Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

mutant

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2247

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1159 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13295
Wzrost : 177
waga : 67,2kg
Cel : Masa

a więc tak, ćwiczę od 2 miesięcy regularnie

pn -klata,tric
śr -plecy,bic
pt -barki,nogi

od maja postanowiłem zmienić coś w swoim życiu, nie mam diety ale jadam zdrowo ( nie jem słodyczy, nie pije gazowanych napojów, zamiast ziemniaków ryż lub makaron, dużo nabiału owoców i warzyw) od maja przytyłem około 3,5kg i chciałbym to kontynuować dlatego wczoraj kupiłem 6,8kg Mutant Mass'a( nie wiem czy dobrze zrobiłem ale już za późno, torba stoi pod biurkiem ) jest to mój pierwszy gainer i nie za bardzo wiem jak go brać, chodzę do szkoły i często głoduje bo z rana nie mam czasu na to żeby zrobić sobie kanapki

Sposób użycia
1 porcję (260gr) raz dziennie po treningu. Zalecamy jednak rozbicie porcji dziennej na 3 mniejsze i picie ich w ciągu dnia.

czyli mam rozbić 260gram na 3 ? pić z rana, w szkole i po siłce tylko w dni treningowe ? (na siłce jestem około godziny 20)
prosze o pomoc.

Zmieniony przez - bananaya w dniu 2008-11-08 19:07:00

Zmieniony przez - bananaya w dniu 2008-11-08 19:07:40

Zmieniony przez - bananaya w dniu 2008-11-08 19:08:19

Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 108 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 710