SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pośladki

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 15460

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Fitness zajmuje się od niedawna, nie mam wielkiego doświadczenia ani instruktora, którego mogłabym się poradzić. Interesuje mnie jak ćwiczyć pośladki i górną część ud (z tyłu). Jakie ćwiczenia i w jakich ilościach, aby nie urósł jakiś potężny mięsień? Chcę zlikwidować "skórkę pomarańczową" która, co prawda w niewielkiej ilości, ale niestety pojawiła się.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Czy ktoś może mnie oświecić co to jest rzymski martwy ciąg? Może nawet to ćwiczę a nie wiem,że tak się to nazywa,ale efekt jest niezły. Zauważyłam, ze pupa mi się znacznie podniosła. Zaznaczam,że ćwiczę tylko na potrzeby własne,ale to jest jak narkotyk. Zresztą Wy to pewnie dobrze znacie!!! Kto mi może coś jesze polecić na pośladki? zaznaczam, że balsamy stosuje i całuski też, ale to dla odprężenia)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Odradzam robienia tradycyjnego martwego ciagu na prostych nogach - tym bardziej na podwyzszeniu - juz znacznie bezpieczniejszy jest rzymski. A najlepiej - jezeli jest to dobra silownia - to rzymska lawka lub but blaster (czy jak sie to dranstwo nazywa)