...
Napisał(a)
"<mitek92>Kubicy znowy w ch**j paliwa nalali:/
<lokis01>Bo tam w Emiratach wacha po dobrym kursie była i na 3 wyścigi zalali "
bash.org
<lokis01>Bo tam w Emiratach wacha po dobrym kursie była i na 3 wyścigi zalali "
bash.org
Dawkowanie różnych kreatyn:
http://www.sfd.pl/_Dawkowania_Różnych_Kreatyn_-t257957.html
Gainery:
http://www.sfd.pl/Najpopularniejsze_GAINERY_zestawienie-t252665.html
...
Napisał(a)
HAHAHa dobry tekst;) Szkoda troche Bmw, wydawało się ze bmw idzie w dobrym kierunku po 2 sezonach niestety ten jest straszną lipą. Cóż może troszkę będzie lepiej w gp spain Pzdr.
No pain no gain
...
Napisał(a)
Co do BMW to zobaczymy co zaprezentuja za dwa tygodnie, chociaż jakoś cięzko mi w to uwierzyć
...
Napisał(a)
Nie to żebym świat widział w czarnych kolorach, ale najprawdopodobniej w Barcelonie będzie wielka kicha i to dopiero będzie kanał (( Wszyscy kurczowo trzymaja się nowego aero w Hiszpani i jeśli to się okaże klapą, to jestem ciekaw co wtedy ??? Total lipa - posprzątane !
...
Napisał(a)
Ano... BMW taki miało plan(te ich plany jak czasami wychodzą, wiemy...)przed seoznem, aby w pierwszych czterech wyścigach nie robić update aero i reszty, a zrobić jeden duży pakiet w Europie. Owszem, wszyscy będą mieli ulepszenia w Hiszpanii, ale nie zapowiada się, aby ktoś miał aż tak duży pakiet jak stajnia z Hinwill.
Mimo wszystko, ciężko oczekiwać, aby zaczeli wygrywać. Mają około sekundy straty do czołówki, może 1,2-1,3. Nawet gdyby pakiet okazał się tak genialny i dawał dodatkową sekundą i na tym poziomie wyrównali się z resztą, to przecież czołówka nie śpi i też wprowadzi nowe części, które dziesiąte sekundy dadzą. W najlepszym wypadku, mogą zacząć zdobywać punkty regularnie; nie ma co oczekiwać, że nagle zaczna wygrywać, bo tak się najzupełniej w świecie z taką stratą nie da(nie było chyba przypadku w historii, aby ktoś nagle stał się tak mocno konkurencyjny). Wymagałoby to zupełnie nowego bolidu, a to niemożliwe.
Dodatkowo nie ma testów i BMW będzie się opierać tylko na wyliczeniach Alberta(ew. testy areodynamiczne na jakimś pasie startowym bądź owalu).
Tak samo prawdopobone jest to, że pakiet da im g**** albo ich cofnie w rozwoju. Zawsze jest opcja ujemna albo zerowa...
Nie można wziąć za pewnik, że pakiet na Barcelone im pomoże.
Mimo wszystko, ciężko oczekiwać, aby zaczeli wygrywać. Mają około sekundy straty do czołówki, może 1,2-1,3. Nawet gdyby pakiet okazał się tak genialny i dawał dodatkową sekundą i na tym poziomie wyrównali się z resztą, to przecież czołówka nie śpi i też wprowadzi nowe części, które dziesiąte sekundy dadzą. W najlepszym wypadku, mogą zacząć zdobywać punkty regularnie; nie ma co oczekiwać, że nagle zaczna wygrywać, bo tak się najzupełniej w świecie z taką stratą nie da(nie było chyba przypadku w historii, aby ktoś nagle stał się tak mocno konkurencyjny). Wymagałoby to zupełnie nowego bolidu, a to niemożliwe.
Dodatkowo nie ma testów i BMW będzie się opierać tylko na wyliczeniach Alberta(ew. testy areodynamiczne na jakimś pasie startowym bądź owalu).
Tak samo prawdopobone jest to, że pakiet da im g**** albo ich cofnie w rozwoju. Zawsze jest opcja ujemna albo zerowa...
Nie można wziąć za pewnik, że pakiet na Barcelone im pomoże.
...
Napisał(a)
I pomyśleć, że poświęcili dość sporą końcową część sezonu aby dobrze przygotować bolid 09. Taki z tego morał, że jeśli masz szanse na pudło, to rób wszystko żeby je zrobić, bo liczy się tu i teraz i taka okazja może się już więcej nie powtórzyć !
...
Napisał(a)
Też już pisałem o tym w jednym z tematów, sog za identyczny pogląd
Power wears out those who do not have it.
Inne dyscypliny & Hazard
...
Napisał(a)
Pewnie znów thiessen zakomunikuje, że pakiet wymaga pewnych poprawek które na kolejne GP zostana wprowadzone
Polecane artykuły