SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kreatyna bcaa bialko - pomoc

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1351

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52
Witam,

Moj wiek to 18lat waga okolo 78kg wzrost 175cm. Na siłowni ćwiczę od okolo 2lat, aktualnie mam taki problem ze stoi mi masa w przedziale 77-79kg oraz wymiary, dieta jako taka jest jednak mieszkanir z rodzina nie pozwala na trzymanie jej w 100%. Zmienilem trening dwa tygodnie temu lecz bez zmian, dlatego mam pytanie czy moze wspomoc sie jakoś myślałem o polaczeniu np. Kreatyna + bcaa lub kreatyna + bialko (na noc ewentualnie po treningu). Na wszystko raczej mi budżet nie pozwoli.

Wole jednak poradzic sie was jako bardziej doswiadczonych kolegow co mi polecacie zrobic. Z gory dzieki za odpowiedz i pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9060 Napisanych postów 82748 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699835
Jako doświadczony kolega mogę Ci doradzić,żebyś dodał więcej kalorii /
Innego wyjścia nie ma .Odżywka białkowa może być ,jednak nie zastąpi Ci ona właściwego odżywiania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52
Czyli niczego nie kupować ewentualnie białko? A mógłbyś jakies polecić w przystępnej cenie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9060 Napisanych postów 82748 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699835
mogę polecić :