem stalym klijentem I nigdy nie bylo problemow :) paczka adresowana na londyn UK.
Witam, dostałem dzisiaj swoje zamówienie niestety paczka wgnieciona shaker rozwalony- reszta ok. Mogę liczyć na jakaś rekompensate przy kolejnym zamówieniu? Nie chce mi się bawić w protokoły dla głupiego shakera. Pozdrawiam /SFD/Images/2015/10/16/9902c9d67e2a4f8f9f601fd42a9b62c5.jpg /SFD/Images/2015/10/16/db485b315b1e4c6591eef6857d524fd0.jpg
Witam, w najbliższym czasie planuje złożyć zamówienie za ponad 500zł i chciałem sobie wybrać jako gratis za 0.01 grosza koszulke która jest dostępna jako gratis. Ale chyba jest brak towaru, i chciałbym się dowiedzieć czy w najbliższym czasie powróci ona jako gratis czy nie ? bo zależało by mi na niej :-) Pozdrawiam ekipe sfd
Pierwsze zamówienie w sklepie i pierwsze spore rozczarowanie. Obsługa na 5, wszelkie porady na 5, informacja o rabatach 1- . Jeśli dostaje maila z treści którego jednoznacznie wynika że dotyczy całej kategorii produktów a nie kilku sprzętów opublikowanych w tym mailu ( w sposób taki że każdy potencjalny klient uznałby to tylko za przykładowe [...]
Witka, dziś złożyłem poprawione zamówienie. - nr 627371 Jednakże przy finalizowaniu zamówienia dowiedziałem się, że nie mogę liczyć na dodatkowe aminokwasy AllNutrition , ze względu na kraj zamieszkania. Nie ukrywam, że przy takim zamówieniu (największe w mojej historii ) dobrze by było dostać coś ekstra ;) Pozdrawiam :D
Witam. Złożyłem zamówienie na suple w sklepie sfd. Jestem w UK, wybrałem płatność w funtach. Jak dokonać przelewu? Numer konta, który mi podali jest za długi (w Anglii są dużo krótsze numery kont) i nie mogę wpisać więcej niż 8 cyfr. Więc chyba normalny przelew odpada. Czyli muszę wybrać international payment (wtedy płacę za same zrobienie [...]
Witam. Chciałbym anulować zamówienie nr 627302, gdyż zamiast płatnością PayPal, wybrałem przelewem na konto. Chyba, że mogę po prostu jakoś PayPalem przesłać, bez anulowania zamówienia, to mogę tak zrobić. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam
3 zamówienie z rzędu w którym czegoś brakuje .... wcześniej brakowało 2 razy pillboxa. a teraz brakuje saszetki przedtreningówki za punkty ... To już lekka przesada, uciążliwe i zniechęcające klienta
witam.... w zamówieniu 664449 użyłem bonu towarowego na 150zł w podsumowaniu zamówienia było odznaczone, że jest on "wbity" w zamówienie, jednak po przekierowaniu na strone banku wyświetliła sie pełna kwota do zapłaty... tak jakby bon nie został uznany... oczywiście nie dokonałem wpłaty proszę o wyjaśnienie, pilne.
Witam, Moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji 2016-01-04 , wybrałem formę płatności jako przedpłatę na konto oraz wpłaty dokonałem praktycznie od razu. Status mojego zamówienia nie zmienił się do tej pory. Chciałbym uzyskać informacje o moim zamówieniu.
Witam, bardzo bym prosil o anulowanie dwoch zamowien. Powod: Zła kreatyna, BCAA zamiast bialka w osobnych zamowieniach do tego haha. Juz zlozylem dobre zamowienie. Prosilbym o anulowanie: 678027 678013 Dziekuje z gory i przepraszam :)
Czesc, czy jak anuluje zamowienie to zwrócą mi punkty? Bo złe wybrałam jeden produkt, a punkty zbieram od 2 lat i kurcze udało mi sie cos wybrac co chciałam. Nie chce zeby przepadło :( prosze o szybka odp