SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[F1] Przed GP Chin

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4067

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 24518 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 75482
Robert jeśli nie zdobędzie tytułu mistrza świata, to nie ruszy się z F1, przynajmniej takie miał założenie i cel. Wg mnie w tym sezonie nawet walka o podium MŚ nie będzie Mu dana...

Power wears out those who do not have it.

Inne dyscypliny & Hazard

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 11391 Napisanych postów 72666 Wiek 37 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 958378
dobra skonczmy filozofie, to dopiero 3 GP ;)

lepiej niech ktos wrzuci info o wagach bolidów jak juz jest
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 11391 Napisanych postów 72666 Wiek 37 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 958378
sam znalazlem

1. Sebastian Vettel, Red Bull, 644kg
2. Fernando Alonso, Renault, 637
3. Mark Webber, Red Bull, 646.5
4. Rubens Barrichello, Brawn GP, 661
5. Jenson Button, Brawn GP, 659
6. Jarno Trulli, Toyota, 664.5
7. Nico Rosberg, Williams, 650.5
8. Kimi Raikkonen, Ferrari, 673.5
9. Lewis Hamilton, McLaren, 679
10. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 673
11. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 679
12. Heikki Kovalainen, McLaren, 697
13. Felipe Massa, Ferrari, 690
14. Kazuki Nakajima, Williams, 682.7
15. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 690
16. Nelson Piquet, Renault, 697.9
17. Robert Kubica, BMW Sauber, 659
18. Adrian Sutil, Force India, 648
19. Timo Glock, Toyota, 652
20. Giancarlo Fisichella, Force India, 679.5
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 11391 Napisanych postów 72666 Wiek 37 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 958378
pare wniosków mozna wiec juz wyciagnac,
BRAWN sporo paliwa, 'przycisk' 15kg wiecej niz vettel, ponad 20 kg wiwecej niz alonso - który jak widac, ma go najmniej w calej stawce , takze bedzie szybki 1.pitstop

Robert mało paliwa takze , zapewne chodzi o jak najszybsze przeskoczenie o kilka pozycji, zapewne na miekkiej mieszance , a nasstepnie do konca wyscigu juz tylko twarde opony (w gp australii bylo to b.dobre posuniecie, tutaj jednak zapewne inni nie popelnia takiego bledu jak tam )

TRULLI - zwrocmy takze na niego uwagę, sporo paliwa, wysoka pozycja, wg mnie ma szanse na podium (tak zreszta typowałem)
HAMILTON - byl przezz oba dni szybki, myslalem ze dzis bedzie wyzej, jest 9ty ale 679kg to jeden z najciezszych bolidów na starcie bedzie (tyle samo co heidfeld)

Ogolnie bedzie ciekawie

jeszcze jakby popadało...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 24518 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 75482
Bolidy Brawn GP mocno zatankowane

Power wears out those who do not have it.

Inne dyscypliny & Hazard

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BoguslawR Informatyk Sklepu Administrator
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 996 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6756
BMW - Bardzo Marny Wyścig

Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 9612
Fana to strasznie ale strasznie proste, zawodnika rozlicza się z osiąganych wyników, a tych mimo całej sympatii do Roberta, póki co w obecnym sezonie nie posiada żadnych...


No niestety, ale w F1 nie rozlicza się tylko z wyników, które prezentuje tabela. Rozlicza się min. z potencjału i bierze pod uwagę osiągi bolidu, bo F1, to przede wszystkim walka konstruktorów. To, że na razie nie ma wyników, nie ma nic do rzeczy. Raikkonen też nie ma i co? Wylatuje po tym sezonie z F1? Button i Barichello też przez ostatnie dwa lata nie mieli ŻADNYCH wyników i jakoś jeżdżą. Poza tym, za nami dopiero 2 GP, a ścigać się będą do listopada.
Stwierdzenie, że Kubica jest na wylocie z F1 jest absurdalne; ciężko mi nawet odpowiedzieć na taki zarzut, bo się z czymś takim nie spotkałem.


I całej winy nie zrzucałbym na bolid -> patrz Webber (ma teoretycznie gorszy bolid)

Gorszy bolid? Chyba inne wyścigi oglądamy, bo RBR ma obecnie bolid, który daje możliwość walki o zwycięstwo w wyścigu. Mają w tym sezonie, za sprawą Adriana Newey'a mega rakietę(bez KRES'u i podwójnego dyfuzora). Od Australii są bardzo szybcy.
BMW na bolid ze środka stawki, w Chinach nawet trochę poniżej środka.

Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-04-18 13:00:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 16769 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 70328
zobaczcie ile wazy Heidfelda auto

nie ma ciezkiej pracy ani chvjowej genetyki..poprostu dawki sa za male by B50
**Ulubiency bogów umieraja mlodo,pozniej zyja wiecznie w ich towarzystwie**
Staraj się być najlepszy, rób więcej niż możesz, kochaj przyjaciół..
mów prawdę, bądź wierny, szanuj swego ojca oraz matkę...JOE WEIDER

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1402 Wiek 46 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 32262
No niestety, ale w F1 nie rozlicza się tylko z wyników, które prezentuje tabela. Rozlicza się min. z potencjału...[...]

Przykładów gdzie na końcu sezonu rozlicza się zawodnika z potencjału, a nie wyników raczej trudno znaleźć...

Button i Barichello też przez ostatnie dwa lata nie mieli ŻADNYCH wyników i jakoś jeżdżą

Button o ile dobrze pamiętam 2 lata temu był jednym z najrówniej jeżdzących kierowców (wiele 4 miejsc)
Barichello ma jednak nieporównywalnie większe doswiadczenie od Roberta.
Villeneuve też jeździ? Wyleciał właśnie za wyniki, bo kierowcom przecież był niezłym...

Stwierdzenie, że Kubica jest na wylocie z F1 jest absurdalne

Pokaż gdzie dokładnie w ten sposób napisałem??? Jest chyba delikatna różnica. Miałem na myśli że w przypadku tak fatalnej dalszej postawy Polska liczonej właśnie skutecznym zdobywaniem punktów, nikt w BMW za nim nie zatęskni. Z tej stajni pochodzi wielu młodych utalentowanych kierowców - przykład chociażby kierowców testowych, którzy w niczym nie odstają od tych jeżdżących w GP i już czekają na swoja szansę, tak jak Robert kilka lat temu.

Gorszy bolid? Chyba inne wyścigi oglądamy
Po 2 GP trudno ocenić klasy tych bolidów, stwierdzenie, że RBR ma lepszy bolid jest trudne do udowodnienia
RBR ma aż 1,5 punkta...BMW jednak ciut więcej.

Nie dyskutuj z d****em bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu a potem pokona doświadczeniem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 9612
Przykładów gdzie na końcu sezonu rozlicza się zawodnika z potencjału, a nie wyników raczej trudno znaleźć...

F1, a co za tym idzie cały cyrk, który ją otacza ma właśnie min. to do siebie, że ocenia zawodnika z pozycji potencjału i na podstawie tego mówi się o nim czy jest dobry czy nie. Vettel czy Kubica tak naprawdę w dotychczasowej karierze zbyt wiele nie pokazali, a zalicza się ich w poczet najlepszych kierowców w obecnej stawce. Każdy udany manewr, każde udane miejsce na zakończenie wyścigu podpisuje się właśnie pod potencjał. Takie realia. Nawet jeszcze kiedy Button jeździł w RA108 i lamił strasznie, nadal był oceniany jako dobry kierowca, ponieważ miał przyczepionął łatkę pt. potencjał.
Nie można oceniać kierowcy czy teamu na podstawie końcowej tabeli wyścigów, bo takie realia panują w F1. Jest zbyt wiele losowości, może dopisać zbyt wiele szczęścia danemu kierowcy lub też może mieć zbyt dużo pecha. Każdy profesionalny portal lub fan, który orientuje się w tym wszystkim, analizuje i ocenia zawodnika nie pod kątem zajmowanego miejsca, a tego co pokazał i w jakich warunkach to zrobił(a to w ogóle nie musi być związane z zajętym miejscem). Czyste sugerowanie się tabelą jest domeną pseudoznawców z Onetu czy WP.
Dlaczego tak jest? Bo F1, to przede wszystkim nie wyścig kierowców, a konstruktorów.



Button o ile dobrze pamiętam 2 lata temu był jednym z najrówniej jeżdzących kierowców (wiele 4 miejsc)
Barichello ma jednak nieporównywalnie większe doswiadczenie od Roberta.


Pomyliły Ci się lata, ponieważ RA108 i RA107 były strasznymi crapami. Wynikało to min. z tego, że Honda miała źle skalibrowany tunel areodynamiczny, pojawiały się nieścisłości w otrzymywanych wynikach a co za tym idzie - poważne błędy konstrukcyjne, których nie dało się naprawić. W pewnym momencie nawet Super Aguri(które jak wiadomo było zespołem na takiej samej zasadzie w stosunku do Hondy jak TR do RBR) miało lepsze rezultaty.
RA106 było dobrą maszyną dzięki której Button wygrał swój pierwszy i jedyny wyścig na Węgrzech do 2009 roku.

