SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pytanie o a6w

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 673

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28
Mam pytanie o aeorobiczną 6 Weidera: http://www.kulturystyka.org.pl/modules/news/article.php?storyid=176 . Jak mamy np. 3 serie po 10 powtórzeń to znaczy, że
* pierwsze ćwiczenie robimy 10 razy, drugie ćwiczenie robimy 10 razy itd. - po czym zaczynamy od początku

* czy to może znaczy, że pierwsze ćwiczenie robimy od razu 30 razy, drugie 30 razy itd. - koniec
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2373 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23963
http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html

Odpuść sobie to a6w bo to gniot totalny.

Jeśli ćwiczysz na siłowni,i robisz martwy ciąg,przysiady to masz mięśnie brzucha

a jeśli nie ćwiczysz to odpuść sobie bo i tak ćwiczenie samego brzucha nie ma sensu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28
Ale jednak chciałbym spróbować tej metody, najwyżej stracę czas, ta metoda mi się podoba bo nie obciąża tak kręgosłupa. :)

Tylko nie wiem właśnie czy czy seria to robienie każdego ćwiczenia wymaganą ilość razy czy powtarzanie go tyle ile jest serii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2373 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23963
Właśnie wszystkich boli po tym kręgosłup
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28
Aaaa no to nie fajnie, bo ja mam akurat problem z kręgosłupem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
velvel

A6W to niudolnie stworzony programik stworzony z dla pieniedzy, nie cwicz bo zrobisz sobie krzywde , i tak jesli chcesz osiagnac KALORYFER to bedzie zależało od DIETY pozbycie sie pokrywy tłuszczu.

Miesnie brzucha to stabilizatory ciała- mozna sobie nieudolnie cwiczac zrobic kuku, druga sprawa z tyłu masz podobny miesien prostownik grzbietu drugi stabilizator. oba ważna - tym bardziej jezeli masz problemy z kregosłupem

Miesnie Brzucha pracuja dobrze w ćwiczeniach wielostawowych.

pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zgubienie BF

Następny temat

intensity cycling - warto?

injelly