Problem jest o tyle poważny, że białko nie było tylko dla mnie. Ostatnio moja przesyłka od Was doszła z tego co pamiętam z (dwu?)tygodniowym opóźnieniem. Teraz dostałem maila o wystawienie Wam opinii. Jeżeli zależy Wam na kliencie (zakupy robię tylko u Was) i dobrej opinii to działajcie.
Szacuny
9
Napisanych postów
2771
Wiek
39 lat
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
12919
Witam, poszczególne smaki wkłada się samodzielnie do koszyka. Jeśli to jest kilka smaków - trzeba samodzielnie umieścić w koszyku każdy smak po kolei. W Twoim zamówieniu było 6 białek o smaku kokos- dlatego też takie zostały wysłane.
Szacuny
7
Napisanych postów
55
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
2291
Rozumiem, ale po to dodaliście opcję podzielenia się uwagami, żeby klient mógł zawrzeć tam jakieś informacje dotyczące zakupu, kiedyś tak właśnie zamawiałem różne smaki białek i nie było problemu. Widocznie teraz nie czytacie "uwag" ew. macie je w dupie
Szacuny
9
Napisanych postów
2771
Wiek
39 lat
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
12919
Witam, smaki oraz rozmiary produktów wybiera się samodzielnie - jest to ułatwienie zarówno dla klienta (widzi jakie akurat smaki są dostępne), jak i dla nas - to również wpływa na przyspieszenie wysyłki produktu.
Szacuny
7
Napisanych postów
55
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
2291
Dobra na przyszłość będę wiedział, jednak co do rubryki "uwagi" zdanie podtrzymuje - macie to w dupie albo nie czytacie, bo gdybyście czytali to nieporozumienie zostałoby rozwiązane przed wysyłką i nie byłoby tematu