Szacuny
3
Napisanych postów
259
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
1941
Van nie rozumiem co maja wspomnienia do powiedzenia swojego zawodu.
Jesli jestes byles w GROMie lub AT to powiedz bo nie sadze abys mial tak złe wspomnienia.Ja czytałem gdzies ze GROM spedził na cwiczeniach cały dzien na okeciu po jakims glosnym odbiciu samolotu chyba w 95 ale moge sie mylic.
Pozdrawiam
Szacuny
3
Napisanych postów
376
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
4367
No w końcu do rzeczy KH
Oczywiście że nie są idealne a o wyjmowaniu siedzeń i tworzeniu fikcyjnych rzędów pisałem.
Był już kiedyś autobus z opon i skrzynek zawsze trzeba sobie jakoś radzić.
TU 154 cnUS Charger jak pamiętam ma ruski standard
od przodu biznes 3 rzędy po każdej stronie po 2 siedzenia
za przejściem 3 rzędy po obu stronach po 3 siedzenia.
Ekonomik 15 rzędów po obu stronach po 3 fotele
ostatnie trzy rzędy to dwa podwójne po dwa zbliżone do siebie
ostatni rząd zdaje się po obu stronach podwójne.
Luki pasażerskie też drastycznie nie różnią się od siebie chyba że sposobem polowania kratownic
i sposobem zamykania jeśli jesteś w fachu to dobrze wiesz że wchodzenie przez drzwi to zabawy Mikołaja z kominem chociaż jest to wykonalne jeśli zachodzi odpowiednia potrzeba (lepiej żeby nie)
Jednak zazwyczaj się nimi wychodzi niż wchodzi.
Tu 154 ma około 53 metrów długości.
B 747 zależnie od wersji VC-25/100B/SP/747-400 może mieć od 56 do 72 metrów długości.
Różnica w wielkości nie jest aż tak duża jak zasugerowałeś porównując malucha i mercedesa chyba przesadziłeś w wewnątrz B747 jeśli widziałeś jest mniej miejsca niż w Tu czy Iłach przez co dynamiczne
rozwiązanie operacyjne jest prostsze i bezpieczniejsze..
(Po prostu maksymalne wykorzystanie przestrzeni made in US)
Oczywiście że wygląd wewnętrzny u Ruskich jest toporniejszy ale nie to chyba chciałeś mi udowodnić.
Znaczna różnica istnieje oczywiście w ilości pasażerów którzy mogą wejść na pokład.
Szacuny
11162
Napisanych postów
51707
Wiek
31 lat
Na forum
24 lat
Przeczytanych tematów
57816
kolejny zestaw :
1. obserwujac samolot na lotnisku z np 200 metrow, po czym poznaje sie ze trap jest uzbrojony i nie mozna wejsc tymi drzwiami ?
2. Jakie sa sektory ubezpieczenia na pokladzie np w economicu B 747 - proste czy krzyzowe?
3. co sie robi na wypadek o informacji o zaminowaniu drzwi ?
4. jak sie dostac na poklad pietrowy ( B747) jesli schody sa zablokowane?
Szacuny
9
Napisanych postów
4597
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
15690
jak juz muwilem kurde panowie zamiast sie klucic skonatktujcie sie ze soba na prv czy to przez gg czy mailownie wytlumaczcie se wszystko a potem tutaj przekazcie te czesc waszej wiedza jaka dysponujecie a ktora mozecie ujawnic nam :) z gory dziekuje
Szacuny
11162
Napisanych postów
51707
Wiek
31 lat
Na forum
24 lat
Przeczytanych tematów
57816
Goscie widocznie sie znaja na tym fachu!
A ja tez zawiele tu nie moge powiedziec (to nie pilka nozna tylko taktyka AT a zeby ja znac trzeba byc w AT)!!
SPEED, AGGRESSION, SURPRISE!
You cared, you dared, you won!