SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening koszykarski, i wyskok dla 13 latka bezpieczny wgl ten wyskok?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1146

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1
Od 8 lat trenuje bboying więc myślę, że coś tam mogę Ci doradzić.
Najlepiej jak rozciąganie i skok będziesz robił równolegle. O co mi chodzi - przed treningiem, w ramach rozgrzewki porozciągaj się dynamicznie,
rozciąganie statyczne od razu po treningu. Niestety ale ważne jest żeby rozciągać całe ciało, jednak nieco bardziej skup się na nogach/biodrach - trzeba być cierpliwym, czasem taka joga zajmuje półtorej godzinki nawet. Poproś pod choinkę o książkę "Rozciąganie odprężone - Tsatsouline Pavel". Jak ogarniesz co many tam pisze to będziesz za rok szpagaty w powietrzu nap*****lał. Hmm, jak będziesz starszy pamiętaj, żeby w treningu siłowym skupiać się na eksplozywności mięśni. Dobrze się rozgrzewaj, żeby kontuzji się nie nabawić, możesz przeczytać sobie później "Super stawy" tego samego autora co powyżej, bo to też ważne. Mi na przykład obrąbek panewkowy pękł, bo nie zadbałem o profilaktykę stawów barkowych i teraz mam kichę. Coż, powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5080
W sumie to na wsadzanie przyjdzie czas. nie wierzę w magiczne sprawienie, ze nagle po przeczytaniu książki i wyciągnięciu wniosków, będę ostro skakał. wolę się wzorować na Hadzbe, albo LaVinie. Póki co to zmadrzalem i przestałem zy c na deficycie 1000 kcal, to jest niezdrowe dla mnie, do tego nabrałem sił i mam na tyle siły, żeby znowu ćwiczyć. oczywiście kosza nie porzuce, dalej to moja miłość, ale będę je roenowazyl z rozciąganiem nóg, i z kalistenika. będę się skupiał na rozrosnieciu mięśni. ogółem, to nawet lepiej jest niż wcześniej, daje radę już nawet 2 podciagniecia bez gumy, a wcześniej ani 1 nie umiałem. nie widzę, jakichś zmian w siłę cały czas taka sama, więc zaczynam nap*****lac kalistenike. sądzę, ze rozsądny fbw 3 dni w tyg starczy. będę na deficycie 500 kcal, zaczne od jedzenia 2500 kcal. teraz zaczne się rozciągać a za 3 miesiące biorę się za ćwiczenia dynamiczne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3726 Napisanych postów 44903 Wiek 143 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
Soquł
dokładnie to samo zauważyłem xDDD rozciągać się masz na myśli całe ciało, czy nogi i statycznie czy jak ? do tego dodać coś na mobilność, bo ciężko z nią



Zmieniony przez - Soquł w dniu 2017-11-30 07:24:15


Rozciągaj partie, w których masz słaba mobilność.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5080
jeśli leżąc nie daje rady podnieść jednej wyprostowanej nogi i nie umiem dotknąć pieta posladka, to mam słabą mobilność w nogach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3726 Napisanych postów 44903 Wiek 143 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
Niekoniecznie, to o niczym nie świadczy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5080
no nie wiem, tak czy siak póki co to tylko mądre rozciąganie może za 3 miesiące trening dynamiczny. A na chlopski rozum miejac aktualnie 175 centymetrów to miejac 14 lat z 180 cm będę miał?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja czy masa?

Fruzelina