SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

tamox

  • Interpretacja badań na cyklu

    Post
    Doping

    Wiec czym się różni działanie Armidex i symex w porównaniu do nolvy... Tamaxu. Czemu powinienem stosować symex a nie tamox na przykład który posiadam? Sory. Kto pyta nie błądzi

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 860 Data: 2018-05-23 07:49:12 Liczba szacunów: 0
  • Interpretacja badań na cyklu

    Post
    Doping

    Symexu mam wrzucić po tabsie 3 dni z rzędu a później dalej tylko pół co 3 dni na utrzymanie w normie jeśli rozumiem. Mam też tamox Czy lepiej nie mieszać

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 860 Data: 2018-06-01 18:56:06 Liczba szacunów: 0
  • Dobry odblok po 17 tyg cyklu

    Post
    Doping

    IENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 110 -martwy ciąg: -przysiad: Niedługo będę kończył cykl 17 tyg 1-17 enana 250 e4d 8-17 wino 30 ed 10-17 tren 100 e2d Hcg bije co 4 dzień po 500 Jaki dobry odblok radzicie mam 3x hcg 5000 24 clomid 50mg i 30 tamox Pytam o dobrze rozpisany odblok

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1345 Data: 2017-06-07 16:28:06 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl

    Post
    Doping

    czyli tamox powinien jesc juz w ostatnim tygodniu brania mety ? czy po cyklu ?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1768 Data: 2007-12-22 14:30:09 Liczba szacunów: 0
  • 7 dniowa przerwa w braniu test prop, tren i drostanolonu

    Post
    Doping

    Afrodyta,Merkury,blueBay ... wszystko bez problemu, mam takie apteki w ktorych juz mnie znaja i sobie moge zamowic np 100 paczek omki , 100 clena i 100 tamox, anastrazol itd i jeszcze mam tam dobre ceny heh...

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 668 Data: 2017-03-01 21:23:19 Liczba szacunów: 0
  • Zielony, rozpiska redukcji

    Post
    Doping

    1-16 enan 250e5d hcg w 6 i 12tygidniu po 5000 rozbite 2x2500e3d i tydzien po cyklu 6x2500 i 3dni po ost hcg clom z tamoxem przez 3tyg po tabsie i tamox tydzien dluzej pol tabsa

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 940 Data: 2018-03-29 08:45:37 Liczba szacunów: 0
  • zasady stosowania t3

    Post
    Doping

    dziś dopiero 2 szot z susty wchodzi a mam 12 amp jakoś za 30 dni + czas do rozpoczęcia Sermów jak wejdzie Tamox włączę pozostałe środki (clen sally t3) Apropos kumpela pyta gdzie byłeś się opalać a ja wycie. Morda czerwona od susty może bedzie oki oby nie fake.

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 2008-01-18 12:53:42 Liczba szacunów: 0
  • trefny towar?

    Post
    Doping

    moze byc tamox i lecisz do za cloma jeszcze

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3614 Data: 2017-07-10 12:03:16 Liczba szacunów: 1
  • Veryfikacja ROHM labs i Zaralone international .

    Post
    Doping - zdjęcia

    I tamox ruski i to daje podstawy do obaw, jakosc wykonania gorsza niz w czarnobylu

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 4623 Data: 2011-07-14 00:31:14 Liczba szacunów: 0
  • HCG i tamoxifen jednocześnie? Pytanie o odblok

    Post
    Doping

    Nie ma przeciwskazań do łączenia tamoxa z hcg , potem przedłużasz tamoxsyfen z clomdem do końca odbloku, taperując tamox w ostatnim tygodniu do 10mg, warto przed pct zbadać hormony. Zmieniony przez - wnc1964 w dniu 2016-10-05 08:33:01

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3703 Data: 2016-10-05 08:32:06 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl - Odblok po cyklu 14tyg test enan

    Post
    Doping

    nie wiem jak miałby wyglądać taki most i ile jest wskazane odpoczynku przy układzie który napisałem powyżej. Mam na składzie jeszcze proviron, hcg, dostinex, tamox, clom, arimidex, exe i letro. Jak byś to rozpisał sensownie

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1982 Data: 2017-01-17 15:05:42 Liczba szacunów: 0
  • Prop + tren

