SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

seria pytan od ekto

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 687

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Szybkie pytanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 793
Witam! Panowie z racji ze nie mam żadnego znajomego który mógłby mi doradzić to kieruje sie do was. Mam zamiar przybrać parę kilogramów, posiadam "swoja"diete ktorej kalorycznosc wacha sie w okolicach 2700kcal a chciałbym zwiększyć do 3000 albo nawet wiecej. Aktualna waga 60kg przy 171cm. Dodam ze jestem początkującym i wszystko robię sam!
Moje pytania brzmią

1. Czy dodanie carbo/vitargo do diety jest dobrym pomyslem?. A jak nie to co byście doradzili.

2. Możecie ocenić moja diete :
Sniadanie: płatki owsiane 100g, w.kokosowe 15-20g, rodzynki 20-30g + mleko
2 Sniadanie (najczęściej w pracy): ryż 100g, setek wiejski/jogoba musli/ jogurt naturalny, banan

Obiad: ryż/ziemniaki 500g, cycek od kury albo inne miesiwo ok.150g+ warzywa,banan
Gainer

Kolacja: twarozek poltlusty 110g, rzodkiewka, chleb pelnoziarnisty.


Panowie prosze o rady i wyrozumialosc bo każdy kiedyś zaczyna.
Ps. Sory jak tematy pokrecilem
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17707 Napisanych postów 132168 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460711
Też mam pytanie.
Zapoznałeś się z regulaminem działu w którym założyłeś temat ?

1 Jak brakuje węgli to tak, carbo/vitargo po treningu