matbe:Witam, chętnie odpowiem na Twoje pytanie o rabat, tyle, że nie wiem o kogo chodzi, ale z Twojego postu wynika, że te osoby złożyły u nas kiedyś zamówienie, jak możesz podaj mi numer tego zamówienia, sprawdze to. Przepraszam, za brak śrub, gdybyś zgłosił na pewno byśmy je dosłali. POzdrawiam BOK Kelton
chuchrok: Witam, nie podajemy klientą nie prawdziwych informacji. Staramy się maksymalnie przyśpieszyć realizacje każdego zamówienia. Jak tylko dostałam od Pana numer zamówienia robiłam wszystko, aby jak najszybciej przesyłka doszła do Pana. Oczywiście jeszcze chwila i takich sytuacji nie będzie. Jeśli czegoś w paczce będzie brakowało prosze o [...]
MarCh10: Dziękuje za podanie numeru zamówienia, będziemy się z Tobą kontaktować w tej sprawie. Wszystkie paczki jakie wysyłamy są starannie zapakowane, nie mamy wpływu na to co się z nimi dzieje, po włożeniu ich na samochód kurierski. Wychodzi na to, że przesyłka została uszkodzona podczas transportu. Do usłyszenia. BOK Kelton
matbe: Przepraszam, że nie otrzymałeś rabatu, każdy nasz stały klient dostaje od nas rabacik. Szkoda, że się nie upomniałeś - może naprawimy to przy kolejnych Twoich zakupach? Serdecznie Cię pozdrawiam BOK Kelton
DrSTRONG: Każda paczka jaka opuszcza naszą Firmę jest przez naszych pracowników sprawdzana i starannie zapakowana, nie mamy wpływu co się z nią dzieje podczas transportu. Po włożeniu paczki na samochód kuriera nie mamy wpływu na to co się z nią dzieje.Oczywiście zawsze jak tylko dostajemy informację od klienta, że paczka jest uszkodzona, [...]
CockS: Dzięki za podsunięcie pomysłu, już współpracujemy z kilkoma sklepami internetowymi. Firma fajnie się rozwija z czgo bardzo się cieszymy. Pozdrawiam BOK Kelton
quality06: Bardzo przepraszam za brak jednej tulejki, jestem przekonana, że została ona zagubiona podczas transportu, oczywiście doślemy brkujący element. Pozdrawiam BOK Kelton
paddy1000: Bardzo się staramy, aby kontakt z naszą Firma był jak najlepszy. Przepraszam jeśli nie mógł się Pan z nami skontaktować. Bardzo chętnie udziele informacji na temat naszego sprzętu. W związku z tym, że nie posiadam Pana numeru telefonu, proszę o kontakt z Pana strony. Serdecznie Pana pozdrawiam Ewa z BOK Kelton
koksDamian: Ławeczka Tryton i stojaki HS9 są dostępne, możesz spokojnie podjechać do nas. Proszę Cię tylko, abyś wcześniej złożył zamówienie np. telefonicznie i wtedy ustalimy odbiór sprzętu. POzdrawiam BOK Kelton
denwerek: Tak jak ustaliliśmy w rozmowie telefonicznej tulejke doślemy. Jeszcze raz przepraszam za wygląd paczek, będziemy w tej sprawie kontaktować się z firmą kurierską. Czyli wszystko już jest w porządku?? Pozdrzwiam BOK Kelton
matbe: Jeśli tylko wyrazi Pan zgodę przerobimy suwnice dokładnie tak jak Pan sobie życzy. W tym celu prosilibyśmy jedynie o przesłanie zdjęć z opisem i oznaczeniem jak ona ma wyglądać. Zależy nam, aby był Pan w stu procentach zadowolony ze sprzętu. Oczywiście nie poniesie Pan żadnych kosztów, całe koszty związane z wysyłką i wprowadzeniem [...]