SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

waga:102kg wzrost:185,5cm wiek:16 JAK ZROBIĆ RZEŹBE?

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2039

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam !
Waga:102kg
Wzrost:185,5cm
Wiek:16lat (17lat w styczniu 2014)
W domu mam sprzęt taki jak :ławeczka (skos;prosta),hantle ,sztanga(prosta) itp
na siłowni moge cwiczyć codziennie ale niewiem czy nie spale miesni czy cos bo tak slyszalem ze 4 razy w tyg maks można;/
chce ćwiczyć rzeźbe oczywiscie i spalić trochę kilo.
mam plan treningowy napisany przez kolege cwicze 4razy w tyg.
Od was wlasnie chcialem sie dowiedziec czy moge cwiczyc co dziennie i co cwiczyc i jakie mają być przerwy pomiedzy ćwiczeniem i serią (do tej pory robilem przerwy 1min-1,5min np.:pon.klata 4x10 to robilem tak :10 razy podnioslem i czekam 1,5min i znowu 10 razy i tak 4 serie nwm czy dobrze robilem)
OTO MÓJ PLAN DO KTÓREGO ĆWICZE :

Dzięn 1 (ponidziałek)
Klatka :
- wyciskanie sztangi lezac szeroko - 4x10
- wyciskanie na wąsko
- wyciskanie skos hantle
- rozpietki lub do tylu srodek klaty
Barki :
- wymachy przód hantlami 3x10
_ wymahy w bok hantle 1 reka 3x10
_ wyciskanie za glowo /przed 3x10 siedzac
- podciaganie sztangi do brody stojac 3x10
Dzien 2 - przerwa (wtorek)
Dzien 3 (środa)
Plecy :
- lezac na lawce podciaganie hantli 4x10
- podciaganie hantli bokiem przy zgietym tlowiu
- lezacy gryf podciagam z ciezarem do jaj
- przyciaganie do klatki zgieta pozycja proste plecy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! martwy ciag
Kaptory :
- kolowrotki z glowo do przodu ,tylu 3x10
- wznosy barkow z sztanga 3x10
Brzuch :
- podciaganie nog do gory lezac 4x15-20
Dzien 4 - wolny (czwartek)
Dzien 5 (piątek)
Biceps :
- mlotki 3x10
- mlotki z obrotem 3x10
- siedzac uginanie rak z hantlami 3x10
- uginanie rak ze sztanga stojac
Triceps :
- uginanie rak z hantla za glowa siedzac 3x10
- lezac na lawce odwrotnie wyciskanie sztangi na zgietych rekach do czola 3x10
- wyprost reki z hantla w pochylonej pozycji 3x10 przy biurku
- prostowanie reki z hantla nad glowa siedzac
Dzien 6 - (sobota) swoje cwiczenia jakie cwiczylem jeszcze bez tego oto planu naprzyklad :klata szeroko 20 razy mały ciezar potem hantla itp.
dzien 7 - wolne (niedziela)



oto co chce sie od was dowiedziec: 1.czy moge ćwiczyc co dzien 2.jakie przerwy pomiedzy ćwiczeniem (np.:klata szeroko 4x10 no to 10 razy podniosę i czekam 1 min i znów 10 razy i czekam...) 3.zakładać mniejszy cieżar podnieść go na lajcie i znowu go podnosic po tym czasie (1min) czy duży ciężar żebym go ledwo podnosił ale żebym podniósł go te 10 razy 4.robić mniej powturzeń a wiecej seri z mniejszym ciezarem (jak tak to ile seri i ile powturz. )czy zostawic tak jak jest 5.napiszcie co byście robili jeszcze na moim miejscu a czego nie wypisalem

Z góry dziękuje!
Czekam na pomoc .Czesc , Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 1357 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 57557
Dlaczego nie ćwiczysz nóg??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 416 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4472
ale ty robiłeś mase miesniowa i teraz chcesz sie wyrzezbic nie paląc mieśni czy nigdy nie cwiczyles i chcesz schudnac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 569 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14642
Zmień trening na FBW. Ćwicz 3 razy w tygodniu FBW przez resztę dni jeśli będziesz miał chęci i siły możesz pobiegać sobie. Wszystko w zależności jak będziesz się czuć. Bierz ciężar tak odpowiedni być nie był w stanie zrobić ponad 12-5 powtórzeń. Przerwa około 60-90sekund. 4serie duże partie 3 serie dla małych lub ew. 3 i 2. NOGI OBOWIĄZKOWO!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 63
jatan1994 w styczniu cwiczylem tak do kwietnia dzien w dzien to samo w sesie ze klatka caly czase rozpietki hantla i tak co dzien bo kupilem w tedy silownie potem maj ,czerwiec,lipiec,sierpien nic i teraz od wrzesnia cwicze na tym planie co wypisalem wyzej w tym poście ale niektorzy mi mowią ze ten plan jest na mase a ja niechce robic masy tylko schudnąć jak zaczynalem cwiczyc w styczniu wazylem z 100 i z 10 kg schudlem pewno i potem nie cwiczylem do wrzesnia od kwietnai i teraz od wrzesnia do dzis caly czas 4 razy w tyg to co mam na planie i waga caly czas 102...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 63
FBW -Co to Jest?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 1357 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 57557
Na masę to jest dieta a nie plan ćwiczeń. Tak samo na redukcję. FBW- full body workout. Poszukaj w podwieszonych w temacie trening dla początkujących.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 569 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14642
Rób FBW. Daruj sobie trening jednej/dwóch partii ciała na treningu. Typowy trening siłowy, mega hardcore, najcięższe ćwiczenia: przysiady, martwe ciągi, wyciskania na barki, ew. nawet podrzuty itp. Ogólnie wszystko powinieneś robić z takim wysiłkiem, że po ostatnim ćwiczeniu nie powinieneś być w stanie ruszyć palcem. I Tak jak pro666 mówi: na masę to jest dieta! Skoro chcesz schudnąć ujemny bilans kaloryczny i nic tylko zapier... ćwiczyć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 416 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4472
J/W Też się zgodzę, że dieta decyduje praktycznie o wszystkim, o tym czy tyjesz, chudniesz, robisz mase, czy zalewasz sie tluszczem. Musisz obliczyć sb bilans kaloryczny i odjąć 300 kcal na początek. Czy FBW czy split nie będe się wypowiadał bo trening to trening i jak jest dobrze ułożony i wykonywany to moim zdaniem nie ma większej różnicy. Dodaj aeroby jak chcesz schudnąć. Po treningu, np. biegaj pół godziny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 569 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14642
Najlepsze bieganie na spalenie tłuszczu to interwały...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 63
czyli naprzyklad w pon robie klatke 4x10 (duży ciężar ?) to jak zrobie jedną serie czyli podniose te 10 razy i ile czasu (1 min ?) przerwy zeby podnosić drugi raz 10 razy ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

CLA

whey deli