SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja - prośba o sprawdzenie diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2351

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 271 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5025
Witajcie, jestem już tydzień na redukcji, założyłem swój dziennik ale zbytnio nikt się nie udziela a chciałbym żeby ktoś z doświadczeniem spojrzał okiem czy wszystko jest dobrze.. bo staram się jak mogę i chciałbym mieć pewność, że dieta jest dopięta na 100% pomocy! mój temat jakby ktoś chciał spojrzeć- http://www.sfd.pl/Mumin__Redukcja_2013-t921881.html#post5

1. WIEK: 24
2. WAGA: 70kg (minął tydzień diety, aktualnie 68kg)
3. WZROST: 176cm
4. WYMIARY:
- biceps: 36cm
- klatka: 102cm
- udo: 53cm
- łydka: 38cm
- talia: 85cm (minął tydzień diety, aktualnie 84cm)

1.3 jaja, garść orzechów wł, kromka razowego z nasionami, 1tab tranu, vita miner, witaminy C 08:00
2.pierś 200g, 50g ryż biały basmati, 150g kapusta kiszona 11:00
3.makrela wędzona lub śledz 150g, grahamka 60g, jabłko 13:30
4.pierś 200g, 50g ryż biały basmati, 150g kapusta kiszona lub surówka własnoręcznie zrobiona 16:20
TRENING***
5.pierś 200g, 50g ryż biały basmati 19:20
6.twarog półtłusty 100g 22:00/22:30
SEN 24:00

Czasami wypadają małe zmiany.. np zamiast ryżu przed treningiem bułka grahamka czy makaron brązowy pełnoziarnisty, wiadomo pierwszy tydzień diety to się wszystkiego dopiero uczę. Na dniach chcę jeszcze na śniadanie dołozyc 50g płatków owsianych. Czy wszystko jest okej? Siłownia 4xtyg + brzucho 2xtydz, chcę jeszcze dołożyć HIIT 2xtydz, aktywność w ciągu dnia różnie, pracuję w sklepie meblowym, czasami siedzę cały dzień czy jeżdzę autem a czasami ciężkich mebli trzeba się też nanosić np na 4 piętro.. pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2883
Daj dietę w formie zrzutu na potreningu.pl
Jak na moje źle nie wygląda.

Pędź jak błyskawica.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 271 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5025
Albo np 5 posiłków w ciągu dnia? bo jak jadłem cały dzień tak jak tu opisałem diete to już wciskałem na chama taki byłem objedzony.. jednego posiłku nawet nie dokończyłem.. idealnie byłoby:
1. 08:30
2. 12:00
3. 16:00
4. 19:00
5. 22:00

zrzut o który prosiłeś:




Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-24 21:16:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2883
Jest dobrze. Tylko więcej warzyw, szczególnie zielonych.
Ilość posiłków nie ma znaczenia, dopasuj pod siebie. Mogą być 4, jeżeli Ci pasuje, nawet dwa.

Zmieniony przez - Rayhyou w dniu 2013-02-24 21:19:47

Pędź jak błyskawica.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 271 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5025
1.jajecznica(3jaja) smażona na oliwie z oliwek , kromka razowego z nasionami, garść orzechów włoskich, płatki owsiane 50g + troche mleka, 1tab tranu, vita miner, witamina c 08:30
2.makrela wędzona lub śledz 200g, grahamka 60g, sałatka, jabłko 12:00
3.pierś 250g, 50g ryż biały basmati, 150g kapusta kiszona lub surówka własnoręcznie zrobiona np dziś jadłem taką (sałata lodowa, ogórek, pomidor, ser feta, jogurt naturalny)16:00
TRENING*** 17:00
4.pierś 250g, 100g ryż biały basmati, banan 19:00
5.twarog półtłusty 100g + duża łyżka jogurty naturalnego 22:00
SEN 24:00

Coś takiego może być? dzięki.

Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-24 21:29:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2904 Napisanych postów 51271 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 345881
ile warzyw dziennie Ci wychodzi? Ile razy planujesz świeżą rybę? Z przykładowej rozpiski może być brak wit C, E, wit z gr B. wapnia, potasu, ale więcej można powiedzieć po pełnej rozpisce.

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 271 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5025
Dzisiaj np dwa razy jadłem surówkę,po poł tależu naładowane (pomidor, ogórek, sałata lodowa, jogurt naturalny, ser feta) i np takie sałatki mogę jesć dwa razy dziennie jesli trzeba, oczywiście będe dorzucał jeszcze jakieś rzodkiewki czy coś innego.. ale przed treningiem i po też ładować warzywa? bo gdzieś czytałem, że około treningowe bez warzyw? Rano biorę 1 kaps vita miner a on zawiera witamine e, b1, b2, b6, b12, c(oddzielnie też leci witamina C) no nie wiem to co mogę jeszcze dorzucić? co do ryby to będzie zawsze w 2 posiłki.





Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-25 00:13:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2904 Napisanych postów 51271 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 345881
tyle warzyw powinieneś mieć na jeden posiłek nie na cały dzień.
Przejrzyj na nutritiondata gdzie ile czego jest i ile Ci brakuje(zapotrzebowanie sportowca nie kowalskiego) i w tym kierunku uzupełniaj.

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2013-02-25 00:15:33

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 271 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5025
"nutritiondata" to nie jest polska strona? bo wpisywałem w google i nic nie mam :/ Dzisiaj postarałem się o więcej warzyw.. tak to wyglądało:

taki jeden kubeczek do posiłku nr 2,3,4 sałatka oczywiście robiona przeze mnie, świeże warzywa, umyte.


1.3jaja, garść orzechów wł, 1tab tran, witamina c, vita miner 08:30
2.makrela 200g, 2 grahamki po 60g, sałatka(sałata lodowa, marchew, ogórek, rzodkiewka, jogurt naturalny) 12:00
3.pierś 150g, ryż basmati 50g, jabłko, sałatka j/w 16:00
TRENING*** od 17:00 do 18:10 + bieganie 7min
4.pierś 250g, ryż basmati 50g, sałatka j/w 19:00
5.będzie 100g twarogu półtłustego + trochę jogurtu naturalnego 22:00
SEN 24:00



Czy poprawiłem się? bo szczerze to każdy praktycznie posiłek męczyłem i ciężko było, myślałem, że pękne.. jedynie po tren poszło dobrze, pozdro i dzięki za pomoc. A i czy 180g węgli to nie za dużo? patrząc na tabele potreningu to te grahamki podbiły 60g węgli muszę o nich zapomnieć..



Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-25 19:55:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2904 Napisanych postów 51271 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 345881
http://nutritiondata.self.com/ 

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1409 Napisanych postów 35562 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 150829
co do warzyw - jak masz problem z ich zjedzeniem zrób sobie zupę - krem. Raz, że potencjalnie oszczędzisz sporo kasy (warzywa korzeniowe takie jak marchew, buraki, seler, pietruszka są tanie), choć mozesz ugotować zupę takze z brokułami lub kalafiorem, etc... dwa w zupie możesz ugotować mięso na cały dzień, będzie lepsze i smaczniejsze niż ugotowane w wodzie oraz zdrowsze niż usmażona na patelni. Trzy - kubek czy dwa zupy - kremu możesz sobie wypić do wybranych posiłków.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ilość składników odżywczych w diecie

Następny temat

Ocena prowizorycznej diety

nutloveb