    Post
    Doping

    Nom wlasnie teraz robie redukcje ze spalaczem. Wiem wlasnie ze smalec podbija estro dla tego w pogotowiu tamox i arimidex. Dieta wiadomo ze jest najwazniejsza ale na pewno nie bede caly dzien stal przy garach z kalkulatorem ;p im wieksza masa miecha tym wiecej kcal potrzeba wiec myslal ze moze po masie i odbloku by przejsc na redukcje moze by mi by

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4543 Data: 2015-08-31 13:01:47 Liczba szacunów: 0
  • Prop + tren

    Post
    Doping

    Nom wlasnie teraz robie redukcje ze spalaczem. Wiem wlasnie ze smalec podbija estro dla tego w pogotowiu tamox i arimidex. Dieta wiadomo ze jest najwazniejsza ale na pewno nie bede caly dzien stal przy garach z kalkulatorem ;p im wieksza masa miecha tym wiecej kcal potrzeba wiec myslal ze moze po masie i odbloku by przejsc na redukcje moze by mi by

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4543 Data: 2015-08-31 13:36:20 Liczba szacunów: 1
  • Odbicie po letro

    Post
    Doping

    Ale z czego ma to estro się odbić jak go nie ma bo letro poprostu kasuje estradiol do zera... Odbicie występuje wtedy gdy używasz blokera receptora estrogenowego jak tamoxifen i receptor zblokowany ale estro nadal w krwiobiegu...przestajemy brać nagle tamox i następuję odbicie cały ten estrogen uderza i wtedy może wyskoczyć odrazu gino przy takim o

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 366 Data: 2018-04-18 22:30:31 Liczba szacunów: 1
  • Czy są jakieś przeciwskazania do brania tamoxifenu oraz etadronu w jednym czasie?

    Post
    Doping

    Etadron w celu zbicia estrogenu do norm (na badaniach wyszło ponad norme), a tamox to na gruczoł niby żeby niszczyć go/zmniejszyć te gino. Ile ładować tamoxa? 3x20mg dziennie wystarczy? Przypominam że na ten 'ginowaty' cel masteronu idzie ok 300-400mg week (nie wiem czy nie za mało?) i wina 10mg (bo leżało sobie a że czytałem że działa podobnie na

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3571 Data: 2014-02-12 13:20:33 Liczba szacunów: 0
  • Czy są jakieś przeciwskazania do brania tamoxifenu oraz etadronu w jednym czasie?

    Post
    Doping

    ani estrogenowe ani progesteronowe, ale ja o nim nic nie wiem. Więc co robić? Oczywiście nie chce zbić estrogenu do zera. Brać etadron 1/4 tabs 2x week czy 1x week i do tego tamox? Bo mimo brania etadronu to gino się nie chowa. (fakt że jak zacząłem brać etadron to równocześnie był czas też na podbicie testa z 500mg na 750-100mg więc może się zrob

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3571 Data: 2014-02-12 13:31:06 Liczba szacunów: 1
  • letrozole -ginekomastia

    Post
    Doping

    powinno skasowac gino ale na pewno szybciej zadzial by tamox. nie laczy sie tamoxa z ari bo za bardzo estro spada (tak gdziesz czytalem )

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 8948 Data: 2009-02-16 23:10:09 Liczba szacunów: 0
  • letrozole -ginekomastia

    Post
    Doping

    Mialem 2 ataki gino jedna zalatwil chirurg kupe lat temu a 2 ostatnio zalatwil tamox ehhehee. Za kazdym razem czulem bol przy dotyku wiec to moze nie to u ciebie

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 8948 Data: 2009-02-16 23:16:47 Liczba szacunów: 0
  • Odblok po dłuższym stosowaniu propa

    Post
    Doping

    nie ma co schodzić z dawek zaopatrz się koniecznie w HCG 5000IU i zacznij wbijać w ostatnim tygodniu propa. 3 dni po ostatnim Hcg zacznij brać clomid 50mg na noc przez 20 dni. Tamox trzymaj pod ręką w razie objawów gino.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 429 Data: 2013-10-16 16:55:49 Liczba szacunów: 0
  • Po Cyklu GINEKOMASTIA.... problem....

    Post
    Doping

    i? dodatkowo mogles myslec podczas cyklu o gino, nawet jesli sie na to nie zapowiadalo... ale : "Mądry polak po szkodzie" wg mnie lepiej bylo nolve ale skoro tamox ... daj znac za jakis czas jak z Gino. pozdr Zmieniony przez - Swiruuus w dniu 2008-07-11 15:51:01

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3540 Data: 2008-07-11 15:49:50 Liczba szacunów: 0