SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

maguras - suplementacja, trening, pokonywanie barier

temat działu:

Aminostar

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8098

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 235 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 794
SIŁA, SIŁA I JESZCZE RAZ SIŁA.



Witam

Najpierw napisze coś o sobie, mieszkam w Gliwicach, ćwiczę od 16 roku życia, trójbój siłowy od końca 2003 roku. Jakieś tam medale zdobyłem. W 2009 roku bylem pierwszy na Mistrzostwach Polski juniorów co dało mi możliwość wyjazdu na mistrzostwa europy gdzie bylem 8 z wynikiem 775kg w kat do 100kg. Obecnie pracuje na kopalni i profesjonalnie trenować trójbój jest ciężko, ale będę starał się przygotować na zawody w wyciskaniu sztangi leżąc. Będzie to czerwiec, wiec jeszcze trochę czasu jest. Trenuje 3 razy w tygodniu, własnym planem, który poniżej opisze. Moje rekordy siłowe to:

w specjalistycznym sprzęcie
300 kg w przysiadzie
212,5 kg na klatę
300 kg w martwym ciągu

bez sprzętu
210 kg na 2 ruchy
170kg na 2 ruchy
260kg na dwa ruchy

Przez najbliższe tygodnie priorytetem będzie klatka... pozostałe partie traktuje pobocznie. Ćwiczę 3 razy w tygodniu. Założenia treningowe obrałem sobie wysokie. W końcowej fazie treningu powinienem kończyć bez sprzętu 175kg na 2 ruchy, a w koszulce do wyciskania 230kg na 2 ruchy. Czy się uda, zobaczymy.

TRENING

Poniedziałek

wyciskanie mocno
dociskanie do deski
plecy - 2 ćwiczenia

Środa

wyciskanie wąsko
pompki na poręczach z obciazeniam
barki - 2 ćwiczenia

Piątek

wyciskanie lekko
jakieś lekkie ćwiczenie na klatkę
nogi - 2 ćwiczenia

SUPLEMENTACJA

Na początek delikatnie, monohydrat i gainer. Później dołożę bcaa, glutamine, jakąś mocniejsza kretę.





Wrzucam parę filmów bym był wiarygodną osoba:


















Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!