SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

węgle

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2814

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 445 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 21214
jaką ilość węglowodanów spożywać po treningu siłowym połączonym z aerobami około 2 godzin

jaką ilość węglowodanów spożywać po treningu aerobowym ok 1 godzina

wspomagam się glutaminą , bcaa , eca i guuglubolic

jestem na diecie redukcyjnej i chcę zgubić trochę tłuszczyku
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 317 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19124
Polecam art Szukaly na temat weglowodanow:
http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=59529&forum_id=133&Topic_Title=&forum_title=OLIMP


Od razu po treningu jakies antykataboliki no i troche poczekac z tymi weglami bo po treningu aerobowym przez jakis czas sie jeszcze spala tluszcz...


najlepiej carbo kupic i tak gdzies po 20min. 1g na kg ciala, a od razu po treningu jak juz mowilem glutamina czy cos tam

bca najlepiej przed treninguem silowym ok. 20min.

BigMysza

### Death to Spam ###
"It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver." - Mahatma Ghandi

BigMysza

### Death to Spam ###

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5177 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43039
Jeśli po treningu siłowym robisz aeroby to weź 50-70 gram carbo, jeśli natomiast robisz same aeroby to weź tylko białko względnie posiłek.

Doradca w dziale suplementacja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 62881
tylko nie bierz wegli przed aerobami!

==============================================
Szukasz taniego sklepu z odżywkami, z szybką, miłą i profesjonalną obsługą? Zajrzyj do: ODZYWKI.PL by Lalka. Gorąco polecam! Mój nr. 1
==============================================
Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Dzięki
Michał G. "GÓRAL"
.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. >>> Doradca w Suplementacji <<<
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=95333 Doradzcie, bo nie wiem co mam robic

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5177 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43039
Dodatkowo posiadane antykataboliki proponowałbym tak:
BCAA 5 gram przed aerobami, 5 gram glutaminy po aerobach. Jeśli jest trening siłowy to wziąłbym 5 gram BCAA po siłowym, a przed aerobami, a po aerobach 5 gram glutaminy.

Dodatkowo 5 gram glutaminy przed snem.

Doradca w dziale suplementacja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 3393 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15438
Ilość węglowdanów musi byc dobrana stosownie do rodzaju wysiłku, jego intensywności oraz czasu trwania. W przypadku ćwiczeń siłowych, kiedy dochodzi do szybkiej utraty glikogenu, po treningu można uzupełnić węglowodany np. w formie CARBO. Ilosć 50g przy diecie redukcujnej jezt zupełnie wystarczajaca i nie ma sensu tego przekraczać.

W przypadku wysiłków aerobowych, trwajacych pow. 90 min również moze dochodzić do znacznych strat glikogenu, szczególnie jeżeli jest dość duża ich intensywność. Wówczas mozna również zastosować CARBO w ilości ok. 50g.

Jeżeli intensywność wysiłków (pow. 90min) nie jest wysoka) wówczas ilość CARBO 25g + glutamina 5g

Jeżeli treningi aerobowe są krótsze, poniżej 60 min, w średnim w przedziale tętna wówczas nie stosować CARBO a jedynie samą glutamine 5-8g

Glutamina nie tylko działa antykatabolicznie, ale reguluje także poziom glikogenu przy ewentualnych jego niedoborach. Glutamine można stosować oczywiscie po każdym z wymienionych treningów.

Jeżeli chodzi o BCAA - to sprawdzaja sie najlepeij wówczas, kiedy dochodzi do znacznego spadku poziomu glikogenu w mieśniach czyli w wysiłkach siłowych oraz wytrzymałosciowych pow. 90min. Natomiast przy krótszych wysiłkach aerobowych ich znaczenie antykataboliczne jest niewielkie

szukala
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 10990 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 88360
juz lepiej wrzucic te 5g glutki na rano...
na noc i tak za duzo nie zwojuje wolna forma...


misOO
*** Gróbas w Suplementacji ***
&#12356;&#12383;&#12375;&#12414;&#12375;&#12383;

Pozdrawiam
misoo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5177 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43039
Zatrzyma przynajmniej trochę katabolizm poabsorpcyjny, który występuje ok. 8 godzin po treningu.

Doradca w dziale suplementacja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 10990 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 88360
spoko...
powiedzialem ze za duzo nie zwojuje...jednak taki katabolizm rownie uatwo zatrzyma bialko spozyte na noc...


misOO
*** Gróbas w Suplementacji ***
&#12356;&#12383;&#12375;&#12414;&#12375;&#12383;

Pozdrawiam
misoo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 62881
na noc najlepszy peptyd, powinien Olimp go wporowadzic do swojej oferty

==============================================
Szukasz taniego sklepu z odżywkami, z szybką, miłą i profesjonalną obsługą? Zajrzyj do: ODZYWKI.PL by Lalka. Gorąco polecam! Mój nr. 1
==============================================
Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Dzięki
Michał G. "GÓRAL"
.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. >>> Doradca w Suplementacji <<<
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=95333  DORADZCIE, BO NIE WIEM CO MAM ROBIĆ!!!

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 10990 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 88360
oj bedzie bedzie


misOO
*** Gróbas w Suplementacji ***
&#12356;&#12383;&#12375;&#12414;&#12375;&#12383;

Pozdrawiam
misoo

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wasze doswiadczenia po stosowaniu mono, piro i citro

Następny temat

Najlepsza rozpiska

BF