SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening na szerokie plecy???

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2526

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki za odpowiedz ale maBo byBo w tych wypowiedziach konkretów!:)
jakby kto[ miaB dobry programik!
ale nie ddla poczatkujacych!!!
pozdrawam!!!!

Winer rulessss!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5468 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30197
wykonuj na kazdym treningu plecow 50 powtorzen(w tylu seriach ilu musisz, byle bylo to 50 w sumie ) podciagniec szerokim nachwytem do karku- tylko nie mow, ze robisz i Ci nie rosna w szerz - na drazek nie ma mocnych

"Bądź silniejszy, a będziesz miał rację".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Co robić za ćwiczenie jezeli nie daje rady sie podciagnac

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5468 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30197
Jesli masz kolege, z ktorym cwiczysz, moze Ci on pomoc podtrzymujac nogi i lekko podciagajac w fazie pozytywnej- negatywna musi nalezec do Cibie- jesli cwiczysz sam musisz wzmocnic sile jakim "odpowiednikiem" drazka- ściąganie drazka wyciagu szerakim nachwytem do karku jest mu najblizsze-
Istotne jest, aby ćwiczenie wykonywać na wyciągu, w którym zamocowane są specjalne watki blokujące uda. Wałki ułatwiają utrzymanie stabilnej pozycji a to sprzyja skoncentrowaniu się na prawidłowych ruchach. Przez zmiany w ustawieniu tułowia można przenosić bodźce na wybrane części mięśni najszerszych grzbietu. I tak, jeżeli tułów ustawimy pionowo, to większą pracę wykonują górne części tych mięśni. W miarę odchylania tułowia od pionu, coraz bardziej angażowane są części dolne tych mięśni. Mając na uwadze rozwój mięśni najszerszych grzbietu jako całości, ćwiczenie należy wykonywać w różnym położeniu tułowia. Nie wyginać kręgosłupa w tzw. koci grzbiet, grozi to kontuzją oraz zmniejsza pracę ćwiczonych mięśni. W trakcie przyciągania uchwytu unikać ruchów gwałtownych - szarpania. Co prawda pozwala to ćwiczyć większym ciężarem, jednak wówczas część drogi ciężar pokonuje nie dzięki pracy mięśni, ale w wyniku rozpędu. Szarpanie takie wcześniej czy później wpędzi nać w kontuzje.
Gdy złapiesz troche sily, wroc na drazek- nic go nie jest w stanie zastapic

"Bądź silniejszy, a będziesz miał rację".
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozstępy

Następny temat

brzuszki....jaki czas?

NutLove