SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z Dominator Shaker PRO

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2930

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 14530 Wiek 38 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 62110
poczekam do poniedziałku na Nutrifarm,
czy jest mozliwosc zwrotu do Olimp przez klienta bezposrednio z paragonem?
nastepnie wy odsylacie dobry

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37
Czarnuchu oddaj shaker ph + protokół reklamacji i sprawa załatwiona
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37
Shakery mogą też pękać podczas transportu może był zle zabezpieczony
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 303 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2938
...mysle ze,wady takich produkt.jak shaker moga wystep.głownie z uszkodzen mechanicznych,np,.podczas transportu...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 14530 Wiek 38 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 62110
ale tam nic nie pękło, panowie.

problem jest taki że po pierwszym otwarciu dziubka już się dobrze nie domyka..

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1402 Wiek 46 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 32262
no to zastanów się - ma wadę uniemożliwiającą prawidłowe funkcjonowanie produktu czy jej nie ma?
akurat Lumpiks i smart123 - gdy produkt ma wadę mechaniczną którą powinieneś dostrzec przy odbiorze towaru reklamacja nie przysługuje. Producent nie odpowiada za wady powstałe przy transporcie czy nieodpowiednim przechowywaniu, ale już jak najbardziej gdy produkt funkcjonuje niezgodnie z umową czy przeznaczeniem (np. cieknie).

Nie dyskutuj z d****em bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu a potem pokona doświadczeniem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 14530 Wiek 38 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 62110
naprawde nie chce mi się komentować.

czy ja mam sprawdzać przed wysyłką czy się dokreca wieczko, czy się dociska dziubek, czy nie ma porysowan na szejkerze bo nie rozumiem?
jesli dziubek nie jest szczelny to raczej nie jestem w stanie go sprawdzić. musialbym uzyc szejkera z 10 razy...

wnioskujac z twojego toku myslenia - jak kupujesz rower stacjonarny, to sprzedawca ma najpierw go zmontować , sprawdzić czy sztyca roweru po zamontowaniu nie jest odchylona pod kątem 3 stopnie i wtedy moze go rozmontowac i wyslac do Ciebie..

naprawdę proszę o 0 komentarzy,
czekam na odpowiedź nutrifarm

poruszam temat bo znajomi z innych sklepów mówili mi o tym wcześniej, ale nie wierzyłem.
do momentu odebrania pisma od klienta z zażaleniem

Zmieniony przez - Czarnuchok w dniu 2010-03-02 17:10:56

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1402 Wiek 46 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 32262
chyba nie przeczytałeś tego co napisałem ze zrozumieniem.
Gdzie jest napisane że masz cokolwiek testować?
Gdy szejker cieknie, a nie powinien masz normalne prawo do reklamacji lub rękojmi w okresie do 2 lat lub rękojmi rok. Jeśli jesteś sprzedawcą-pośrednikiem to prawo ma twój klient.
Jednak gdy kwitujesz odbiór szejkera porysowanego i nie oznaczyłeś tego w protokole odbioru nie masz prawa do jakichkolwiek roszczeń z świetle KC. Chyba że producent przewiduje własną odpowiedzialność w takowym przypadku.

Nie dyskutuj z d****em bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu a potem pokona doświadczeniem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 319 Wiek 48 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1249
Czarny szkoda nerwów, Klient odsyła shaker do Ciebie, Ty do olimpu, olimp do Ciebie, Ty do Klienta, analogicznie, kupiłeś buty, rozkleiły się, idziesz do sklepu, składasz reklamację (chyba że kupiłeś w internecie to wypełniasz protokół i wysyłasz do sklepu w którym kupiłeś), oni wysyłają do producenta czy dystrybutora, ten bada przyczynę rozklejenie i jesli nie okazało się że zepsułeś je platfusem, czy czymś innym naprawiają albo wymieniają, a jeśli reklamacja jest niezasadna odsyłają do Ciebie w takim stanie jak otrzymali.
Oczywiscie jeśli chcesz możesz zaplacić na każdym etapie przesyłania, ale kogo na to stać.....
Podsumuję Klient odsyła do Ciebie na własny koszt, ty do olimpu na własny, olimp do ciebie na własny, Ty do Klienta na własny.
Efekt końcowy - w pełni zadowolony Klient.
Jak przyjeżdża do Ciebie bezposrednio przedstawiciel olimpu bo cos takiego tu było napisane, umów się z nim, że mu oddasz taki produkt, a on napewno załatwi dla Ciebie tą reklamacje - wystarczy troche dobrych chęci

Spam killer...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4946 Wiek 6 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 42640
Czarnuchok ,można załatwić to przy okazji wizyty PH lub dzwoń/zadzwonią do Ciebie z dz.sprzedaży
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PBC we Francji?

Następny temat

napoje dla relaksu ale nie dla ciała :)

WHEY premium