meyde9: Witaj, na dzień zapytania o wskazany sprzęt w poście Blazio93 odpisałam, że nie będzie problemów z realizacją gdyż był dostępny. Oczywiście co chwile spływają zamówienia i może się zdażyć, że sytuacja zmienia się z godziny na godzinę. Jednak uzupełniamy cały czas magazyny i w tym tygodniu będzie dostępna już większa ilość tych ławek. Nie [...]
Witam jestem autorem tego postu. Jeżeli chodzi o moją sytuację to oczywiście wszystko wyjaśniło się pozytywnie. Po sprzęt, który był niezgodny z opisem, który zdecydowałem się zwrócić niemal na drugi dzień przyjechał kurier przysłany przez firmę KELTON. Po dostarczeniu sprzętu przez kuriera do firmy została podjęta decyzja o zwrocie gotówki za [...]
quality06: Witam, przepraszam że dopiero jutro z samego rana będę mogła zająć się Twoim zamówieniem. Skonsultuje się z działem produkcji i dam Ci jak najszybciej odpowiedź, i poinformuje o krokach postępowania, aby jak najszybciej rozwiazać tą sprawę. POzdrawiam BOK Kelton
MikX: Witam, w imieniu Firmy serdecznie dziękuje za pozdrowienia - również pozdrawiam. Jeszcze raz przepraszam, za zaistniałą sytuację - gdyż nie miała prawa sie zdarzyć. Cieszymy sie, że jest Pan zadowolony z ławeczki Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam BOK Kelton
Witam,mam pytanie co do sprzętu Kelton. Dokładniej chodzi o węższe stojaki(rozstaw ok. 70cm).Czy dałoby się je dodać do ławki: http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/3/299 lub zamienić stojaki z tej ławki na wąskie: http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/3/56 Ewentualnie mogła by być bez modlitewnika,ponieważ zależy mi na w miarę niskiej [...]
freesamen: Tak jak ustalilismy w rozmowie telefonicznej, będę się z Panem ponownie kontaktować w dniu jutrzejszym w godzinach rannych. POzdrawiam BOK Kelton
-Przemi-: Witam, częściej klienci życzą sobie poszerzania stojaków, gdyż twierdzą, że lepiej się im odkłada sztangę. Ale rozumię Twoją sytuację i myśle, że jest to do zrobienia. Jeśli możesz podaj adres mailowy, to "porozmawiamy" o szczegółach. POzdrawiam BOK Kelton
matbe:Witam, chętnie odpowiem na Twoje pytanie o rabat, tyle, że nie wiem o kogo chodzi, ale z Twojego postu wynika, że te osoby złożyły u nas kiedyś zamówienie, jak możesz podaj mi numer tego zamówienia, sprawdze to. Przepraszam, za brak śrub, gdybyś zgłosił na pewno byśmy je dosłali. POzdrawiam BOK Kelton
No i doczekałem się, paczka przyszła po 31 dniach od daty wpłaty. Chyba powinienem się cieszyć, bo z rozmów telefonicznych wynikało, że mogę jeszcze śmiało 2 tygodnie poczekać na poręcz. Na szczęście wszystko przyszło. Kontakt pomiędzy mną, a firmą Kelton w późniejszym czasie się poprawił. Niestety mam nieodparte wrażenie, że Paniom w BOK nie [...]
Witam po przeczytaniu tego postu zrezygnowalem zakupu przez allegro w KELTON HEAVY tych suwnic,po drudie bardzo duzo negatywnych opini ze nie odpowiedni sprzet dostaja klienci badz brak czegos. Mam pytanie do matbe,czy ta suwnica odpowiada tym wszystkim jak opisuja?,a drugie pytanie pisales o konkurencji mozesz podac namiar.pozd.
ok, wiec czekam na Odpowiedz i wyjasnienie Sprawy. A takie pytanie, przez takie zamieszanie i tyle reklamacji moge liczyc na Gratis Kelton drążek kierownica - HD5?
quality06: Witaj, przepraszma za zaistniałą sytuacje, "zły" element został wysłany w dniu dzisiejszym. Jeszcze raz przepraszam Serdecznie pozdrawiam BOK Kelton
chuchrok: Witam, nie podajemy klientą nie prawdziwych informacji. Staramy się maksymalnie przyśpieszyć realizacje każdego zamówienia. Jak tylko dostałam od Pana numer zamówienia robiłam wszystko, aby jak najszybciej przesyłka doszła do Pana. Oczywiście jeszcze chwila i takich sytuacji nie będzie. Jeśli czegoś w paczce będzie brakowało prosze o [...]