SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

redukcja kobieta- prosba o sprawdzenie diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1062

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1559
Witam

Chciałabym prosić o sprawdzenie diety redukcyjnej. (zaznaczam, ze naprawde sporo czasu spedzilam na czytaniu postow nie tylko podwieszonych zanim się zdecydowalam komus zawracac glowe, wiec moje bledy nie wynikaja z tego, ze mi się nie chce pomyslec- wiec proszę, nie dawajcie mi linkow w odpowiedzi)
Dziewczyna lat 20, 54 kg, 160 cm, bf około 23-25% (rożnie podają rożne źródła). Aktywność: 3 razy w tygodniu act z postu Michaila (nie mam pod ręką linku) i 3-4 razy aeroby (bieganie i rower) godzina. Ćwiczę w domu, wołałabym nie brać żadnych suplementow ani odzywek. Jeśli chodzi o tak zwany staż treningowy to wlasciwie żaden, bo jakiis miesiac z hakiem silowe, chociaz aeroby godzina dziennie od pazdziernika.
Zapotrzebowanie wyliczyłam sobie na około 2300 kcal.
Węglowodany w mojej diecie to głównie owoce i warzywa, po treningu jem ryż brązowy, makaron durum i jeszcze zastanawiałam się nad suszonymi owocami ale nie wiem czy mogą być. I oczywiście do tego po treningu białko typu pierś kurczaka albo tuńczyk w wodzie.
W dni treningowe kcal około 1900, w dni z samymi aerobami rezygnuje z posiłku z ryżem/ makaronem i wychodzi około 1700- 1600 kcal. (czy nie za dużo/ malo?)

W dzień treningowy jem mniej- więcej tak:

6:00
jajecznica 3 jajka (małe- po 50 g)
7 g oliwy
225 g szpinaku

9:30
marchewka 150 g
jabłko 200 g
szynka z indyka 120 g

trening od 11: 30 do około 13

po treningu
450g brokulow
150 g piersi kurczaka
ryz brązowy 100 g

16:00
tunczyk w oleju puszka- ok. 130 g
jablko 250 g

18:30
ser brie 60 g.
rzodkiewka pęczek

21:30
serek wiejski
szpinak 220 g

Nie podaje ilości btw bo to się zmienia w zależności od dnia. Wiem, ze posiłek o 18 30 jest dosyć ubogi ale akurat nie mam możliwości zjedzenia czegoś innego. Ogólnie większość posiłków mi wypada w autobusie albo na wykładzie J Ale wychodzi mniej- więcej 1/3 kcal z tłuszczów, 1/3 z białka, 1/3 z węgli.

W dzień nietreningowy (w którym jest godzina aerobow- i tu nie wiem czy rzeczywiście dzien jest przez to „nietreningowy" i czy odejmować kalorie)

Wstaje 5:30 aeroby na czczo godzina, od razu potem:
Pierś kurczaka 75 g
Ser żółty 30 g
Ogórek, papryka po ok. 200 g

Ok. 9:30
Serek wiejski
Marchewka 100g
Jabłko 250g

Ok. 13 i 16- ten posiłek dziele na 2 razy bo jest dosyć „obszerny" a poza tym to mam tylko jeden pojemnik na jedzenieJ
Ser brie 60 g
Piers kury 150 g
Brokuly 250 g
Oliwa 15 g
Pomidor 150 g
Sałata jakieś 10 liści

Do posiłku o 16 dodatkowo 40 g orzechów włoskich

Ok. 19 tuńczyk w wodzie 120 g
Pęczek rzodkiewki


Ok. 21
Filet z mintaja z grilla elektrycznego
Sałata i 150 g pomidora
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1559
nic nie napiszecie?
prosze, naprawde mi zalezy.
jeszcze dodam, ze jem 2 kapsulki omega 3 dziennie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

waga jedzenia;p

Następny temat

bialko na noc

Wheya