No Barichello jest najbardziej doświadczonym zawodnikiem w stawce. Jednak sądzę, że mimo tego faktu, gdyby po prostu nie 'jeździł', to Ross Brawn mimo dawnego sentymentu z lat świetności Ferrari, pozbyłby się go z teamu. Nie ma się co czarować.



Villeneuve też jeździ? Wyleciał właśnie za wyniki, bo kierowcom przecież był niezłym...

Słowo kluczbył
kiedyś, dawno temu zanim trafił do BMW.
Początek kariery miał fenomenlany, baaaardzo podobny do Hamiltona. Pierwszy sezon wicemistrzostwo, drugi sezon mistrzostwo. Jednak na dalszym etapie kariery rozmieniał swoją reputacje na drobne. Końcówka przygodzy z F1 czyli BMW Sauber, to totalna kompromitacja. Nie ma się co dziwić, że Mario pozbył się Jacquesa. Była to diametralnie inna sytuacja niż obecna Roberta Kubicy.

Nota bene, RK jest pupilkiem Thiessena. On go podkupił z Renault, on go wprowadził do F1. Nie pozbędzie się go ot tak. Musiałby naprawdę zacząć lamić. Inna sprawa, że jego początkowo słaba pozycja nie była podyktowania decyzjami samego profesorka, a raczej naciskami zarządu i reszty ekipy - "przecież mamy bardziej doświadczonego, do tego rodaka, a nie młokosa zza Odry". Ja się takiemu działaniu nie dziwie. Czysty pragmatyzm, każdy by tak postąpił, ja też. Teraz sytuacja jednak diametralnie się zmieniła.




Pokaż gdzie dokładnie w ten sposób napisałem??? Jest chyba delikatna różnica. Miałem na myśli że w przypadku tak fatalnej dalszej postawy Polska liczonej właśnie skutecznym zdobywaniem punktów, nikt w BMW za nim nie zatęskni. Z tej stajni pochodzi wielu młodych utalentowanych kierowców - przykład chociażby kierowców testowych, którzy w niczym nie odstają od tych jeżdżących w GP i już czekają na swoja szansę, tak jak Robert kilka lat temu.

To stwierdzenie można w ten sposób odebrać:
Coś mi sie wydaje, że jak tak dalej pójdzie w przyszłym sezonie niestety możemy nie zobaczyć Roberta w F1.
Jeżeli jest to nieścisłość, to na przyszłość postaraj się w sposób prosty przelewać swoje myśli, a wtedy unikniemy różnych nieporozumień
Poza tym, nie ma kierowcy w stawce, który spisując się nad wyraz fatalnie, nie zostałby wydelegowany z F1.

Co do młodych: tak naprawdę wielką szkółkę, która promuje młodych kierowców ma Red Bull. BMW ledwo dwie młode osoby wypromowała, więc nie można mówić o 'wielu młodych kierowcach'. Kogo tam teraz mamy? Kleina? Kiedyś już jeździł. Jak na standardy F1 wielkich umiejętności nie pokazał. Testowym był też kiedyś Asmer, ale nie wiem co się z nim stało - nie orientuje się.



Po 2 GP trudno ocenić klasy tych bolidów, stwierdzenie, że RBR ma lepszy bolid jest trudne do udowodnienia
RBR ma aż 1,5 punkta...BMW jednak ciut więcej.


To jest to co pisałem na początku... ocenianie w tym wypadku teamu na podstawie zdobytych punktów i miejsca w tabeli. Tak się nie robi, ponieważ wnioski zazwyczaj są błędne. Należy przyjrzeć się dokładnie sytuacji, przeanalizować ją; co z kolei mówi nam, że RBR jest naprawdę mocnym zespołem na początku tego sezonu. Dzisiaj, w qualu pokazali, że są na równi z BGP. Może im tor przypasował, ale fakt jest taki, że górują. Prawdopodobnie dzięki Adrianowi Newey'owi, który jest genialnym konstruktorem i zbudował rakiete, która mimo braku KERS'u i podwójnego dyfuzora, jest na czele.
BMW, mimo tego że mają więcej punktów, są słabsi i tego nawet nie potrzeba komentować...


ps. piszę na laptopie, w dodatku nie swoim i po paru piwach, także na pewno jest kilka błędów interpunkcyjnych i co najbardziej boli - ortograficznych.

Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-04-18 21:58:44
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Karting - od kartingu do F1 ?

Następny temat

Jak to zdjąć/wyjąć?

WHEY premium